Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Belazerd. Coronacijfers


Rachel. schreef op 22-04-2021 om 11:09:

[..]

daar heb je het al ! Dit is dus precies waarom ik hierover niet wou beginnen dit is letterlijk wat ik gezien heb en word voor leugenaar uitgemaakt omdat jij het anders gezien heb

zo zie je maar dat er een heleboel niet klopt daar heb je je bewijs

Uhm, je weet toch wel dat er een hoop gefotoshopt wordt op sociale media? 

Niemand maakt je voor leugenaar uit. Er wordt alleen gezegd dat je kritisch moet omgaan met je bronnen.

Rachel. schreef op 22-04-2021 om 11:09:

[..]

daar heb je het al ! Dit is dus precies waarom ik hierover niet wou beginnen dit is letterlijk wat ik gezien heb en word voor leugenaar uitgemaakt omdat jij het anders gezien heb

zo zie je maar dat er een heleboel niet klopt daar heb je je bewijs

Bewijs? Ik heb het zelf op tv gezien. Maar ja, jij hebt op facebook weer wat anders gezien. Prima hoor, maar ga geen onzin topics openen op dit forum om zogenaamd jouw interesse in andermans meningen te horen terwijl jij zelf niet mee wil doen in zogenaamde discussie.

Rachel.

Rachel.

22-04-2021 om 11:25 Topicstarter

Weetje ik was nieuw op dit forum maar ben er eigenlijk ook wel klaar mee  dan bedoel ik dingen zoals dit 

ik reageer wel nog graag op de topics waar ik misschien een aandeel in kan zijn en kan helpen

ik ben blij dat ik op dit forum lieve mensen heb kunnen helpen met problemen 

maar dit is nog erger dan youtube er zitten een paar ongelofelijk kinderachtige mensen tussen die hun eigen mening willen opdwingen, ik antwoord 1 bericht van iemand er er komen gelijk de verveelde pestkoppen boven op 

Ik heb nog niet meegemaakt dat mensen zo kinderachtig kunnen reageren 

Maar blijkbaar zijn dat mensen die hier op ouders.nl hun  momentje willen hebben eve op t podium staan 

Nou je krijg je moment ik ga ergens anders heen want ik vind de mentaliteit van bepaalde mensen vervelend 

Er is letterlijk zoveel over gesproken ook de mensen zelf zeggen dat veel dingen niet kloppen dit staat overal en word overal besproken  en ze duidelijkheid willen  ook heb je een groep mensen die dus blijkbaar hier zitten die alles blindelings geloven wat de overheid jullie voorschotelt  en alles daaromheen taboe is  want dat is zogenaamd gemanipuleerd of bewerkt nee dat zijn mensen hun meningen en zicht erop geloof me ik ben niet de enige die zo denkt 

dit is dus precies wat ik niet wou ik zei al ik wil graag mensen hun meningen over dit topic lezen en wil mij  eigen mening niet zeggen omdat dit dan gebeurd en ik vind het niet nodig om op de voorgrond te staan door mensen allemaal tegen te spreken op hun eigen mening (over het topic) niet over mij persoonlijk 

jullie kunnen mij niet in mn waarde laten en dwingen het me op om maar mn mening te geven zodat jullie in aanval kunnen  gaan en je podium kunt hebben 

terwijl je ook makkelijk je zicht gewoon kan vertellen erop zonder dat er een discussie moet zijn 

blijkbaar kan dat hier niet want er zijn veel huismuisjes die spanning zoeken 

  Ik vind dat jullie meer sensatie zoekers zijn want blijkbaar kunnen jullie niet gewoon je inzicht erop geven zonder een discussie te willen en zonder iemand te vooroordelen 

zulke dingen werden op de middelbareschool gedaan ik had hier toch wat meer volwassenheid verwacht 

En Nogmaals voor degene die het niet met me eens zijn of dat ik mijn mening zelf niet wil uitspreken waarom zou je zoveel moeite doen om dan te blijven berichten blijven pushen blijven proberen om er een spannende discussie uit te halen terwijl dat absoluut niet mijn doel was zulk gedrag zie je op middelbareschool  dat verwacht je niet van volwassene 

voor degene die gewoon normaal hebben kunnen reageren bedankt voor jullie reactie 💕

en voor de rest een fijne dag nog  

ik weet zeker dat er enorm veel boze berichtjes gaan volgen maar sorry ik houd me daar niet  mee bezig jullie kunnen fijn met elkaar praten mensen oordelen en kinderachtige berichten plaatsen 😉😘

Rachel.

Rachel.

22-04-2021 om 11:26 Topicstarter

Poezie schreef op 22-04-2021 om 11:11:

[..]

Bewijs? Ik heb het zelf op tv gezien. Maar ja, jij hebt op facebook weer wat anders gezien. Prima hoor, maar ga geen onzin topics openen op dit forum om zogenaamd jouw interesse in andermans meningen te horen terwijl jij zelf niet mee wil doen in zogenaamde discussie.

Ik ben klaar hier fijne dag 

Rachel.

Rachel.

22-04-2021 om 11:33 Topicstarter

Poezie schreef op 22-04-2021 om 11:11:

[..]

Bewijs? Ik heb het zelf op tv gezien. Maar ja, jij hebt op facebook weer wat anders gezien. Prima hoor, maar ga geen onzin topics openen op dit forum om zogenaamd jouw interesse in andermans meningen te horen terwijl jij zelf niet mee wil doen in zogenaamde discussie.


als ik ergens niet achter stond dat iemand zo een topic opend dan ga ik zelf niet als kinderachtig kind blijven reageren om mijn gelijk op te dwingen 

en sorry hoor wie ben jij om te zeggen dat ik geen topic hierover mag openen 

Mensen kunnen hun mening geven over wat alle gebeurd en hoe ze erover denken 

zonder dat iedereen elkaar hun mening opdringt 

dit was puur om je mening te delen met alle respect zonder dat je elkaar gaat toespreken en je gelijk wil halen je zou als volwassenen elkaar in de waarde daarover moeten laten 

je hoeft niet altijd gelijk te krijgen en dit topic was niet geopend zodat jij discussies kan gaan voeren omdat je vind dat het zo hoort 

mensen kunnen ook best hun mening posten zonder elkaar de mening op te leggen 

Rachel. schreef op 22-04-2021 om 11:26:

[..]

Ik ben klaar hier fijne dag

Ik weet nog een ander leuk forum voor je, het viva forum. Daar reageren ze 10x harder dan hier op dit soort draadjes. 

Rachel. schreef op 22-04-2021 om 11:33:

[..]


als ik ergens niet achter stond dat iemand zo een topic opend dan ga ik zelf niet als kinderachtig kind blijven reageren om mijn gelijk op te dwingen

en sorry hoor wie ben jij om te zeggen dat ik geen topic hierover mag openen

Mensen kunnen hun mening geven over wat alle gebeurd en hoe ze erover denken

zonder dat iedereen elkaar hun mening opdringt

dit was puur om je mening te delen met alle respect zonder dat je elkaar gaat toespreken en je gelijk wil halen je zou als volwassenen elkaar in de waarde daarover moeten laten

je hoeft niet altijd gelijk te krijgen en dit topic was niet geopend zodat jij discussies kan gaan voeren omdat je vind dat het zo hoort

mensen kunnen ook best hun mening posten zonder elkaar de mening op te leggen

Ik dacht dat je hier klaar was?

Rachel.

Rachel.

22-04-2021 om 11:39 Topicstarter

MeikeT schreef op 22-04-2021 om 11:00:

[..]

Dus je wilt wel onze mening weten, maar niet je eigen mening geven?

Raar.

alsnik mijn mening geef he wees eens eerlijk wat is het eerste wat jullie zouden doen?

Dan ga je discussiëren om elkaar op andere gedachten te brengen toch? Maar dat was niet het doel van dit he 

dit was zodat iedereen zijn eigen zicht erop kan geven zonder dat andere erover gaan oordelen of gelijk gaan opdringen 

puur eigen inzicht erover geven en ermee doen wat je zelf wilt 

maar het eerste wat jullie zouden doen ik roepen dat het niet klopt want jij denkt zo en zo 

want kijk wat nu al gebeurd nu word het toch een discussie terwijl het nogmaals niet het doel was van mij 

iedereen mag zn momentje hebben en zn mening typen 

de lezers mogen ermee doen wat ze willen maar je hoef niet na elkaar te roepen dit klopt niet en wat praat je nou dat is niet zo 

gewoon iedereen in hun waarden laten is dat zo moeilijk? we hoeven ons niet als Kamerleden te gedragen hun doen dat al oordelen discussiëren al 

Rachel.

Rachel.

22-04-2021 om 11:40 Topicstarter

Poezie schreef op 22-04-2021 om 11:34:

[..]

Ik weet nog een ander leuk forum voor je, het viva forum. Daar reageren ze 10x harder dan hier op dit soort draadjes.

dat kan zeker maar ik zeg al elkaar heb heeel veel contact met enorm veel mensen en er zijn er genoeg die wel gewoon normaal iedereen in hun waarde kan laten en gewoon hun eigen inzicht kunnen delen zonder iets op te dwingen  

Rachel.

Rachel.

22-04-2021 om 11:42 Topicstarter

Poezie schreef op 22-04-2021 om 11:34:

[..]

Ik weet nog een ander leuk forum voor je, het viva forum. Daar reageren ze 10x harder dan hier op dit soort draadjes.

en geloof me ik kan best wel wat hebben hoor maar ik had meer volwassenheid verwacht 

ik heb al uitgelegd wat het doel was van dit topic te openen en dat iedereen elkaar RESPECTEERD daarin 

maar dit lijkt wel een losgeslagen klas die zo graag tussendoor willen schreeuwen en hun eigen mening niet willen benoemen maar OPDWINGEN.

Rachel. schreef op 22-04-2021 om 11:42:

[..]

en geloof me ik kan best wel wat hebben hoor maar ik had meer volwassenheid verwacht

ik heb al uitgelegd wat het doel was van dit topic te openen en dat iedereen elkaar RESPECTEERD daarin

maar dit lijkt wel een losgeslagen klas die zo graag tussendoor willen schreeuwen en hun eigen mening niet willen benoemen maar OPDWINGEN.

Doe nou eens rustig, hoe kunnen we het wel of niet met je eens zijn als je je mening hier niet wil uiten?

Rachel.

Rachel.

22-04-2021 om 11:47 Topicstarter

Poezie schreef op 22-04-2021 om 11:35:

[..]

Ik dacht dat je hier klaar was?

ja dat dacht ik van jou ook aangezien je er zwaar op tegen bent en ik het recht niet heb om onnozele topics te openen 😉  en aangezien jullie aaan de lopende band berichten blijven sturen zal ik mezelf toch nog wel even moeten verdedigen he 

maar wat nu gebeurd dat is het beste voorbeeld van wat ik bedoel zien jullie nu wat gebeurd 

dit wou ik ontwijken en gewoon normaal elkaar in de waarde laten 

dit krijg je als je je mening zo blijft opdringen bij mensen 

hele onnodige draai 

Rachel.

Rachel.

22-04-2021 om 11:49 Topicstarter

Poezie schreef op 22-04-2021 om 11:46:

[..]

Doe nou eens rustig, hoe kunnen we het wel of niet met je eens zijn als je je mening hier niet wil uiten?

dat is het juist je begrijpt het verkeerde ik vraag niet mensen aan mijn kant te hebben 

ik vraag niet om mij mijn gelijk te geven 

ik wou dat ieder voor zich hier zijn inzicht kon typen over hoe ze over de situatie denken 

zonder dat we elkaar opgaan dwingen met onze eigen mening 

en dan zou ik het allemaal lezen en misschien brengt het ook wel verandering in hoe ik het zie maar dat hoef ik niet te typen toch dat kan ik toch voor mezelf in mijn hoofddoen 

kwou gewoon dat iedereen hier fijn zijn eigen inzicht kon geven 

Dus, je wilt dat iedereen zijn mening geeft, maar vervolgens vooral NIET mag reageren op die van een ander, want dan laat je iemand niet in zijn waarde? 

Daar ben ik het niet mee eens... 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.