Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Belazerd. Coronacijfers


Rachel.

Rachel.

22-04-2021 om 10:35 Topicstarter

Plantenbak schreef op 22-04-2021 om 10:17:

Wat een gek draadje. Rachel heeft een mening maar wil die niet delen maar wil onze meningen horen terwijl wij niet weten waar wij nou eigenlijk over zouden moet discussiëren.

Ik vind niet dat wij belazerd worden. Ga er zelf maar aan staan. Al die beslissingen nemen met de kennis van dat moment terwijl alle belangen in het achterhoofd gehouden moeten worden.

dat is het juist er hoeft niet te worden gediscussieerd je kan hier gewoon je mening schrijven  discussie is niet nodig 

En ik vind het een belazerde situatie

Slofje schreef op 22-04-2021 om 10:46:

En ik vind het een belazerde situatie

Rachel.

Rachel.

22-04-2021 om 10:58 Topicstarter

Daglichtlamp schreef op 22-04-2021 om 10:09:

Je wilt het dus niet over meningen hebben, dat is duidelijk, laten we dan praten over feiten. Daar had mijn eerste reactie trouwens ook al betrekking op, maar daar reageer je niet op.

Je geeft in je openingstopic aan dat je meerdere dingen hebt gezien die niet kloppen. Ik ben benieuwd of je die dan ook kunt benoemen? (Gewoon feitelijk, niet wat je daar over denkt).

een voorbeeld over sanna die verpleegkundige die als eerste vaccinatie kreeg 

Het eerste punt waar dus meer mensen vraagtekens over hadden gestuurd  dat was over het feit dat zei dus als eerste vaccinatie  Kreeg 

het gaat om 2 foto's waarvan mensen zeiden dit klopt niet 

de eerste foto stond LIVE genomen daarop zat sanna en kreeg vaccinatie ingeënt op de foto hier had ze een geel shirt aan 

op de 2e foto stond LIVE genomen en daar had ze een wit shirt aan 

beide foto's waren op dezelfde dag gepost en stond ook dat dat beide foto's waren van haar eerste vaccinatie 

nu riepen mensen natuurlijk hmmm ik was niet dat sauna kon toveren 🤔 dit was een van de duizenden reacties 

ten tweede scheen dat sanna letterlijk voor ieder klein dingetje van de media gebruikt werd nu weet ik niet specifiek meer wat voor onderwerpen de videos hadden 

maar iedereen reageerde en stuurde verschillende links met dezelfde vrouw sanna erin bijv over de ramadan en nog meer onderwerpen waar zij werd gebruikt om haar verhaal te doen gek genoeg had ze op ieder artikel een andere naam en zei iedereen dus ook nu heet ze sanna en ze noemde alle namen van haar op met andere woorden iedereen voelden zich belazerd ze zeiden ook dit is dezelfde vrouw maar iedere keer een andere naam 

deze links werden ook geplaatst van alle video's waar zij dus opstand de media video's op welk leesblad dan ook en de onderwerpen  aldus ze hadden bewijzen 

hierdoor zeiden mensen ook met sarcasme zo die sanna heeft een avontuurlijk leven 

en o ik wist niet dat sanna zoveel verschillende namen had 

en ze krijgt vast flink betaal voor te doen alsof 

dit is een van de meerdere dingen die dus niet klopte en daar bewijs over was

ze hebben alle foto's en artikelen (onderwerpen) naast elkaar in een foto geplaatst waar je dus overal dezelfde vrouw ziet met andere namen en voor andere onderwerpen die dus ook op nieuws kwamen 

met de tekst: ze denken dat we dom zijn?

dus toen er op beide vaccinaties foto's van haar stond live genomen  en beide foto's  gingen dus om haar 1ste vacc  en ze op de ene zogenaamde live foto een geel shirt aan had en op de andere zogenaamde live foto een wit shirt aanhad

toen ging iedereen los en zeiden dus ook letterlijk worden we nou belazerd deze vrouw is op meerde onderwerpen gezien waar ze haar verhaal doet  en ze word steeds meer gebruikt als zogenaamd voorbeeld en met iedere keer een andere naam hier krijgt ze gewoon dik voor betaald 

dit is trouwens ook op fb te vinden dit was een groot onderwerp geworden en veel mensen waren boos 

de verhalen en foto's klopten niet met wat ze ons zeiden zoals ze neemt de eerste vaccinatie live foto's daar klopte niks van 

daardoor kregen de meeste mensen ook een beetje wantrouw erin vooral omdat ze gewoon bewijzen hadden maar daar werd natuurlijk niet op ingegaan alleen door de mensen zelf .

dit is een van de vele dingen die niet helemaal opsommen 

ik ben zeker voorzichtig met corona en weet dat het er ook is ook volg ik gewoon de maatregelen 

maar ik ben niet iemand die alles blindelings gelooft wat er op tv gezegd word, ik hoor het wel  en neem het in me op maar vooral door zulke dingen als het bovenstaande heb ik soms zoiets van hmmm🤔

Rachel.

Rachel.

22-04-2021 om 10:59 Topicstarter

Slofje schreef op 22-04-2021 om 10:46:

En ik vind het een belazerde situatie


mooi dan zijn we het eens 😉

Linkjes naar deze spannende zaken?

Rachel. schreef op 22-04-2021 om 09:38:

Als ik nu met mijn persoonlijke mening kom en dan discussies ga voeren omdat jullie een andere mening hebben dat is juist niet wat ik wil

want dan gaan we alleen maar gefrustreerde discussies voeren en dat is niet mijn doel

ik wil gewoon dat iedereen zijn persoonlijke mening over DIT TOPIC kan geven zonder dat ik daar tegen in hoef te gaan

wat ik dus zeg ondanks dat ik mijn eigen mening heb wil ik dat iedereen zich vrij voelt om zijn mening over dit topic te geven dat lees ik en ik laat die persoon in hun waarde

en zoals sommige dingen ben ik het ook wel met jullie eens

maar ik hoef hier niet te roepen wie wel of niet gelijk heeft dat is nogmaals niet mijn doel

Dus je wilt wel onze mening weten, maar niet je eigen mening geven?

Raar.

Rachel.

Rachel.

22-04-2021 om 11:00 Topicstarter

Ik was niet dat sauna kon toveren moet zijn : ik wist niet dat sanna kon toveren 

haha autocorrectie

Ik ben echt benieuwd waar de berichten waar jij aan refereert de ronde doen. Een foto kan door iedereen wel gebruikt of misbruikt worden, kijk maar eens wat ze met John de Mol deden in de bitcoinadvertenties.

En tegenstrijdige berichten gaan niet alleen rond over corona hoor. Probeer de economische ontwikkelingen maar eens te volgen op basis van De Telegraaf en NRC Handelsblad. Of de weersvoorspellingen.

Rachel. schreef op 22-04-2021 om 10:58:

[..]

een voorbeeld over sanna die verpleegkundige die als eerste vaccinatie kreeg

Het eerste punt waar dus meer mensen vraagtekens over hadden gestuurd dat was over het feit dat zei dus als eerste vaccinatie Kreeg

het gaat om 2 foto's waarvan mensen zeiden dit klopt niet

de eerste foto stond LIVE genomen daarop zat sanna en kreeg vaccinatie ingeënt op de foto hier had ze een geel shirt aan

op de 2e foto stond LIVE genomen en daar had ze een wit shirt aan


Wat klets je nou?!

Bij de eerst prik had ze een roze shirt aan, en bij de tweede een zwarte met witte bollen.

Rachel.

Rachel.

22-04-2021 om 11:07 Topicstarter

Ik was niet dat sauna kon toveren moet zijn : ik wist niet dat sanna kon toveren 

haha autocorrectie

Slofje schreef op 22-04-2021 om 10:59:

Linkjes naar deze spannende zaken?

de linkjes stonden onder de nos video van sanna op YouTube  nadat de links en bewijzen en vragen waren geplaatst zijn de reacties uitgezet dit staat ook onder de video 

ik heb zelf geen fb maar wat op fb werd geplaatst kreeg ik doorgestuurd in een groepsapp dit zijn foto's in mijn galerij dit kan ik dus helaas niet plaatsen 

Goed hoor, om niet klakkeloos alles wat in de krant staat te geloven. Misschien moet je die houding ook eens toepassen op facebook....

Rachel. schreef op 22-04-2021 om 11:07:

Ik was niet dat sauna kon toveren moet zijn : ik wist niet dat sanna kon toveren

haha autocorrectie

[..]

de linkjes stonden onder de nos video van sanna op YouTube nadat de links en bewijzen en vragen waren geplaatst zijn de reacties uitgezet dit staat ook onder de video

ik heb zelf geen fb maar wat op fb werd geplaatst kreeg ik doorgestuurd in een groepsapp dit zijn foto's in mijn galerij dit kan ik dus helaas niet plaatsen

Ach jaaa, feestboek. Daar vind je alleen de waarheid en niets anders dan de waarheid.

Rachel.

Rachel.

22-04-2021 om 11:09 Topicstarter

Poezie schreef op 22-04-2021 om 11:03:

[..]

Wat klets je nou?!

Bij de eerst prik had ze een roze shirt aan, en bij de tweede een zwarte met witte bollen.

daar heb je het al ! Dit is dus precies waarom ik hierover niet wou beginnen dit is letterlijk wat ik gezien heb en word voor leugenaar uitgemaakt omdat jij het anders gezien heb 

zo zie je maar dat er een heleboel niet klopt daar heb je je bewijs 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.