Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Pelle

Pelle

22-12-2010 om 20:44

Boer zoekt vrouw-draadje


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

14-02-2011 om 14:29

Frank

Ik was opgelucht (hoe je mee kunt leven) dat Frank heeft gekozen voor het meisje waar hij het meest voor voelde. Ik kan me best voorstellen dat je graag meteen en wel nu iemand op de boerderij wilt hebben. Zeker als je wat afgelegen woont. Maar op die grond kies je geen 'liefde voor het leven'.
Marcel en Ksenia had ik wel verwacht. Ik vind haar ook echt leuk en ze komt me verstandig voor.
Die mandjes vond ik ook lachen. Mandjes blijven bij ons nooit langer dan een week leeg.

Kaaskopje

Kaaskopje

14-02-2011 om 14:47

Oh ja

Annemarie heeft denk ik wel gekozen voor de man die ze het leukst vond. Ze had het al vaker over een lekkere sterke man. Dat is praktisch, maar misschien vindt ze dat ook gewoon aantrekkelijker. De reactie van Adriaan vond ik wel 'schattig'. Hij deed van te voren zo nuchter, maar de rode blosjes vlogen naar zijn wangen en hij wist niet waar hij kijken moest van blijdschap volgens mij. Adriaan zorgt daarnaast voor de minste complicaties denk ik.

Troepige mandjes

Volgens mij zei Femke dat het troepig werd in antwoord op de wat verwonderde contatering van Gijs dat de mandjes leeg waren. Wij begrepen ook al niet waarom die kast dan in de kamer stond. Als bergplaats voor lege mandjes?

Troepig

Nee echt hoor Pelle, volgens jij zei ze dat die mandjes leeg waren, anders wordt het zo snel troepig. Ik wist eerst ook niet wat ik hoorde, maar tis natuurlijk wel in character....ik vind het een leuk stel maar vrees dat het door dit enorme verschil (Gijsbert: "in een huis moet wel geleefd worden" - hear hear) niks wordt.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

14-02-2011 om 17:31

Wat ik zo sneu vond

Is dat er nergens speelgoed lag in dat huis van Femke. Waar moet haar kind in hemelsnaam mee spelen. En wat zal dat jochie blij zijn als hij lekker op de boerderij kan aanklooien! Hoewel ik denk dat dit niks gaat worden, die twee zijn veel te verschillend en zij is niet relaxt, itt Gijs.

Nergens speelgoed

zo'n kennis heb ik ook gehad. Een keurig opgeruimd huis en de kindertjes werden geacht op hun eigen kamer te spelen.

Niet voor niets wás dat een kennis

ol3

ol3

14-02-2011 om 20:05

Speelgoed?

nou het kan toch best zijn dat de speelgoed ergens in een hoek in manden zit, daar waar de camera niet stond??

ik heb ook een heel opgeruimde woonkamer, kinderen mogen uiteraard gewoon lekker spelen met alles in de woonkamer en s'avonds word het opgeruimd. Ik denk dus dat ze gewoon alles netjes heeft opgeruimd toen hij kwam!

Polly Shearman

Polly Shearman

14-02-2011 om 20:53

Bij pelle

ziet het er ook zo ongeveer uit, hihih zonder troeperige mandjes whahaha

)

bibi63

bibi63

14-02-2011 om 21:42

Hihi vic!

Dat viel mij en mijn dochter (12) ook al op: wat lijken Harry en Annemarie veel op elkaar! Zowel uiterlijk als qua praten. Grappig, hadden we het toch goed gezien.
Gr. Bibi

Mandje

Mijn hele huis is een troepig mandje! (heerlijk)

Polly Shearman

Polly Shearman

15-02-2011 om 09:47

Annemarie en harry

lijken idd op elkaar, ze wonen in dezelfde streek dus praten ook met hetzelfde accent en dan vind je al snel iemand op elkaar lijken hoor.
Maar ze kijken beide niet graag in de camera, en geven beide graag niet direct antwoord.
Die kunnen een afspraak maken: als we over 5 jaar nog steeds beide niemand hebben dan trouwen we.
het zijn toch al vrienden.
Ik vond het zo typisch dat adriaan direct na het keuze moment zei: en ga je dan om 5 uur weer melken/de kazen draaien/of voederen ( weet niet meer was het was, maar het was werk gerelateerd) wat zullen die twee het zwaar krijgen als ze een heel weekend weg zijn en geen werk om handen hebben
Dat word niks!

Marcel en ksenia

Hmmmm, na de afgelopen aflevering had ik een beetje rare bijsmaak bij dit stel, door de houding van Ksenia. Ze benadrukte steeds maar weer dat het heeeel langzaam moest groeien en dat 'ze dan wel zouden zien'. Ik heb hierbij heel sterk het gevoel: ze is uiteindelijk toch niet echt dol op hem maar wil het wel een kans geven want ja, toch een goeie partij, die Marcel. Ik had erg het gevoel dat Marcel aan het lijntje werd gehouden. Sjonge, wat een gebrek aan enthousiasme bij Ksenia zeg...
Zelfs bij Adriaan (die van zichzelf had gezegd dat hij heem nuchter was) zag je de blije lach en de glimmende ogen doorbarsten!
Verder kozen Annemarie en Frank dus mijn voorkeuren. Effe doorbijten voor Frank maar dat gaat wel lukken...
Annemarie weet het denk ik na het vakantieweekend met Adriaan nog niet...

Groetjes,
Vonda

Kaaskopje

Kaaskopje

17-02-2011 om 23:36

Vond het wel realistisch

zoals Ksenia reageerde. Hoe kun je na één logeerweek weten of iemand de ware is? Ik vind BzV een heel leuk programma en zwelg lekker mee als er wat te zwelgen valt, maar ik ben wel zo nuchter om te snappen dat je het niet in 1 week af kunt dwingen en ik vind het niet meer dan wijs dat ze eerst wil kijken hoe haar kind op Marcel reageert en omgekeerd.

Kaaskopje

Natuurlijk, dat vind ik ook hoor, maar ze leek zelfs niet eens heel blij dat ze gekozen was, dat vond ik zo vreemd. Dat het allemaal nog afwachten is of het met je kind klikt e.d., okee, maar ik had verwacht dat ze blijer zou zijn. Misschien dat ze trouwens zo reageerde omdat ze allang wist dat ze gekozen werd en dus was ze daardoor niet echt verrast toen ze gekozen werd, dat kan natuurlijk ook.
Ach ja, alleen de beide mensen binnen een relatie weten er het fijne van, dat weet ik ook.

Afwachten hoe het vanavond gaat. Zal wel een van de laatste afleveringen zijn (of DE laatste?).

Vonda

Polly Shearman

Polly Shearman

20-02-2011 om 21:31

Oh wat erg!

Eindelijk probeert annemarie een beetje persoonlijk te doen. Blijkt adriaan een hork. Echt heel erg ze moest bijna huilen!

Ja polly

ik had verdorie Adriaan wel even door elkaar willen schudden. Hij vindt haar leuk, zegt ie, sla dan eens een arm om haar heen of zo. Het zijn echt twee mensen die geen van beiden initiatief durven nemen. Ach, hij zal haar "nog wel een keertje bellen".

Kaaskopje

Kaaskopje

21-02-2011 om 02:04

Toch ook wel jammer voor marcel

Hij is totaal mijn type niet, maar ik vind het toch ook wel sneu dat het zo verlopen is (voor dit moment, hoe het verder is gegaan weet ik nog niet).
En Adriaan en Annemarie, ach ach, wat daar nu toch weer gebeurde vond ik zo apart! Man zei dat ze misschien domweg allebei te verlegen zijn om verder te durven gaan.
De anderen lijken het helemaal gevonden te hebben. Ik ben erg benieuwd naar volgende week.

rozenstruikje

rozenstruikje

21-02-2011 om 07:09

En ook dit

Adriaan ziet een stelletje hand in hand lopen een paadje verderop en zegt tegen Annemarie: kijk zo zouden wij ook moeten lopen. Annemarie kijkt op en reageert met zoiets als: oh dan steken we hier even door en zijn we ook op dat paadje, lekker kort!
Adriaan is dan verontwaardigd en maant haar aan nogmaals te kijken en dan zegt ze dat het dubbeltje bij haar valt.

Annemarie snapte dus totaal niet wat hij bedoelde maar als Adriaan hand in hand wil lopen, zou hij dat natuurlijk ook zelf kunnen initieren toch.

En de achtergrondstem maakte het niet beter. Ze bekijken een rots en dan hoor je de achtergrondstem doodleuk vertellen dat dit de rots van de god van de liefde is, ofzoiets, en dat stelletjes hierheen gaan om elkaar de liefde te verklaren. En dan zie je Annemarie en Adriaan heel gewoon doen, zo'n wereld van verschil.

Nou ik heb echt genoten van deze aflevering, echt heel leuk om te zien. En ik denk ook dat ze gewoon te verlegen zijn om iets te doen en dat dan wel na het filmgebeuren beginnen. En ik dacht ook dat Adriaan met tranen in zijn ogen achter zijn zonnebril zat om iets. Misschien wel omdat er niets gebeurd was op de liefdes-rots. Maar ook dat Annemarie dat niet snapte en daar ook verdrietig van werd.

Volgende week een blik in de toekomst!

Rozenstruikje

Puck

Puck

21-02-2011 om 09:39

Jessica5, denk ik ook

Ik ben het geloof ik met jou eens. Ik vond dat horkerige van Adriaan ook eerder een teleurgestelde reactie op het gedrag van Annemarie. Die heeft echt heel veel moeite met gevoelens, laat staan dat ze die kan tonen. Volgens mij zat hij idd bijna te huilen achter zijn zonnebril en had hij gewoon flink de balen van het gedrag van Annemarie.

Polly Shearman

Polly Shearman

21-02-2011 om 10:23

Rozenstruikje

Dat van dat andere stelletje in dat paadje had ik even gemist, ik begreep niet zo goed waar dat over ging. Maar nu jij het zo uitlegt begrijp ik wel dat adriaan daar volledig van in zijn schulp kruipt.

Toch passen ze wel bij elkaar, "wat een boer niet kent dat fret hij niet" is heel duidelijk van toepassing hier.

En er staat champagne klaar maar Annemarie begint gelijk over hoe handig het is dat ze zelf thee en koffie kunnen zetten. Overal kaarsjes en prachtig, maar ze zien de romantiek er niet van in.

En richard en zijn vrouw mochten als troostprijs wel een weekendje weg, maar gewoon naar schoorl omdat ze zich niet aan de regels hadden gehouden, hiihih

Marcel vind ik nogal eng, Ksenia zegt duidelijk tegen hem: ik ben niet verlieft en ga dat ook niet worden.
Later bij het eten zegt ze: het loopt niet zoals je had gehoopt. Zegt hij: nee maar je hebt gewoon nog tijd nodig!
BORD VOOR JE KOP! ze heeft toch duidelijk gezegt: dit gaat hem niet worden, ik ben niet verlieft en dat gaat ook niet meer gebeuren nu.

Nou ontdekt marcel dat een dode echtgenoot een groter struikelblol en concurentie kan zijn als een levende. Bij een levende EX heb je tenminste de relatie beeindigd, omdat de liefde over was.
Ksenia heeft haar grote liefde verloren, maar het is nooit uit gegaan....
Domme marcel! hij dacht de weg van de minste weerstand te kiezen, omdat in een latere fase het handig is als er geen exen meer rondlopen. Maar hij was even vergeten dat ze eerst nog verliefd op hem moet worden, dat had hij over het hoofd gezien. Jammer Marcel, je bent niet zo goddelijk lekker als je zelf denkt. Ik zou veel liever in een koud bad zitten dan ooit bij jou in het warme badje komen!

MiMi

MiMi

21-02-2011 om 10:50

Iiieekkss.. die scene met boer marcel in die ton

kijk al járen naar boer zoekt vrouw maar gisteravond heb ik echt de engste scene gezien die ooit is uitgezonden... heb vannacht echt slecht geslapen van die scene van boer Marcel in een tobbe en dan het idee daarbij ín te moeten. GRUWEL!!

Ik vind Marcel vanaf de eerste seconde dat hij in beeld kwam een engerd maar hij heeft inderdaad ook nog écht een bord voor z'n kop. < Marcel, luister: Ksenia moet je gewoon niet vriend! Had toch maar voor Sonja of Marita gekozen!

Puck

Puck

21-02-2011 om 12:03

Ksenia

Eigenlijk vind ik ook dat Ksenia wel hard van stapel is gelopen in het begin. Überhaupt door minder na een jaar na het overlijden van je liefde al aan zo'n programma mee te gaan doen. Ik weet niet, maar het lijkt mij rijkelijk vroeg. En ergens aan het begin van de logeerweek heeft ze gezegd dat ze zo haar boeltje en kind pakte en binnen een week kon intrekken. Kennelijk is er tijdens het beter leren kennen van Marcel toch ergens een kwartje gevallen dat hij niet zo leuk is als leek op het (haar) eerste gezicht.

Zonneschijn

Zonneschijn

21-02-2011 om 13:42

Ooooo

dan heb ikhet ook helemaal verkeerd begrepen tussen Adriaan en annemieke. Ik dacht ook, wat een hork is die Adriaan. Ik begreep het ook niet met dat duppie die viel. Ik vond dat Annemieke zo haar best deed. Ik ga vanavond uitzending gemist kijken want dit moet ik nader besuderen

Zonneschijn

Zonneschijn

21-02-2011 om 13:43

Ik bedoel dus

Annemarie.....

Polly Shearman

Polly Shearman

21-02-2011 om 14:40

Ik kijk nu uitzending gemist

en ik zweer dat adriaan in minuut 17.40 ( ongeveer) zegt: its a good kok ! whahah oh sorry!

Polly Shearman

Polly Shearman

21-02-2011 om 14:47

Laatste keer gekeken

dat stukje bij het water... en nee adriaan maakt geen indruk op mij alsof hij in tranen kan uitbarsten hij zit zelfs wat dommig te lachen.
Annemarie is juist diegene die wat weg te slikken heeft.
Hij is of een hork! of zoooo verlegen!!

Berber....

het was nog leuker.

Hij vroeg eerst aan Annemarie: 'Is dat meloen? Waarop Annemarie antwoordde dat het aubergine was. Waar ie dus niet echt veel wijzer van werd. zeker niet toen Annemarie hem uitlegde dat een aubergine een 'auberginekleurig' ding was...whahahaha!

Ingrid

Het haar van femke

Ik vond het ook sneu om te zien dat Adriaan en Annemarie elkaar niet wisten te vinden daar op Kreta.

Anita en Frank waren echt duidelijk verliefd, maar hij blijft voor mij een moeilijk mannetje.

Richard en Annemiek hadden in ieder geval veel lol en hij is duidelijk helemaal hoteldebotel van haar.

Marcel en Ksenia: niets meer aan toe te voegen.

Gijsbert en Femke: zagen jullie hoe zo'n pluizebol Femke had op de ochtend van de tweede dag? Echt wel 'morning after'-haar.

Chris

Julia64

Julia64

22-02-2011 om 10:42

Cobi, je haalt me de woorden uit de mond

Ik val midden in dit draadje en heb hier ook eigenlijk niets te zoeken als BZV- en Yvon Jaspers-hater. Maar goed, om BZV kan ik nog heen; ik kijk er gewoon niet naar.
Maar dat die Yvon nu ongeveer 2x per week in DWDD zit (is het niet als tafeldame dan wel over BZV), daar erger ik me dood aan!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.