Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Bijtje82

Bijtje82

20-07-2022 om 19:45

De eindeloze zoektocht naar de perfecte kast.


Bijtje82

Bijtje82

21-07-2022 om 14:35

Flanagan schreef op 21-07-2022 om 14:18:

en deze? Ook te vinden bij loods 5. Kast is wel iets te hoekig tov de meubels op jouw foto met de tafel en stoelen. Maar bij een donkere vloer komt een wat meer open kast minder op je af. Soort van ruimtelijke effect.
https://loods5.nl/product/26687/wandkast-3-deurs-3-lades/65122

Nee sorry, deze vind ik gewoon lelijk 🙈

Bijtje82

Bijtje82

21-07-2022 om 15:24

Dat is ook fijn, dan weten we ook wat je niet wil.
Hoe graag wil je het wijnrek er in hebben? Mij valt op dat de meeste wijnkasten zo rond de 150 cm zijn.
Of het zit in een landelijke buffetkast. En dat is niet wat je zoekt . 

Of je bouwt zelf ergens een wijnrek in. Dat hoeft volgens mij niet zo heel ingewikkeld te zijn. Zeker niet achter een dicht deurtje. Maar dat is zeker niet de bedoeling? Zelf kan ik niet zo goed tegen zo'n open wijnrek. Want dat moet dan van mijn OCD altijd vol zijn en liefst allemaal dezelfde flessen . Ik heb dus een wijnrek in de trapkast staan, met daarin alle voorraad drank. Ook port, limonade en frisdrank. Zolang dat uit het zicht staat kan ik dat prima handelen .

Bijtje82

Bijtje82

21-07-2022 om 15:50

Lotte78 schreef op 21-07-2022 om 15:34:

Dat is ook fijn, dan weten we ook wat je niet wil.
Hoe graag wil je het wijnrek er in hebben? Mij valt op dat de meeste wijnkasten zo rond de 150 cm zijn.
Of het zit in een landelijke buffetkast. En dat is niet wat je zoekt .

Het wijnrek is een optie, geen must. Maar zou wel leuk zijn.

Zelf inbouwen zou kunnen, maar dan koop ik liever gewoon een mooi rek ipv improviseren. 

Na 12 jaar moeten  horen dat iets te duur was en hij het zelf ook wel kon maken, wil ik gewoon iets hebben dat helemaal naar mijn zin is en niet half af. 

Bijtje82 schreef op 21-07-2022 om 15:50:

[..]

Het wijnrek is een optie, geen must. Maar zou wel leuk zijn.

Zelf inbouwen zou kunnen, maar dan koop ik liever gewoon een mooi rek ipv improviseren.

Ik zou dat rek dan maar laten vallen, want de woonkamer is eigenlijk helemaal geen geschikte plek om wijn te bewaren.

Wijn die je snel gaat opdrinken, kun je gewoon in een keukenkastje leggen. Als wijn langer wilt bewaren, kun je beter een wijnkast in de kelder zetten of, als je die niet hebt, een elektrische wijnkast (met stabiele temperatuur) kopen.

Bijtje82 schreef op 21-07-2022 om 19:39:

[..]

Die eerste is best mooi. Als hij nou iets breder zou zijn.. 🙈

je kan er ook 2 kopen en naast elkaar zetten 🤣

Bijtje82

Bijtje82

21-07-2022 om 20:01

Marianne76 schreef op 21-07-2022 om 19:50:

[..]

Ik zou dat rek dan maar laten vallen, want de woonkamer is eigenlijk helemaal geen geschikte plek om wijn te bewaren.

Wijn die je snel gaat opdrinken, kun je gewoon in een keukenkastje leggen. Als wijn langer wilt bewaren, kun je beter een wijnkast in de kelder zetten of, als je die niet hebt, een elektrische wijnkast (met stabiele temperatuur) kopen.

Ja heb je eigenlijk wel een punt.. 

Bijtje82

Bijtje82

21-07-2022 om 20:02

Lotte78 schreef op 21-07-2022 om 20:01:

[..]

je kan er ook 2 kopen en naast elkaar zetten 🤣

Neehee 🤣

https://bartsmeubelen.nl/winkel/meubelen/kasten/industriele-kasten/industriele-kast-nick/

Zoiets, maar kijk vooral even op de site. Je kan hier meubels op maat laten maken. 

Bijtje82

Bijtje82

22-07-2022 om 12:12

Lotte78 schreef op 22-07-2022 om 11:44:

https://bartsmeubelen.nl/winkel/meubelen/kasten/industriele-kasten/industriele-kast-nick/

Zoiets, maar kijk vooral even op de site. Je kan hier meubels op maat laten maken.

Ga zeker even kijken.

Deze kast is het niet helemaal, maar wie weet wat er nog mogelijk is bij hun. 

Bijtje82 schreef op 22-07-2022 om 12:12:

[..]

Ga zeker even kijken.

Deze kast is het niet helemaal, maar wie weet wat er nog mogelijk is bij hun.

ik dacht al dat dit niet de kast was die je zocht. maar dacht kijk even op de website. en er is dus ook naast aanpassingen van bestaand aanbod ook vanaf scratch mogelijk. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.