Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

tonny

tonny

28-06-2011 om 08:17

En hier is het weerdraadje


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
tonny

tonny

28-06-2011 om 14:35

Zo hee!

We kunnen een eigen weerstation beginnen - wat een reacties!

Hier is het nu stralend weer, helaas nog nauwelijks afgekoeld. En oma moet volgende week terug om vier van haar laatste zes tanden te laten trekken - dat is me wat als je bijna 91 bent.

Nou, ben benieuwd wat er vanavond volgt.

Thursday Next

Thursday Next

28-06-2011 om 14:43

Het midden weer

we hebben 27 druppels regen gehad en nu is het weer droog en benauwd.

Belle Époque

Belle Époque

28-06-2011 om 14:55

It ain't over till the fat lady sings...

http://www.nu.nl/binnenland/2550827/het-grote-onweer-komt-dinsdagmiddag.html

En het is nog niet op de radar te zien, maar dit soort onweer kan opkomen als kakken (vooral als het nu niet te hard afkoelt, waar het inderdaad wel op lijkt).

Jessica O

Jessica O

28-06-2011 om 15:01

Twente

Warm, droog en heet.
Hier word het onweer pas rond middernacht verwacht... Niet slapen dus vannacht.

Belle Époque

Belle Époque

28-06-2011 om 15:17

Pelle!

Ohhh ja, ik zie hem, ik zie hem!!!

*springt op en neer*

Puck

Puck

28-06-2011 om 15:24

Hier schijnt de zon

Op dit moment is in Oost-Flevoland de lucht weer helemaal opgeklaard met hier en daar een wolkje maar de zon schijnt er vrolijk op los. Het heeft 3 tellen 2 druppels geregend, je moest echt goed je best doen om een druppel op te vangen.
En Belle: ik ben beelddenker, wil je daar rekening mee houden als je dit soort titels (it ain't over....) van je postings bedenkt. dank u

ayla

ayla

28-06-2011 om 15:31

Ben ik nou de enige

Van wie die regen echt niet hoeft, ik ben zo blij met dit tropische weer en ik wordt al chagrijnig als ik naar de temperaturen van morgen kijk. Nee hoor van mij mag die regen wegblijven

Isditalles?

hier om 12.30 uur een licht buitje gehad,nu is het stralend mooi weer en erg warm.
komt er nog meer of is dit alles?

Belle Époque

Belle Époque

28-06-2011 om 15:34

Puck

Ze heeft nog niet gezongen...

Volgens mij las ik recentelijk hier op OOL nog een leuke variatie (kan ook ergens anders zijn geweest): it ain't over till Elvis left the building. Maar die is voorzoverikweet nog niet eens IN the building geweest.

Ook in Zuidelijk Flevoland inmiddels helderblauwe luchten, akelig warme temperaturen en bezorgdheid of chocoladethee wel tegen dit soort omstandigheden kan...

Zonnig en heet

Vanwege alle dreigende berichten ben ik maar eerder naar huis gegaan. D'r rijden veel minder treinen, en wat rijdt is vertraagd, maar het weer is nog net zo stralend als vanochtend vroeg. Waarom passen ze dan nu al de dienstregeling aan?? Het kostte me 2x zo lang om thuis te komen.
Die paar buitjes van vanochtend hebben het alleen maar broeieriger gemaakt. 't Was wel symbolisch, die donkere lucht: vanochtend is op kantoor bekend gemaakt wie eruit moet vanwege een reorganisatie

Petr@

Petr@

28-06-2011 om 15:57

Emel

En jij mag hopelijk blijven?

Petr@

Petr@

28-06-2011 om 15:58

Tonny

Volgens mij het drukste draadje van OO!
(Was hangt inmiddels buiten...)

Petr@

Petr@

28-06-2011 om 15:59

Heet in brabant!

De thermometer geeft, in de zon, 45 graden aan...

Guinevere

Guinevere

28-06-2011 om 16:00

Was, petr@

SChoon of vies? Met een flinke hagelbui erover en daarna een stortbui wordt het wellicht schoner dan in de machine?

Wilma

Wilma

28-06-2011 om 16:02

Oh moeder wat is 't heet!

Jeetje, Limburg krijgt volgens mij de komende uren écht nul komma nul regen of afkoeling. Gáán we weer, weer zo'n stikhete nacht ...

Ik hou ook helemaal niet van die hitte, graadje of 23 ofzo, prima.

Groetjes,
Wilma

Petr@

Petr@

28-06-2011 om 16:17

Guinevere

Als ik moet wachten op een hagelbui ben ik bang dat die was vanavond niet in de kast ligt!
Heb het rek meteen maar binnen gehaald, droger dan dit gaat ie niet worden ))

Friesland

pfffff wat is het warm. Ben nu even naar binnen gevlucht want hier is het koeler. Wel af en toe wolkjes gezien vandaag, maar nog geen enkele druppel (behalve die in het zwembadje dan)

Over dat zwembadje : ik vind het jammer dat de kids niet vrij zijn vanmiddag, want daar was het mooi weer voor geweest.... de buien komen volgens voorspelling (buienradar) hier pas vannacht aan.

Martine

Nehalennia

Nehalennia

28-06-2011 om 16:46

Van die regen wordt het niet echt frisser

Er is wel regen gevallen hier. Ook wel hard neerkletterende regen maar het was niet zo veel. Hopelijk valt er vanavond meer. Niet normaal meer zo snel als het hier weer is opgewarmd. Het is vervelend broeierig en ik wil zo min mogelijk bewegen. Er spelen ook haast geen kinderen buiten valt me op.

Fiorucci

Fiorucci

28-06-2011 om 17:28

Bleeeeeeeh

Inmiddels is het hier weer snikheet....

Vera*

Vera*

28-06-2011 om 18:42

Bah

Het is zoooo broeierig. Volgens de buienradar kan het hier over anderhalf uur flink regenen. Helaas gaat de bui meestal langs ons heen. Op de een of andere manier wonen wij op een droge plek. De stad vlakbij is altijd errug nat.
Dochter had een studiemiddag en heeft heerlijk met of zonder zoon in het zwembad gedobberd.
Manlief gaat fietsen en heeft bedacht welke kant ze op moeten om droog te blijven. Ik ben benieuwd.
IIK WIL MIJN SCREENS!!!!!!!! Ze zijn besteld maar ik moet nog zo'n twee weken wachten .

tonny

tonny

28-06-2011 om 19:07

Het begint hier dicht te trekken

er komt een grijze lucht aan, bijna al het blauw is weg.

En warm! Warm!

Vic

Vic

28-06-2011 om 19:11

Hier nog blauw

Wij zitten natuurlijk wat noordelijker (grens ZH/NH), maar hier is de lucht nog blauw. Volgens buienrader gaat het vanaf een uur of 20.30 flink los. Ik ben benieuwd.

Guinevere

Guinevere

28-06-2011 om 19:41

Bingo

Hier is het losgebarsten. Met onweer erbij.

Guinevere

Guinevere

28-06-2011 om 19:47

Meuh

Meuh, net op kinderbedtijd die harde knallen. Nu heb ik een kleuter die niet wil gaan slapen.

#~ TESS ~#

#~ TESS ~#

28-06-2011 om 19:50

Hier nog droog maar...

het heeft hier vandaag 10 druppels geregend ( in de kop van noord holland vlakbij den helder) de hele dag echt bloedverziekend heet, en dat gebeurt hier niet heel vaak... maar nu om 19.49 uur begint het toch iets harder te waaien en lijkt de temperatuur toch iets te zakken... zou het dan toch nog komen vandaag ??

wachten...zuchten...zweten....pff...kom maar op met die regen

Vic

Vic

28-06-2011 om 19:59

Krap een uur geleden schreef ik nog over de blauwe lucht. Inmiddels is die donkergrijs en komt de regen met bakken naar beneden. Ik heb zin om even buiten te gaan staan, maar durf dat toch niet goed aan met die donder en bliksem.

Station achterhoek meldt zich

Het begint nu toch eindelijk te betrekken. Laat maar komen die wolkbreuken, ik heb mijn tuinstoel vast buiten gezet! Veel natter dan ik nu al ben kan ik toch niet meer worden.

Ik wil ook regen!

maar als ik buienradar zie duurd het nog wel even.. het is hier ook nog stralend weer...

Vera*

Vera*

28-06-2011 om 20:11

Grijzer en gedonder in de verte

Buiten is het opgeruimd en ik zit binnen (kinderen ook). Man is nog niet thuis. Het begint wat te waaien en de donder begin ik steeds beter te horen.
Ik heb in mijn sauna, de zolder, maar even alle ramen tegenelkaar opengezet, dan kan misschien toch de hitte er alvast een beetje uit.

Vera

Vera*

Vera*

28-06-2011 om 20:16

Jahaaa

De bui is losgebarsten.

Vera

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.