Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

tonny

tonny

28-06-2011 om 08:17

En hier is het weerdraadje


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nehalennia

Nehalennia

28-06-2011 om 20:17

Hier ook flinke regen

Ook flinke donderklappen. Ik hoop dat het nog een poosje doorgaat zo.

Sascha2

Sascha2

28-06-2011 om 20:25

Jiehaaaaa!

Het dondert en het bliksemt dat het een lust is. Inclusief de beloofde regen. Heerlijk. Nu gauw afkoelen, migraine laten wegwaaien en morgen fris weer op.

ilsepilse

ilsepilse

28-06-2011 om 20:25

Flevopolder

vanmiddag 3 drupjes, nu begint het te betrekken, zijn mijn mannen net gaan voetballen en basketballen,....

Yta Chalne

Yta Chalne

28-06-2011 om 20:32

Nja

't Is wel donker (Utrecht), en het regent. Het is een mooie grijsgele lucht, en wat draaiende wind. Maar nog geen spectaculair onweer, dat niet. En zeker geen vijfcentimeterdoorsnee hagelstenen. Toch jammer.

Groene wolken

We hebben zo lang mogelijk in de tuin gezeten terwijl de wind aantrok, de vogels laag gingen vliegen ... maar nu begint het echt te regenen.
Ik hoop dat ik zo'n spektakel krijg als Sascha beschrijft!

Guinevere

Guinevere

28-06-2011 om 20:34

Over

Hier is het alweer over. Hup, kleuter naar bed.

Puck

Puck

28-06-2011 om 20:36

Ilsepilse is me net voor

Rond een uur of half 4 inderdaad 3 druppels en nu wordt het hier ineens flink donker. De lucht ziet er wel mooi uit zo. Ben benieuwd wat het gaat worden.

ilsepilse

ilsepilse

28-06-2011 om 20:40

Oei

nu wordt het donker en harde wind...

Vera*

Vera*

28-06-2011 om 20:47

Droog een heel harde wind

De bomen zwiepen gigantisch heen en weer. Het waait helaas zo hard dat ik de ramen dicht heb moeten doen
(.

Vera

Yta Chalne

Yta Chalne

28-06-2011 om 20:47

En ja...

...stevig onweer! Man wordt onrustig en wil de oudste twee, die nog niet thuis zijn, gaan ophalen. Voelt schijnbaar gevaarlijk ineens.

Hmm.

We wachten braaf af hier. Nog steeds snikheet en klam. Ik hoop maar dat er nog wat regen over is tegen de tijd dat het eindelijk hierheen gedreven is....

Ingrid (met 3 kinderen die niet naar bed willen tot ze bliksem gezien hebben. Beloofd is beloofd.)

Vera*

Vera*

28-06-2011 om 20:52

Ik wacht nog

Man is nog niet terug, gggrrrr.

Massi Nissa

Massi Nissa

28-06-2011 om 20:56

Gelukkig, hij is thuis

Man komt net binnenlopen, gelukkig. De voetbaltraining was toch maar ingekort. Het is hier inmiddels net losgebarsten. Ik geniet nu al van de heerlijke geur van de regen.
Groetjes
Massi

Nog steeds droog

Maar wel donkerde hier.

Euhm ingrid

If any komt er geen bliksem voor 11 uur bij jou.
Hoewel... ik zag dat het onweer hier iets voor tienen zou zijn, de buurman een half uur later dacht dat het iets voor negenen was, en uiteindelijk werd het half negen.

Kortom, die buienradar onderschat mogelijk de snelheid.

Kan je niet even ergens een bliksem bestellen en thuis laten bezorgen?

Puck

Puck

28-06-2011 om 21:14

Uit het niets

Nu ineens uit het niets barst er een flinke regenbui los en een knetterend onweer zo ineens vlak boven mijn hoofd. Niet langzaam aan komen waaien en gerommel in de verte, gewoon ineens pats boem.

Sascha2

Sascha2

28-06-2011 om 21:20

En beuk

Hoe is/was het? Het rommelt hier nog maar de echte mooie indrukwekkende flitsen/knallen zijn over. Nog even en de ramen kunnen weer open. Ik heb genoten . Het blijft wonderlijk dat de kinderen er dwars doorheen slapen. De knallen waren soms echt knijterhard.

Vera*

Vera*

28-06-2011 om 21:25

Man is weer terug

Gelukkig.

Vera

NaShA

NaShA

28-06-2011 om 21:26

Hier is net

weer een buitje over getrokken, maar van zwaar noodweer vooralsnog geen sprake....in buurgemeenten gaat het iets minder goed geloof ik...

Krin

Krin

28-06-2011 om 21:28

Mwah

Hier in het Leidse fluiten de vogels weer naar hartelust. Het was slechts een klein noodweertje. Kan het huis even goed doortochten.

Sascha: viel beetje tegen...

Op dit gebied ben ik niet snel tevreden.
Ik wil gewoon echt dat horen en zien je vergaat. Lekker is dat. Misschien heb ik straks op vakantie in de Alpen meer geluk.

Tirza G.

Tirza G.

28-06-2011 om 21:42

Zeeland reporting in

Vanmorgen zat heel mijn lieve stadje klokslag 8 rechtovereind in jelui d'r bedjes: een kláp lieve mensen, niet normaal. Om 8.20 nog eentje, dus iedereen was van schrik op tijd op school. Geeeeeen regen. Het is tot een uur of 13 bewolkt en dreigend gebleven, daarna werd het in rap tempo smoorheet. Om zes uur kwam er bewolking binnen drijven (ken je dat? je zet het eten op tafel en de boel trekt dicht, heel positief hoor, humpf). Dus toch maar even snel de was naar binnen en zonneschermen ingedraaid, nog geen 10 minuten later begon het te hozen. Ook maar eventjes, daarna heeft het nog een uurtje doorgedrensd maar nu is het zeer klaar. En heerlijk afgekoeld en opgefrist. En IngridT: inderdaad. Sommige mensen mógen dat ook gewoon, de bofferds.

Tirza

merene

merene

28-06-2011 om 21:45

Zooo

Het werd hier pikdonker en door de stromende regen (incl onweer) reed ik heel voorzichtig naar huis. De straatverlichting is uitgevallen en de straten staan inmiddels blank. De wc is vrolijk aan het "ploppen" en de kinderen willen niet naar bed. Volgens mij vinden ze het niet eng, maar heel gezellig om samen naar het onweer en regen te kijken/luisteren.

Het lijkt er nu op dat het ergste voorbij is.

Kiki

Kiki

28-06-2011 om 21:47

Nouhouhouhou

ik wil ook onweer

Hier is helemaal niets, het is gewoon langs ons getrokken. Mijn ouders hadden wel onweer (randgemeente Den Haag) en wij helemaal niets.

Twee drupjes zijn er gevallen en dat is het weer.

Zoals gewoonlijk slaat het onweer Den Haag over

Vanmorgen wel wat gerommel, maar mocht werkelijk geen naam hebben

Ayanna

Ayanna

28-06-2011 om 21:51

Jaja, noord-limburg hier!

Na een bloedhete, werkelijk waar bloed- en bloedhete dag begon het om 21.00 uur te waaien. En steeds harder te waaien. In de verte wat gerommel dus de tuinkussens maar naar binnen.
Inmiddels volgt de ene flits na de andere zich op. Het is hier aardedonker met op dit moment een wolkbreuk. Zware donder en een hele stevige wind. Te pittig om ramen en deuren open te laten...balen. Nu blijft het binnen zo broeien.
Onweersbui hangt nu recht boven ons want tussen flits en knal zit amper nog ruimte.

Groningen

hier nog geen drup! Al viel het scoottochtje vanmorgen ontiegelijk mee, het briesje was zelfs wat fris, vanmiddag was het 35 graden in de schaduw en klam.., nu nog steeds geen drup, al komen er een paar grijzige wolkjes aan..en het wordt donkerder..

ayla

ayla

28-06-2011 om 21:55

Zuid limburg meldt zich

het dondert en bliksemt flink. Ik kan echter niet zeggen dat er nou heel veel regen uit de lucht valt. er zijn wat druppels gevallen maar daar blijft het bij. Mijn tv valt wel steeds weg, ben ik minder blij mee

Sascha2

Sascha2

28-06-2011 om 21:55

Goh rodebeuk

Ik zou je bijna veel bliksem toewensen voor je vakantie , goed bedoeld uiteraard. Jammer dat het geen spektakel is geworden in jouw plaats. Na ja, hier dus wel, morgen maar eens kijken of mijn tuin nog om aan te zien is. De bloemen in de voortuin hingen al snel op half elf.

NaShA

NaShA

28-06-2011 om 21:56

Diverse foto's

http://www.nufoto.nl/onderwerpen/slecht-weer/ en ook van de regio Drechtsteden waar in buurgemeenten van mij dus wel enorme hagelstenen zijn gevallen...

12 jaar geleden hadden we ook eens zoiets...wij kwamen terug uit Portugal, we wisten dat hier noodweer geweest was, maar iedereen verzekerde ons dat het hier meeviel. Wij dachten jaja, die willen ons niet ongerust maken omdat we op vakantie zijn. Wij kwamen van Schiphol met zo'n deeltaxi en moesten ook in Alblasserdam mensen afzetten....bij binnenrijden sloeg de schrik ons om het hart! Alle auto's zaten vol met putten, hele diepe, leken wel poffertjespannen! Dus we kregen het nu wel heeeeeeel benauwd....maar thuisgekomen was er dus inderdaad niks...noppes, nada...was het echt ook langs ons getrokken, net als nu....(vooralsnog)

Jahaa!

Het wordt in elk geval donker.....

Ingrid

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.