Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

tonny

tonny

28-06-2011 om 08:17

En hier is het weerdraadje


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

28-06-2011 om 21:58

Mwah

De regen is alweer opgehouden. Het is wel heel donker en lijkt buiten ook wat frisser. Binnen is het onverminderd benauwd.

neteret mut

neteret mut

28-06-2011 om 21:59

Geweest

rond 19.00 trok het dicht, werd het donker bijna als de nacht en begon het flink te donderen en te regenen. Platte dak stroomde niet leeg dus daar hebben we later de afvoer nog leeggemaakt. Toen een tijdje droog, ramen en deuren open, alles is een beetje afgekoeld. Nu rommeld het weer, trekt het weer dicht. Volgende lading lijkt het ( hoop toch iets milder dan die van een paar uur geleden)

Sascha2

Sascha2

28-06-2011 om 22:09

I'm impressed

Ik loop net naar buiten en zie de brandweer hard aan het werk om twee omgevallen bomen in mootjes te hakken. Goh, ik vond de wind wel erg hard, maar dit had ik niet verwacht. Overal liggen afgewaaide takken en dus twee bomn dwars over de weg. Wat een geluk dat er niet net iemand reed... Is er bij jullie in de omgeving ook iets van ravage?

Ingrid

"Het wordt in elk geval donker..... "
Dat wordt het altijd rond deze tijd.... Ik zie nog he-le-maal niets hier. Dat wordt een plaknacht die culmineert in een Inferno....en ik slaap al zo slecht de laatste tijd.

Sascha2

Sascha2

28-06-2011 om 22:30

Geduld ingrid, geduld

Als ik de buienradar mag geloven komt ook Drenthe aan zijn gerief, en wel zometeen.

Achterhoek weernieuws

Het boembert hier al een uur. Heerlijk buiten gezeten op mijn tuinstoeltje in de regen, prachtige bliksems gezien. Het koelt ook prachtig af. Alleen die regen en die windstoten hadden wel wat heftiger gekund, die vielen me een beetje tegen eerlijk gezegd. Dussss, laat maar zingen die dikke dame ))

Ayla

Wat jij met je TV hebt heb ik dus met mijn internet. Dus toch een beetje een noodsituatie? Ik ga maar eens op zoek naar batterijen voor mijn transistorradio denk ik. En onder de bank wat rommel opruimen, zodat we plek hebben om te schuilen.

tonny

tonny

28-06-2011 om 22:47

Enorme hagelstenen

het leek of ze door het dakraam heen wilden, klonk echt wat angstaanjagend.
Na een minuut of twintig was het over, rond acht uur droog. Toen liepen alle buurmannen de straat op om hun auto's te inspecteren maar van poffertjespannen was gelukkig geen sprake (wat doe je trouwens in zo'n geval? vrolijk mee doorrijden als je er niet tegen verzekerd bent?)
Later weer wat regen, en net zag ik nog een mooie flits tegen een of andere donderwolk. Maar rustig is het inmiddels wel.

Jammie!

Ik geloof dat ik 1287 flitsen heb gezien! Kinderen nu eindelijk in bed gekregen, en ik ga er zo maar achteraan. Volgens mij komt er straks nog meer!

Geen hagel trouwens, en qua water viel het ook wel mee. Geen borrelende riolen en zo. Maar wel heeeel veeel vuurwerk!

Ingrid

Kaaskopje

Kaaskopje

29-06-2011 om 00:16

Werk en thuis

Tijdens mijn werk was er onweer (middag), toen ik naar huis mocht was het raar warm buiten (kwart voor 10) en lopend naar huis regende het. Nu onweert het weer.

Monet

Monet

29-06-2011 om 07:43

Heeeeeeerlijk

Wat een afkoeling, het hele huis staat wagenwijd open, laat die 18 graden maar naar binnen komen!

Geen noodweer gezien

wel een pittig buitje maar geen extremiteiten hier

Geen noodweer gezien

wel een pittig buitje maar geen extremiteiten hier

Bellefleur

Bellefleur

29-06-2011 om 09:03

Dakpannen

Bij ons sloeg het noodweer om vijf over 6 vanochtend toe. Spontaan, vanuit het niets donderden er twee dakpannen van het dak. Wat een lawaai! En waarom? Ik heb geen idee. Het stormde niet, het regende niet. Er was geen aardbeving... Gelukkig verder geen schade. Ze zijn rakelings de tuintafel en het konijnenhok gegaan.

Wilma

Wilma

29-06-2011 om 09:20

Maar is 't ook afgekoeld dan?

Hier in 't zuiden van Limburg wel iets hoor, maar om nu te zeggen joepie :-S. En geen noodweer gezien. Wel wat flitsen en wat gerommel vannacht, maar dat was 't. Nou zit ik niet op 't noodweer te wachten, maar die 18 graden wil ik wel héél graag.

Wie heeft er ook vannacht úren wakker gelegen van de hitte ???

Wilma

Wilma

29-06-2011 om 09:22

Hm, even op buienradar gekeken

En werkelijk net als gister álle wolken lossen op als ze het uiterste zuidpuntje bereiken, grmbl ... Ben normaal wel een optimistisch mens, maar die hitte !

Fiorucci

Fiorucci

29-06-2011 om 09:31

Wilma

Ja, hier is het goed afgekoeld, we hebben dan vannacht ook zware buien gehad, zelfs hagel, en veel regen, bijna 30 mm.

Wilma

Hier geen noemenswaardige afkoeling hoor, nog steeds zweterig en benauwd. En vannacht inderdaad weer eens ouderwetsch mijn bed uit gedreven.

neteret mut

neteret mut

29-06-2011 om 10:30

Gehad, tweemaal

eerst om 19.00 ong en later op de avond nog een keer. Schade bij onszelf niets maar ik las net dat er meerdere blikseminslagen zijn geweest, dak afgerukt, uiteraard bomen omgevallen en wateroverlast, de auto,s op de snelweg hebben stilgestaan en de burgemeester heeft zelfs het gemeentelijke noorplan in werking gesteld. ( bron: gazet van antwerpen). Ik las ook dat bij ford Genk er aan de auto,s daar veel schade is , van de nieuwe klaarstaande hebben er 300 schade, klanten moeten dus nog even langer wachten.
Hele nachte regen en buien, heel flink afgekoeld, ik sliep zelfs onder mijn dekbad toen ik wakker werd.

Wauw

de tuin hebben we afgelopen maanden aangepakt, na 3 jaar hebben we hier een echte tuin en alles groeit nu zo waanzinnig hard met dit weer.

gisteren nog met dochters naar het strandje geweest en nu is het binnen een stuk warmer dan buiten. Hier heeft het vannacht flink geregend, ik ben overal door heen geslapen dus geen idee of het nog geonweerd heeft om 4 uur zoals voorspeld. Buiten is het een graad of 18 schat ik in en binnen 24.

Toegift

Gisteravond kregen we nog een onweersbuitje als toegift op de ochtendbui. Dank u weergoden! Wat heerlijk dat u uw bliksem, donder en regen precies laat vallen op de afscheidsborrel van groep 8 op het schoolplein, die georganiseerd was door die hysterische moeder waar ik zo'n hekel aan heb en die halverwege het evenement in blinde paniek haar volkorenwraps, partytent en warme wijn naar binnen moest slepen.

skik

Fiorucci

Fiorucci

29-06-2011 om 11:02

Haha skik

Ik zie het voor me..)

Ook haha skik

Wat bezielt iemand om warme wijn te schenken bij 35 graden boven nul, vraag ik me ook af

Hoe is het weer in duiven (rond arhnem)

Wij hebben een 3 daags bezoek aan de Veluwe gepland, met hotel in Duiven. Daar hoort een fietstocht en wandeling enzo bij.
Maar hoe is het weer daar tegen vrij-zondag? Als het rotslecht is, moet ik het hotel mss. wel annuleren?
Bah, na trip al te hebben moeten uitstellen wegens teveel werk nu dit.

neteret mut

neteret mut

29-06-2011 om 12:19

Foutje

er zijn geen 300 maar 3000 auto,s met kapotte daken , motorkappen en ramen bij de ford fabriek .
Kinderen hadden overigens veel plezier in de zware regenbuien gisteravond

Kakelot

Gebrek aan koelmogelijkheden. Jammer alleen van warme wijn dat dat nog makkelijker wegklokt dan koele. En omdat ik de volkorenwraps vriendelijk doch beleefd afsloeg kwamen ze ook behoordlijk hard aan. Ben maar snel overgeschakeld op even lauwe cola om mijn decorum te behouden.

skik

Rembrand

Rembrand

29-06-2011 om 19:50

Hagelschade auto

Ik dacht dat wij gisteren zonder schade uit de hagelbui waren gekomen, maar bij daglicht ( en nadat de auto droog was geworden) zag ik toch putten in het plaatwerk. Even naar mijn ouders ( in Ridderkerk) omdat de auto van mijn vader een poffertjespan was geworden, en toen gelijk maar door naar de schadehersteller. Ik was daar nummmer 160 in de rij. ( zoveel auto's hadden ze vandaag al beoordeeld). Mijn lieftallige zoon heeft anderhalf uur in de file op het terrein van de schadehersteller staan wachten tot hij aan de beurt was. ( ik mocht van hem met mijn vader mee naar huis rijden en aan de koffie).
M.

NaShA

NaShA

29-06-2011 om 21:32

Oh rembrand

ik heb echt aan je moeten denken!!! Wat is het nou eigenlijk hemelsbreed met mij (P.) niks he? En hier dus geen hagelsteen gevallen! Wat erg voor jullie! En je caravan? Of stond die nog binnen?

Rembrand

Rembrand

29-06-2011 om 22:40

Nasha

De caravan staat gelukkig nog in de stalling. Die gaan we na het weekend pas halen.
Ach, het kan altijd erger. Wij zijn all risk verzekerd en het gaat niet van je no claim af.
Mijn zus heeft een oudere auto en niet all risk verzekerd. Die gaat hem dus echt niet laten maken want dan zijn de kosten hoger dan de dagwaarde van de auto.
M.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.