Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Faith

Faith

03-12-2008 om 22:48

Even over mannen (leuke) (niet je eigen)

IK wou net de tv even op iets anders zetten om naar te luisteren tijdens het veel te laten oo-en, toen mijn blik viel op Twan Huys, en ik dacht, mmmm laat maar even staan.
Heb laatst oog in oog met hem gestaan, toen dacht ik ook: laat maar even staan.
Tja, en nu is het leuk om te lezen wat jullie nu echt leuke cq lekkere mannen vinden. Gewoon even om te genieten, of... te griezelen. Faith


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mirabelle

Mirabelle

03-12-2008 om 23:37

En ik

Willem Lust (what's in a name ook van nova, Gerard Butler (PS I love you, 300) en natuurlijk George Clooney. Vroeger vond ik Brad Pitt ook leuk, maar sinds dat Brangelina gedoe is dat over.

Xander de Busoigne (ik weet niet of ik het goed schrijf)

(Janneke)

(Janneke)

04-12-2008 om 08:12

Branca, jij bent wel er gulzig)

Geef mij maar Patrick Dempsey!

Willem lust?

Nou ja, smaken verschillen maar hij is bij lange na niet de eerste aan wie ik denk bij een "smakelijk hapje" (hij heeft ook nog een scheef bekkie.
Maar Twan Huys, daar kan ik inkomen en een van die andere presentatoren vind ik ook erg leuk om te zien; Joost Karhof. Ik houd wel van donkere krullen bij een man!
En verder; Jude Law, alhoewel ik met "pijn in mijn hart" moet constateren dat hij steeds minder haar op zijn hoofd overhoudt en da's wel jammer (op zijn zachtst gezegd). Ik houd dus ook niet van kale mannen (uitzonderingen daargelaten).

ayla

ayla

04-12-2008 om 09:01

Fladderbeestje

Johnny Depp ontmoeten, hoe is die vriendinnen dat gelukt?? dat wil ik namelijk ook wel, de uitstraling van die man inderdaad, geweldig

Hier trouwens, de zanger van Live, ik was dit jaar bij night of the proms waar zij optraden, helemaal super

Eric dane

De acteur die dr. Marc Sloan / McSteamy speelt in Grey's Anatomy.

En sommige ex-vriendjes geven me ook nog steeds een onrustig gevoel als ik ze tegen het lijf loop... Gelukkig ebt dat snel weer weg als ik terugdenk waarom we destijds uit elkaar zijn gegaan, hahaha!

Linda

mirabelle

mirabelle

04-12-2008 om 09:44

Marith

Het ging Faith niet alleen om een lekker hapje maar ook om leuke mannen en wat mij betreft is Willem Lust daar een van. Hij heeft een twinkeling in zijn ogen, humor en een leuke lach. Met Joost Karhof heb ik nou weer weinig. Jude Law vind ik inderdaad ook leuk.
Zo zie je maar, smaken verschillen en toch ook weer niet )

(Janneke)

(Janneke)

04-12-2008 om 10:26

Ed kowalscyk

Ja, die zanger van live....ook wel leuk.

Collin Farrell, beetje Johnny Depp achtig. Maar dan wel zonder snor...mannen met snorren vind ik zo erg....brrrr.

mammie2

mammie2

04-12-2008 om 10:31

Israelische mannen

Ben net 10 dagen in Israel geweest. Er lopen daar zoveel knappe mannen rond! Ze doen vrij veel aan sport en er lopen ook veel slimme mannen rond met een goed gevoel voor humor.

Ik zit nu nog na te genieten (ook van het warme weer, lekker eten, leuke vrienden .....).

ishtar

ishtar

04-12-2008 om 10:44

Janneke

de enige man die zijn snor niet mag afscheren is Tom Selleck

Ellen Wouters

Ellen Wouters

04-12-2008 om 10:50

House

Ik ben al jaren stiekem een beetje verliefd op Hugh Laurie (House).

Kaaskopje

Kaaskopje

04-12-2008 om 11:07

Vroeger en nu

Vroeger vond ik Bono geweldig. Maar goed dat dat afstandbewondering is want volgens mij komt ie tot mijn kin Hetzelfde verhaal voor Mel Gibson.
Verder, wie kan Johnny Depp versmaden? Brat Pitt is nog steeds een mooie man. George Clooney, tja.. zucht. Heel afgezaagd dus. Rik van de Westelaken van het nos nieuws is een leuke man. Keanu Reeves, Kevin Spacey, Hugh Laurie zou ik niet knap knap willen noemen, maar wel interessant knap. Patrick Dempsey (ik ga gewoon nog even door), Morgan Freeman, Ashley Judd, Antonio Banderas, Colin Firth, Liam Neeson.. van dezelfde categorie als Hugh Laurie, oh ja... Hugh Grant natuurlijk. Ach, er loopt zoveel leuks rond.

mammie2

mammie2

04-12-2008 om 11:16

Ooit een keer een cubaanse acteur ontmoet

Vladimir Cruz, hij speelt de communist in Fresa y Chocolate (hele leuke film trouwens). Ik vond hem een hele mooie man, maar ontdekte dat hij inderdaad ongeveer tot mijn neus reikte. Verbrak nogal de betovering. In die film zijn alle acteurs zo lang als hij is, dus daar valt het niet op. Jammer, dit betekent dat Jorge Perrugoria, zijn tegenspeler ook geen optie is.

Oh ja

ik ben nu al weer geruime tijd met Jonathan Meyers, dit sinds de serie Tudors van de BBC, niet eens zo aantrekkelijk maar wel 'lustig' met leuk Iers accentje. Daarvoor ben ik jaren met James Purefoy geweest van de serie Rome (ook bbc geloof ik) maar die is momenteel nergens in te zien.

Ik geloof dat mijn vriend veel trouwer is, die is volgens mij al jaren met Nathalie Portman en ook met Kyra Knightly. Beide dames vind ik dan persoonlijk geen zak aan.

mijk

mijk

04-12-2008 om 11:52

Steve leonard

die engelse dierenarts. Dr. House inderdaad. en die jongen die het Historisch opsporingsteam van Willem Wever doet is ook best smakelijk.. Natuurlijk ook Viggo Mortensen. en hij wordt nu echt oud maar toch Sean Connery !!!

Weg van

Bruce Springsteen, oh heerlijk!!!!
Lieuwkje.

Hij is even oud als mijn moeder

maar toch is en blijft Patrick Swayze een ontzettende leuke vent. Oke, hij is nu ernstig ziek dus qua uiterlijk zal het vast niet meer zijn wat hij daarvoor was maar ik vind het ook gewoon een mooie uitstraling hebben en hij komt bij interviews en dergelijke altijd erg symphatiek over. Ik zag Dirty Dancing voor het eerst toen ik 10 was (17 jaar geleden) en sindsdien vind ik hem erg leuk.
Verder: Johnny Depp (wie niet?), Ed Kowalczyk (lijkt mijn eigen vent wel op), George Clooney en Sean Connery blijft ook leuk, al wordt hij de laatste jaren wel erg hard oud. Hm, ik val volgens mij op oudere mannen
Oh en, ik weet niet hoe hij heet maar hij komt me wel bekend voor, de nieuwe speler in Goede Tijden, Slechte Tijden. Ik vind heel die serie dramatisch maar dit zou bijna een reden zijn om toch iedere avond naast mijn man op de bank te gaan zitten kijken.

mammie2

mammie2

04-12-2008 om 14:06

Ik heb ook een sexy huisarts

Ik zie nu al op tegen het laten onderzoeken van eventuele gynacologische problemen. Over een jaar moet in ieder geval mijn spiraal vervangen worden.

Rieke

Rieke

04-12-2008 om 14:34

Ook een ouwe...

Maar hij is gewoon zo leuk; Joost Prinsen. Verder Twan Huys, Jeroen Overbeek (?) van het journaal, Paul Witteman, ook smakelijk, de zanger van Van Dik Hout, en onze buurman, ook een huisarts toevallig maar niet de mijne gelukkig, en mijn eigen tandarts. Allemaal nederlanders dus. Van de buitenlanders; altijd al lekker gevonden; Cliff Richard, Richard Gere en Bono. Ik val vnl op oudere mannen, maar ja dat zal wel met m'n leeftijd te maken hebben. Ik kan ook bepaalde mannen met een baard enorm aantrekkelijk vinden, íííeeekks, hoor ik jullie denken.

Dennis van der geest

Die vind echt heel sexy en hij is totaal niet mijn type.

mijk

mijk

04-12-2008 om 14:57

Oh ja mijn dierenarts heeft

een assistent aangenomen. Ik ben erg weg van haar qua dierenarts en nu blijkt dat ze ook een erg goede smaak heeft qua mannen

Bastet

Bastet

04-12-2008 om 15:02

Aidan Quinn!
Bastet

Zelfde smaak als manda

Maar ik heb weer een nieuwe vlam in het vizier: Stephen Moyer uit de HBO-serie True Blood. Verder vind ik Michael C. Hall uit Dexter en vroeger Six feet under ook wel leuk, maar hij haalt het niet bij *mijn* James Purefoy, zwijmel...

Oh ja, als prepuber

was ik helemaal stuk van de acteur die Dick Turpin speelde. Laatst een DVD van gekregen en mijn hemel: wat een griezel!

Jujube

Jujube

04-12-2008 om 15:09

Leuk

Johnny Depp vind ik leuk, evenals Colin Firth, Hugh Grant en Hugh Laurie. En Ola Rapace, een zweeds acteur (o.a. uit de film 'Together' ofwel 'Tilsammans'). Hier een foto http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/archive/00228/Bedragen_228030w.jpg
Oh, en Spinvis (Erik de Jong) is ook een leuke man, vind ik. Maar dat komt vooral door zijn liedjes en stem.
Brad Pitt vind ook echt een babyface, weinig aan....
Groet,
Jujube

Tihama

Tihama

04-12-2008 om 15:52

Lang haar of kaal

Ik vrees dat daar mijn zwakte ligt. Ik vond David Wenham (Faramir in LOTR) niet te versmaden. Idem Viggo (IngridT: ik ben bereid tot strijd. Maar beide mannen zien er met kortgeknipt koppie lang niet zo lekker uit. Idem Gerard Butler. In Timeline met lang haar en super. In Nim's Island (leuke film om samen met dochter te kijken) was ie als Alex Rover best smakelijk, maar als Jack Rusoe (kort haar) juist niet.

Daarentegen mag Vin Diesel me 's nachts wel wakker maken. Kaal en die stem, mjammie. Helaas speelt ie zelden in films die ik de moeite waard vindt.

Nu hadden we laatst een flower power feest. Had mijn eigen man (zeer smakelijk met kort haar) een pruik met lang haar op. Ik had gehoopt op geweldig effect, maar het deed met vooral aan Neil uit the young ones denken

Tihama

tonny

tonny

04-12-2008 om 16:38

Vreselijk, ik onthoud nooit namen

en kan maar matig voor de geest halen wie jullie allemaal bedoelen.

De mannen die de laatste tijd onuitgenodigd mijn dromen bevolken zijn altijd oud (nou ja, niet zo oud als Sinterklaas, maar wel mannen bij wie ik me nog enigszins jong voel).

Wat zou dat betekenen, droomexpert?

tonny

Daar noem je er dan ook eentje!

Ze zijn er wel, maar van vluchtige aard. Robert Redford toen ik nog een bakvis was, Paul Newman was iets hardnekkiger en Marlon Brando, ja die ook. Zo kwamen ze en gingen ze weer, Clooney bleef een ogenblik, Hopkins en Nickolson zijn vooral intrigerend en Parker en Eve vooral om hun stem. Maar Twan Huys! Ja, daar noem je er eentje! Al toen hij nog bij Radio Stad werkte, ik spreek van bija 30 jaar geleden. Eerst zijn stem... een die ik uit duizenden zou herkennen en dat deed ik toen ook in die kroeg. Daar zat ie.. wat een mooie man! En dat is gebleven.
Groet,
Miriam Lavell

Mirabelle

Mirabelle

04-12-2008 om 17:30

Tihama

Ik vind Gerard Butler in PS I love you ook erg leuk )

En hier

Ruben Nicolai, mmm
enne...Andy Garcia

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.