Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Bijtje82

Bijtje82

13-06-2022 om 21:47

Iedere dag iets positiefs


Temet schreef op 18-01-2023 om 14:24:

Heel mooi Dymo! Krijgt die meester van groep 6 nog een uitnodiging voor die eedaflegging van haar?

Mooi niet! De negativiteit van die man hebben we heerlijk achter ons gelaten. Hij werkt overigens ook niet meer op die school. Trouwens, waarschijnlijk zou hij zeggen dat dochter het aan hem te danken heeft dat ze zover is gekomen, omdat hij haar geprikkeld zou hebben tot doorzetten. In groep 6 vond hij ook dat ik haar thuis maar wat meer moest pesten, dan zou ze er op school beter tegen kunnen. Mafketel. Maar dit is een positief draadje, wij focussen ons alleen op het goede!

Mijn zoon van 15 die, na een pittige basisschoolperiode, nu op het VMBO zijn draai gevonden heeft en -ook op school- wordt gewaardeerd om wie hij is. Hij zit nu in de derde en gaat school langzaam maar zeker zelfs een beetje leuk vinden. Gun ik hem zo!

T@sje schreef op 18-01-2023 om 16:05:

Mijn zoon van 15 die, na een pittige basisschoolperiode, nu op het VMBO zijn draai gevonden heeft en -ook op school- wordt gewaardeerd om wie hij is. Hij zit nu in de derde en gaat school langzaam maar zeker zelfs een beetje leuk vinden. Gun ik hem zo!

Wat heerlijk he, T@sje, als je kind het naar zijn zin heeft. Dat is toch het allerbelangrijkste!

Leene

Leene

18-01-2023 om 17:42

o wauw. Dymo en T@sje. Wat een goede berichten. Ik zou bijna de neiging hebben om wel de grootste pesters een bericht te sturen. Maar goed of je die nu ook echt bij de eedaflegging wil hebben. Maar ergens zou je willen dat ze je dochter kunnen zien zoals ze nu is... toch?

Bijtje82

Bijtje82

18-01-2023 om 20:13

Super Dymo! En volgens de laatste nieuwsberichten zijn nieuwe artsen nu juist wat we nodig hebben. Gefeliciteerd! 

Bijtje82

Bijtje82

27-01-2023 om 06:04

Ik ben achter de schermen mijn vriend aan het helpen om zijn nieuwe project van de grond te krijgen. Vooralsnog even naast mijn werk, maar zodra het goed loopt zal ik vast in dienst komen. 
Leuk om te zien hoe onze relatie twee compleet verschillende kanten heeft. En ben blij dat hij dit vertrouwen in mij heeft. 
Hij is best een dominant type die precies in zijn hoofd heeft hoe het moet. 
Maar hij luistert goed naar mijn input en laat blijken dat hij waardeert wat ik doe.

Hoop zo dat we snel kunnen doorpakken en ik mijn huidige baan vaarwel kan zeggen. 

Ik stond laatst bij Blokker te dubben of ik daar wat kopjes zou bijkopen voor onder de koffiemachine. Ik besloot het niet te doen, ik vond ze niet echt mooi. Een paar dagen later won ik bij de Postcodeloterij superleuke kopjes die precies goed en helemaal onze smaak zijn (met koekjes erbij)! 

Mijn man kreeg deze week een telefoontje van zijn baas dat hij een espresso apparaat had gewonnen door een puzzel in te vullen in het magazine dat hij en zijn collega's regelmatig in de bus krijgen. Onze zoon bleek de puzzel ingevuld te hebben tijdens zijn voorlaatste verblijf hier, hij zag die prijs wel zitten 😂

mijn grootste hobby is het lezen en gisteren ging ik even naar de kringloop om wat spullen af te geven. Ik loop langs een boekenstelling; precies het vervolg deel van het boek wat ik nu aan het lezen ben stond erbij. Leuk zo'n klein geluksmomentje. Zeker omdat het betreffende boek momenteel niet te koop is.

Vanavond hebben mijn man en de kinderen spontaan allemaal iets buitenshuis, waardoor ik de hele avond voor mezelf heb...! Ik ga na dit berichtje heerlijk ongestoord mijn boek (uit?) lezen. Ik ben dol op ze hoor, maar het komt nagenoeg nooit voor dat ik eens een paar uurtjes helemaal voor mezelf heb en dan is dit wel even heel leuk 😇

36 kg eraf! Ik wil nog meer! Het gaat langzamer maar het gaat nog steeds. Vorige week ineens een kilo afgevallen en deze week 150 gram. Maar langzaamaan kruipt het gewicht naar beneden.

Ik loop wel tegen zaken aan zoals een groote verschil in kledingmaat door mijn buste.

Ik merk na weken geleidelijk aan steeds meer een positieve verandering bij onze katten die we een poosje terug uit het asiel hebben gehaald. Ze beginnen zich steeds beter thuis te voelen. 

En het gaat steeds beter met mijn klikgebit, om ermee te eten, er gaat een wereld voor me open, haha. Vandaag na zeer lange tijd weer een stokbrood gezond gegeten, weliswaar in stukjes gesneden maar toch. En ook het eruit halen, reinigen en terug erin klikken gaat al een stuk beter dan vorige week. Dus dat is ook positief. 

Decembermamma schreef op 17-03-2023 om 17:59:

36 kg eraf! Ik wil nog meer! Het gaat langzamer maar het gaat nog steeds. Vorige week ineens een kilo afgevallen en deze week 150 gram. Maar langzaamaan kruipt het gewicht naar beneden.

Ik loop wel tegen zaken aan zoals een groote verschil in kledingmaat door mijn buste.

 Dat is echt een geweldig resultaat! Mijn zus is ook veel afgevallen en is van een hele grote cup naar een stuk kleiner gegaan, ook met de rest van haar kleding overigens.

Poezekat schreef op 17-03-2023 om 19:30:

[..]

Dat is echt een geweldig resultaat! Mijn zus is ook veel afgevallen en is van een hele grote cup naar een stuk kleiner gegaan, ook met de rest van haar kleding overigens.

Ja mijn cupmaat lijkt hetzelfde gebleven, als ik een jurk koop moet ik er dus een met een duidelijke zichtbare taille hebben en een paar maten groter als de rest van mijn lichaam heeft. Dat is dus goed zoeken. Broekmaat 42 en blousemaat 44 of 46 zegt maar, dat worden dus meer topjes. 

Ik kom van 48 voor alles. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.