Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Emmawee

Emmawee

20-12-2010 om 21:42

Inschrijven OO meeting 5 februari 2011


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Massi Nissa

Massi Nissa

23-12-2010 om 14:44

Savon

Je kent mij toch van de spelletjesrubriek? Zoek gewoon naar iemand met woeste krullen en een buikos enormos en schuif aan .
Groetjes
Massi

May

May

23-12-2010 om 15:07

Gewoon gaan..

Ik ben nu twee keer geweest en vind het erg jammer dat ik deze keer niet kan.. Het is best even eng om binnen te komen, maar ik heb nog nooit iemand zielig en alleen in een hoekje zien staan op een OOL-meeting..

Guinevere

Guinevere

23-12-2010 om 15:11

Twijfel

Ik twijfel eigenlijk of ik wel wil gaan. Misschien moet ik maar een keertje overslaan. Kweenognie.

mijk

mijk

23-12-2010 om 16:24

Een van mijn goede voornemens..

iets van een netwerkborrel ofzo doen. Omdat ik ook zo'n schijterd ben in groepen. Telt een OOL meeting?

Mijk

amk

amk

23-12-2010 om 16:52

Mijk: ja

als er iets een netwerk borrel is is dit het wel.

oregano

oregano

23-12-2010 om 22:15

Durf ook niet...

Ik ben altijd zo bezig of anderen mijn bijdragen niet stom of raar oid vinden en dan ook nog echt verschijnen...Ik zou het wel willen, maar ik voel me ook vaak als die moeder op het schoolplein...terwijl niemand dat doorheeft, iederen ziet mij als zelfverzekerd, assertief, sociaal etc. En dat kan ik ook wel, door mijn werk praat ik de hele dag met de meest moeilijke mensen met allerlei problematiek, clienten mogen mij merk in in het contact en ik kom overal binnen...dus dat is het probleem niet...Het zit in mij.
Het zou een enorme stap voor mij zijn te komen, ik denk ernog over na.
Wat wel een ding is dat mijn vader op 5 febr jarig was...en we dan met het gezin iets samen doen. En reizen vanuit Groningen is ook een eind.
Maar ik zou best willen, ik denk er nog over na.
Ps deze posting is niet bedoeld om over gehaald te worden hoor...(dat bedenk ik me nu, dat anderen dat misschien zouden kunnen denken, ophouden hiermee spreek ik mezelf dan toe...)Groetjes Oregano

mijk

mijk

23-12-2010 om 22:25

Zullen we iets heel geks doen oregano

samen uit stad met de trein? Nee niet om je over te halen maar omdat ik het zo grappig vind dat we uit dezelfde richting moeten komen en het allebei zo spannend vinden!

Mijk

amk

amk

23-12-2010 om 22:26

Kijk zo gaat dat

en dan hebben jullie dus al uren voorsprong op de rest.

Ik weet het niet hoor

Ja, Massi ken ik van de spelletjesrubriek, net als Puck en Genista. Maar ik kan me zo ontzettend vinden in de postings van Bellefleur en Oregano.

Behalve dat ik het eng vind ben ik ook zo'n twijfelaar, waarschijnlijk besluit ik pas 6 februari.....

Puck

Puck

23-12-2010 om 22:57

Kom op savon

Ik wil jou nu ook wel eens zien. Ook voor mij was de eerste keer ongelooflijk eng. Sterker nog, ik stapte bij 2 wildvreemde vrouwen in de auto. En het werd vreselijk gezellig. Gewoon komen. En hetzelfde geldt natuurlijk voor Oregano en Bellefleur.

oregano

oregano

23-12-2010 om 23:03

Savon en mijk

Het doet me zo goed jullie reactie te lezen....Alweer bijna in tranen... maar dat zal misschien toch ook wel die overgang (ookal ben ik nog regelmatig ongesteld) of dat midlife gedoe zijn....
Tegelijkertijd sterkt het me ook tegen jullie te zeggen: we gaan gewoon!
Maar ik denk nog....en ik zit nog met mijn moeder en zussen mbt die datum, het verdriet om mijn vader is nog groot bij ons....Aan de andere kant als we bij elkaar zijn is dat al een paar keer op heibel uitgelopen, maar dat is een ander, lang verhaal over het contact met mijnmoeder nu mijn vader er niet meer is om eea met zijn droge humor te verdunnen...(afgelopen jaar bij de wok chinees tegen mijn middelste zus gaan schreeuwen na wat likeurtjes vanweg haar bondje met mijn moeder, heel genante vertoning...)
Maar Mijk, samen met iemand zou het voor mij wel anders maken...Ik denk nog even maar echt alvast bedankt!

Oregano, savond, mijk...

Jullie kómen toch zeker! Savon, er is een stér naar je genoemd! Natuurlijk kom je! Oregano, natuurlijk kom je! Mijk, natuurlijk kom jij ook! Het lijkt alleen maar eng, maar dat hebben wel allemaal in het begin gehad. Ik zeg het elke keer weer: we blijken allemaal gewoon mensen te zijn die elkaar al heel lang kennen Gewoon van die menselijke mensen, weet je wel...

Terpi

Terpi

24-12-2010 om 16:09

Hiha

Om niet het gevaar te lopen dat ik te laat ben met aanmelden doe ik het vanaf mijn vakantie adres alvast Ik heb al vrij genomen voor die dag en ga er helemaal voor! (heb geen glitterbikini, wel een met een kleine zilveren print, is dat ook goed?) Heel graag in Utrecht by the way...

Minet

Minet

24-12-2010 om 18:52

Oke, en ik

Ik kom ook ! En uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ook Purk weer haar opwachting zal maken
Maar ze mag zichzelf aanmelden.

Minetje toch.....

als je een beetje oplet, had je kunnen zien dat ik ál lang op het lijstje van aangemelden sta.
Maar goed, ik verheug me al weer op een gezellige heen- en terugreis. Zou Morgana Fata ook weer meereizen. Ik zou het leuk vinden.

Ik heb verder trouwens veel zin in de meeting. Wat mij betreft is die weer in Amersfoort, maar een kwartiertje langer in de auto met Minet naar Utrecht vind ik ook prima, hoor.

groetjes van Purk

Morgana Fata

Morgana Fata

24-12-2010 om 20:01

Tijd?

Mag ik mij aanmelden onder voorbehoud?
Het is nogal een uitdaging oppas te vinden voor drie kinderen . Als het lukt wil ik heel graag mee.

Morgana Fata

Morgana Fata

24-12-2010 om 20:02

Tijd? 2

En mijn vraag over de tijd dus nog.... Hoe laat is het ongeveer? Wel zo makkelijk om alvast te weten.

Sancy

Sancy

24-12-2010 om 20:17

Ok ok

ik meld me aan ovb. Wanneer moeten jullie het definitief weten? Ik heb de avond ervoor ook al een groot feest namelijk.

Emmawee

Emmawee

24-12-2010 om 21:27

Lijstje, a / u discussie, tijd

Beste mensen, ik ga snel weer het lijstje aanvullen met de _echte_ aanmeldingen (die per mail). Daarnaast moet er ook een knoop worden doorgehakt wat de locatie betreft. Nu was het restaurantje in Amersfoort wat mij betreft echt een erg fijne plek, misschien wel de beste meetinglocatie ooit?
Ik heb op dit moment niet een precies zicht op de stand U / A, maar ik denk dat die ongeveer 50 / 50 is, waarbij het voor de meesten niet heel veel uitmaakt. Wat mij betreft hakken we dit jaar nog de knoop door. Als één van de U-fans een fantastische locatie weet, dan zouden we vanwege het afwisselingsargument voor U kunnen kiezen. Maar anders bel ik in week 1 naar 't restaurantje in A.
Tijd... het verzoek was: eerder beginnen en volgens mij hebben we het er in het eerdere draadje over gehad om vanaf 16.00 uur tot 17.00 een soort inloop te hebben. Lijkt mij prima.
Groetjes! Maw. (helaas geen tijd om te reageren op twijfelaars...Guinevere... meetingmoe??!)

mijk

mijk

24-12-2010 om 22:59

Ik haal even diep aden en

spring....

Hierbij meld ik me aan voor de meeting......

enne oregano als je komt gaan we samen ok?

Mijk

Heyy goedzo

Eentje over de streep! Je zult zien, volgende keer aarzel je echt niet meer
Ik kwam van de week op het lumineuze idee om Emmawee eens te mailen. Wel van alles roepen hier en je dan vergeten aan te melden... Maar dat is geregeld inmiddels

Yes mijk!

Zie ik je éindelijk ook eens in het echt! Oregano, nu blijf je toch zeker niet achter, hè? Je hebt een reismaatje, een paar uren voorpret, wat wil je nog meer? En Savon, jij komt toch óók wel?

Morgana Fata

Morgana Fata

28-12-2010 om 23:19

Beemer!

Heee, wat leuk dat je ook komt. Volgens mij zijn wij nog nooit samen op een OO meeting geweest.
Emmawee, zet je nog een lijstje online van de mensen die zich tot nu toe hebben aangemeld? Vind ik altijd leuk om te weten .

Emmawee

Emmawee

29-12-2010 om 17:42

Zeker doe ik dat!

Ik heb het een beetje druk met het dagelijks leven, maar ik denk dat het vanavond wel moet lukken. Groetjes! Maw.

Emmawee

Emmawee

29-12-2010 om 21:51

Lijstje

Zo, daar is dan het aangevulde lijstje. Er zijn nu al 21 mensen die zich hebben aangemeld op [email protected].
Te weten: amk, Asa Torell, Beemer, Egberdien, Emmawee, Fladder, Genista, Izar, Margje, Mickey, Morgana Fata, Minet, Petr@, Polly, Puck, Purk, Rodebeuk, Sinilind, Terpi, Tihama, Tonny.
Een enkeling onder voorbehoud, bij de één wat meer dan bij de ander, maar goed... enig voorbehoud heb je als ouders ,(en als werknemer en als mens) altijd nodig, lijkt mij. Ik vermeld ovb hier dus niet, maar als je weet dat je _niet_ kunt, laat het dan ajb zsm weten. Zo, wat een boel afk.
Er zijn meer mensen met de voorkeur voor Amersfoort dan voor Utrecht. Als dit zo blijft zal ik volgende week de locatie in Amersfoort benaderen.
En dan zijn er nog: Mijk, Sancy en Massi die hier iets hebben geroepen, maar van wie ik graag nog even een mailtje ontvang voor het overzicht en voor de verdere correspondentie.
Groetjes, Maw.

Ik ben een held

want ja, ik heb me aangemeld bij Emmawee, o wat eng!

Nou

een superheldenpak gaat het niet worden. Maar het is wel een van de dingen waar ik me nu al druk om kan maken. Ik ben gewoon van de spijkerbroek, laarzen, shirt en vest (alles in het zwart ook nog) en volgens mij heb ik vorig jaar verhalen gelezen over prachtige jurken en zo. Mag ik ook gewoon als mezelf komen of moet ik me echt opdoffen?

Minet

Minet

30-12-2010 om 09:00

Savon

Kom gewoon als jezelf, dan weet ik nu hoe ik jou kan vinden! Nee, echt, gewoon lekker je kleren aandoen waar jij je lekker in voelt, dat doet nl. iedereen
Enne................grote kans dat ik ook in het zwart ben, zijn we een leuk setje

mijk

mijk

30-12-2010 om 13:17

Iets geroepen?

dat was mijn grote sprong in het diepe enge onbekende... maar ondertussen heb ik ook maar gemaild!

Mijk

Besloten meeting?

Is iedereen welkom of ?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.