Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Emmawee

Emmawee

20-12-2010 om 21:42

Inschrijven OO meeting 5 februari 2011


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Even inloggen voor guinevere

Je weet mijn mailadres Maar als je de voorkeur geeft aan de rust van rodebeuk en trein, voel ik me niet beledigd hoor
(sorry iedereen, dat ik zo weinig online ben - ik hoop op betere tijden in dit opzicht!)

Emmawee

Emmawee

23-01-2011 om 15:55

Beemer e.a.

Het is gelukt hoor! Maar bedankt voor je aanbod. Bericht volgt snel via gmail.
Groetjes, Maw.

Minet

Minet

25-01-2011 om 13:58

Well done

Emmawee, goed gedaan! Ik heb er zin in!

Emmawee

Emmawee

25-01-2011 om 22:36

Lijstje!

Beste allen,
Dank Minet en dank ook voor de mailtjes. Komend weekend heb ik weer wat tijd om te reageren. Wat is het stil hier!!! Moet er niet hevig in kinderkleding gehandeld worden? En televisie-draagsystemen? Voetbalplaatjes?
Mijn jongens sparen die van de C1000, maar straks vast ook die van de AH. Verder wil Stoffer graag zijn Dungancollectie completeren. Zie V&A welke hij nog mist.
Maar goed, ook zonder dat... hebben jullie er allemaal wel zin in?? Groeten, Maw.

Nog een lijstje!

amk
Asa Torell
Beemer
Biene M. ?
Cobi
Dorry1
Egberdien
Emmawee
Fladder
Genista
Guinevere
Izar
Jet Burg
Lidwientje Walg
Lotte
Margje
Massi Nissa
Mijk
Minet
Morgana Fata
Niny
Peetje
Petr@
Polly
Puck
Purk
Rodebeuk
Sancy
*Sascha2*
Savon
Sinilind
Terpi
Tihama
Tonny

fladder

fladder

25-01-2011 om 23:11

Stil...?

Daar kunnen we wel wat aan doen!

Helaas heb ik niks te ruilen of zo, maar misschien kan ik wel een "wat-trek-ik-aan"-discussie aanslingeren *sprak ze vals*...

Tolereren we bijvoorbeeld leggings?

*knuppel in OOL-kippenhok slingert*

Baaaaaaaaaaaaaaaal

Jongens, ik moet me afmelden! Er is iets tussen gekomen waar ik écht niet onderuit kan ((. Ik baal als een stekker!
In elk geval wens ik iedereen veel plezier en ik verwacht wel uitgebreide verslagen hier he

Sascha2

Sascha2

26-01-2011 om 06:54

Tuurlijk fladder...

...maar alleen als er een glitternaveltonend shirt op gedragen wordt

Nou emma

C1000-plaatjes ruilen?

Puck

Puck

26-01-2011 om 09:36

Legging en ah plaatjes

Oke, dan kan ik dus ook in mijn legging, helaas geen naveltruitje erbij de AH-plaatjes gaan ruilen. Ook als iemand wel plaatjes heeft en ze helemaal niet wil hebben dan houd ik mezelf (of eigenlijk Puckgrut) aanbevolen.
Ik vind het een reuze gezellige groep die komt. JAmmer Mickey dat jij er niet kunt zijn.
En Emma, ik vind dat je een werelddeal hebt gemaakt, je mag je opvolgster instrueren hoe dat moet.
En jaaaaa... ik heb er vreselijk zin in.

margje van dijk

margje van dijk

26-01-2011 om 11:59

Puck gaat in legging, check.

Mickey! Jammer dat je moet afzeggen. Gelukkig had ik je vorig jaar al gezien!

Wat ik zelf aantrek... geen flauw idee Waarom komt Pluk eigenlijk niet? (In runners-tight, leek me nou zo geweldig).

Margje

Puck

Puck

26-01-2011 om 13:22

Nee margje

Ik zei, ik KAN in legging, niet dat ik het ook doe.

fladder

fladder

26-01-2011 om 18:06

Sascha

Ik ga kijken of ik nog ergens zo'n shirt kan scoren, een tijgerprintje met bling of zo En een kanten whaletail

Fiorucci

Fiorucci

26-01-2011 om 19:11

Haha fladder

Mijn dochter loopt voorbij, haar oog valt op jouw reactie, en ze zegt: Coolcat!

Jet Burg

Jet Burg

26-01-2011 om 22:32

Legging, bling, tijgerprintje, kant?! Ik ben zo blij dat ik er ben op de meeting. Kan niet wachten!

Puck

Puck

26-01-2011 om 22:34

Fladder

schattig. Ben ik even blij dat het donker is in mijn auto en dat ik mijn blik op de weg moet houden. LOL

Verdorie fladder

Dat mis ik dus! Stuur ff een foto naderhand, okee?

Sascha2

Sascha2

26-01-2011 om 22:55

Haha fladder

Dat zou wat zijn, hahaha! Zeg, jij bent toch goed in beelddenken

Nou, en pluk dan?

Kunnen we voor hem een keuringsdienst van waren van maillots/ leggings/treggings/panty's etcetera organiseren

Verroest

ik sta niet eens op de lijst. Jammer!

Bromvlieg

Maar kun je er niet meer bij dan? Als je graag wil? Mickey heeft zich zojuist moeten afmelden *grijpt wederom een zakdoek van het formaat beddenlaken, veegt betraande ogen droog en snuit toeterend de neus...*

Emmawee

Emmawee

27-01-2011 om 20:47

Jaaaaa!

Inschrijven kan nog! Dus kom op bromvlieg, kom gezellig een beetje met ons brommen volgende week!
Groetjes, Maw.

Wie weet

'k moet nog even bedenken of ik uit de anonimiteit wil, hinderlijk insect zijnde.

Guinevere

Guinevere

27-01-2011 om 21:51

Bromvlieg

Wij lopen ook allemaal rond met zwarte balkjes over onze ogen. Gegarandeerd anoniem. Of trek een boerkini aan.

amk

amk

27-01-2011 om 22:37

je noemt jezelf anoniem!

Massi Nissa

Massi Nissa

29-01-2011 om 08:44

Lidwientje

Dat ga ik doen! Ik maak een buikband met 'even zo', dan herkent niemand me.
Groetjes
Massi

Guinevere

Guinevere

29-01-2011 om 11:04

Legging

Iedereen komt gewoon in dezelfde legging. Zijn we allemaal eenheidsworst dus totaal onherkenbaar. Maar ik doe géén onderbroek over mijn legging aan.

Terpi

Terpi

29-01-2011 om 11:38

Guinevere

Sgoed, doen we, en om dan toch nog een beetje anti-eenheidsworst te zijn doe ik weer wat anders... ik trek WEL een onderbroek aan over mijn legging maar juist niet *onder* mijn legging!

Massi Nissa

Massi Nissa

29-01-2011 om 12:16

Uh-oh

Ik heb geen legging. En nu? Ik heb ueberhaupt nog maar twee broeken die enigszins comfortabel zitten. Ik heb wel een Marokkaanse tentjurk, is dat ook goed?
Groetjes
Massi

En ik

heb geen legginglijf, dus ik doe de legging over mijn hoofd, ben ik ook onherkenbaar!

Gerdina

Gerdina

29-01-2011 om 13:17

De verleiding wordt wel erg groot

om even om het hoekje te gluren

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.