Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Ok bzv dan maar

ik kan toch niet aanzien dat er geen bzv draadje is dit jaar, dus bij deze!

vooral de lucky tv- persiflages zijn weer grappig en de kandidaten en dames lenen zich er allen ook enorm goed voor!

kijkt er nog *iemand* of is totaal passe?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

25-10-2012 om 15:44

Lenah

Als je naar een andere, commerciële, zender kijkt en daar wordt het programma onderbroken door een 8 minuten lang reclameblok, dan kun je overwegen om naar Nederland 1 te zappen, waar je dus 8 minuten per reclameblok naar BzV kunt kijken. Zo kun je al gauw 2 of 3 blokken naar Nederland 1 zappen. Slim toch?

Precies kaaskopje

Zo kijken wij....Ik heb zelden geduld om hele programma's uit te kijken in dit soort. Het duurt me gewoon allemaal te lang en is niet spannend genoeg :0
Happerdepap schiet toch op met dat gedoe...Nou ja zoiets. Met wie is de mol heb ik hetzelfde....
En met nog wel tig andere programma's...Ik kijk zelden iets 'helemaal' of het moet een spannende snelle film zijn.
groeten albana

En voor de nieuwsgierigen

Ja, dat ga ik jullie aan de neus hangen! Maar geloof me...er was geen fluit aan en ik vond de deelnemers ook nog onsypathiek. Kende het hele programma trouwens niet eens voordat zij meedeed. Kijk het nu ook zeker niet meer..........
groeten albana

Carthy

Carthy

27-10-2012 om 17:03

Nou

Zo spannend hoef je het niet te maken hoor albana . 2x eerder heeft er een boerin meegedaan.aangezien jij meerdere malen hebt genoemd waar je ongeveer woont is het 1+1=2

Vertigo

Vertigo

27-10-2012 om 17:16 Topicstarter

Behalve

Als het niet om bzv ging.. Toch?

Precies vertigo

Er zijn talloze van dit soort koppel-programma's met een wedstrijdelement en afvalelement er lopen nog meer soorten alleenstaande mensen rond dan alleen boeren
Maar volgens mij moet je of hopeloos verliefd zijn van een foto/omschrijving of anders radeloos van eenzaamheid als je meedoet aan zo'n programma.
groeten albana

Jujube

Jujube

28-10-2012 om 19:35

Kaaskopje (o.t.)

Oh, ik ben lekker vlot met reageren. Ik kom nog maar weinig op OO, dus reageer ik ook niet veel. Ook niet onder een ander pseudoniem. Vandaar dus
Groet,
Jujube

Wilma

Wilma

28-10-2012 om 20:19

K zit er klaar voor

En volgens t voorstukje spreekt die ene overgebleven vrouw boer Aad eindelijk een beetje tegen. Vandaag dan misschien eindelijk wat actie in BZV?

liora

liora

28-10-2012 om 21:25

Oh oh oh

Willem toch... Dit is niet de juiste keuze denk ik!

Ooooh willem idd!

Oh, wat erg, ik was er zó zeker van dat Willem voor Jurjen zou kiezen! Maar hij vindt Klaas gewoon spannender, en dat snap ik ook wel. Zeker in die eerste fase is aantrekkingskracht en spanning belangrijker dan vertrouwdheid en "wat beter bij je past" op de langere termijn. Dus nu denk ik ook dat Martin wel voor Swaen zal kiezen. Maar ik zat wel met een brok in mijn keel zeg (bij Willem dus).

Wilma

Wilma

28-10-2012 om 21:52

Meer wie trouwt mijn zoon

Willem zou voor die ene kiezen, maar omdat zijn moeder zegt dat t dan misschien niet zo spannend is, kiest hij voor de ander, jammer hoor!

Wat een saaie toestand bij Henk, bah, zelfs t feestje was saai.

Benieuwd wat DWDD er morgen van maakt .

Geen spoilers svp

Ik kan me beheersen om de berichten van vandaag niet te lezen, dus geen spoilers svp. Ik kan alleen via uitzending gemist kijken, dat wordt morgen of overmorgen :o)

liora

liora

28-10-2012 om 22:29

Nee

Die moeder zei 'Jurjen' en Willem was degene die zich afvroeg of ze samen niet saai zouden zijn.

Vertigo

Vertigo

28-10-2012 om 23:41 Topicstarter

Shonagh

.. Je kunt ze vlak na de uitzending al terugkijken hoor!

Wat mij opviel is dat Jurjen op Dr. Hannibal Lecter lijkt.

En ik vond de homoseksuele mannen erg considerate met elkaar en eigenlijk het natuurlijkst, er werd wat aan elkaar gezeten enzo.

Zou nu niemand eens kritisch reageren op Yvon en haar weeige doch berekenende vragen!? Ik zou de ruwe opnames wel willen zien..

Kaaskopje

Kaaskopje

29-10-2012 om 00:21

Gelukkig klaas

Hoewel Jurjen mij een aardige man lijkt, denk ik dat hij met Klaas een levensvatbaardere relatie kan krijgen. Ik was eigenlijk al heel snel voor Klaas en was dus echt een beetje opgelucht.
Ik vond Aad in deze aflevering voor het eerst een beetje aandoenlijk. Hij kon niet goed uit zijn woorden komen en was duidelijk niet in zijn sas met het feit dat hij Linda moest afwijzen. Linda was ook echt niks voor hem, maar ik zou trouwens ook niet graag samenwonen met Jeannet geloof ik. Maar aangezien ik dat ook niet hoef, hoop ik dat ze voor Aad de ware is
Ik hoop dat Martin voor Swaen kiest. Ik vind haar echt het beste bij Martin passen. Wilma is heel lief hoor, maar ik zou op den duur wel een beetje iebel van haar worden als ze dag in dag uit zo is.
Ik ben nu toch wel erg benieuwd wie Henk zal kiezen.

Kaaskopje

Kaaskopje

29-10-2012 om 00:21

Jujube o.t.

Aha

Vertigo

De weeeige vragen van Yvonne inderdaad. Ik kan daar helemaal kriegel van worden, zogenaamd en lief en invoelend doen. Ondertussen probeert ze ze gewoon aan het huilen te maken. Goed voor de kijkcijfers.

Kaaskopje

Kaaskopje

29-10-2012 om 09:47

Even los van yvon

De techniek om iemand aan het huilen te krijgen is niet bepaald uniek te noemen. Er zijn er meer die dat doen.

Vertigo

Ja ik weet het, dat heb ik weleens geprobeerd, maar dan blijft de uitzending stagneren , het downloaden ging toen erg traag. Een dag later gaat het wel altijd goed. Vanmiddag weer kijken ;o)

Vic

Vic

29-10-2012 om 11:34

Eindelijk een beetje actie

Gisteren was eindelijk een aflevering met wat actie. Het gebeuren bij Aad was tenenkrommend en we hebben ons rot gelachen om hoe Jeannette de touwtjes in handen nam. Als ik Aad was geweest was ik ter plekke van gedachten veranderd. Ben ook heel benieuwd hoe het verder gaat met die twee, en of ze hem op zijn kop gaat blijven zitten.
Bij Willem was het allemaal heel knus en gezellig, soms een beetje te, en ik denk dat het ook wel gaat lukken met die twee. En anders kan hij alsnog Jurjen bellen
Volgende week het keuzemoment van Henk. Van Yoni is duidelijk dat ze haar toekomstbeeld voor ogen heeft. Boerderij, kinderen, en natuurlijk, oh ja, Henk. Dat andere meisje is nogal een muurbloempje (sorry, dat klinkt niet aardig), dus ik vrees dat hij inderdaad voor Yoni gaat.
Wilma of Swaen wordt een verrassing. Ik ben voor Swaen, leuke kordate vrouw, maar mijn vriend vind haar net een man. Wilma is dan weer veel te lievig in mijn ogen, maar misschien is dat wel net waar Martin naar op zoek is voor zijn gezin.

Wilma of swaen

Die mannen kiezen als het er op aankomt allemaal voor 'spannend'. Dus Martin zal wel voor Swaen gaan. Hij is met haar (in ieder geval in beeld) sowieso lichamelijker dan met Wilma.

Chris

Wilma

Wilma

29-10-2012 om 11:47

Martin

Het lijkt bij hem meer of hijeen hulp of een tweede moeder voor zijn kinderen zoekt. Geen woord over verliefdheid ofzo. Zo raar. Ik hoop dat ie voor Wilma kiest .

Het taboe van bzv

Waar ik nou bijna nooit iets over hoor, en wat volgens mij toch één vd belangrijkste dingen is, zeker in de eerste fase: hoe zit het met de fysieke aantrekkingskracht?? Er wordt maar nagedacht, gepland, afgetast: hoe veel tijd wil de ene vrouw op de boerderij doorbrengen, hoe veel de andere. Hoe gaan we het logistiek doen, ben jij bereid om wat in te leveren, ja of nee. In alle seizoenen, hoor, tis niet van dit jaar. Paar jaar geleden wist een boer niet of hij wel voor een meisje moest gaan omdat ze haar studie nog niet af had en dan zag je elkaar zo weinig. Allemaal rationele overwegingen. Maar jongens: alles staat of valt toch met de vraag of je ZIN in elkaar hebt? Of de ander je een beetje (liever veel) kan opwinden? Neem nou Martin: die overweegt voor Wilma te kiezen, omdat ze zo ontzettend lief, warm en zorgzaam is. Lijkt ze ook hoor, en zeker met 4 kinderen (straks 8) is dat heel erg belangrijk. Dus ik snap het wel als hij voor haar zou gaan. Maar ik zie geen enkele spanning tussen die 2. Kan heel goed dat dat niet het eerste vereiste is, tuurlijk, maar je hoort er werkelijk niets over. Terwijl het duidelijk is dat er veel meer dynamiek is tussen hem en Swaen.
Volgens mij is seks een taboe in BZV en worden kandidaten geïnstrueerd zich een beetje in te houden. De enige die ik wel eens verlekkerd naar een kandidaat heb zien grijpen, was Boer Gerard van een paar jaar geleden. Oja, en die stille boer met dat corpsmeisje, weet hun namen niet meer. Daar zag je ook wel de aantrekkingskracht vanaf spatten. Maar verder?

Vic

Vic

29-10-2012 om 11:58

Anneque

Ja, en vergeet boer Marcel niet van vorig jaar, in zijn sexy strakke zwarte onderbroek...

Kaaskopje

Kaaskopje

29-10-2012 om 13:00

De bzv wilma

De Wilma bij Martin komt heel lief over, maar ik wordt daar ook een beetje kribbig van. Het is allemaal net even té zijïg. En nu is ze nog de gast, die zich kan permitteren om gezellig en lief te zijn, maar als ze eenmaal serieus in de rol van moeder moet schieten gaan er toch knoppen om. Dan moet ze ook streng zijn, dan is ze ook teleurgesteld, of ontevreden als er niet geluisterd wordt, enz.. Bij Swaen heb ik op de een of andere manier veel meer het 'what you see is what you get' gevoel.

liora

liora

29-10-2012 om 13:31

Reactie

Swaen leuk kordaat? Ze doet me enorm denken aan die even zo leuke kordate vrouw die er met die Achterhoeker vandoorging, zijn hele huis liet verbouwen, en toen lekker kordaat weer wegging.
Brr. Geef mij maar Wilma!
En inderdaad, ze mogen niet over seks praten maar natuurlijk baseren ze hun keuze heel erg op wie ze het lekkerst vinden. Heel soms vraagt Yvon weleens: met wie wil je het liefste zoenen. Dat is natuurlijk al heel expliciet voor de KRO!

Carthy

Carthy

29-10-2012 om 14:21

Liora

Nou dat roep ik hier dus ook steeds. Dat kon haar oudere zus wel zijn.

Eerlijk gezegd krijg ik de kriebels van dat soort types. Zo mannelijk, sorry.....

Wat zou er echt gebeuren?

Misschien mag er niet gepraat worden over sex, maar dat speelt natuurlijk wel mee.
Opvallend vond ik dat zowel Klaas als Willem ineens de dag na het familieetentje smoorverliefd waren.
Wat ik raar vond was dat de afgewezen vrouw van Aad tot na middernacht moest wachten tot ze weg mocht. Toen pas was Yvon gearriveerd. En dat terwijl Rick-Jan bij boerin Henrieke zo het erf werd afgebonjourd. Te ver rijden voor Yvon?

Nou

misschien was de reden dat Rick-Jan niks zegt in tegenstelling tot die vrouw die weg moest van Jeanette.

Tirza G.

Tirza G.

29-10-2012 om 17:12

Liora

Ik lig vlak Lekkere kordate types, hop-pe-tee, hahhahha

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.