Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Ok bzv dan maar

ik kan toch niet aanzien dat er geen bzv draadje is dit jaar, dus bij deze!

vooral de lucky tv- persiflages zijn weer grappig en de kandidaten en dames lenen zich er allen ook enorm goed voor!

kijkt er nog *iemand* of is totaal passe?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vertigo

Vertigo

06-11-2012 om 13:54 Topicstarter

Inderdaad

Dwdd begint me steeds vaker tenirriteren en meestal zetten we het halverwege al af. Vroeger wilden we echt proberen te kijken, even gezellig samen maar nu gaat dat beter zonder dwdd erbij

En zo'n persiflage, tja.. Het leek meer en meer op mensen te kakken zetten. Geen klap aan.

Laten ze eens wat maatschappijcritici uitnodigen; consuminderaars, ouders van zorgenkinderen, iemand die jan mulder knevelt

Ok uitgezeurd.

Einde in zicht

Boer Henk zal vast gelukkig zijn, boer Martin ook, maar de rest, ik vraag het me af.

Waarom heeft Klaas eigenlijk mee gedaan, als hij eigenlijk eerst vooral ruimte voor zichzelf in zijn eigen omgeving wil? Op zich heel wijs na een lange relatie, maar op dit moment in de verdere ontwikkeling van bzw is het wel erg sneu voor de zoekende boer.

En Bert, ach Bert. Die moet op een dag maar een vrouw vinden die never nooit televisie kijkt en ook al niet van surfen op internet houdt. Dan heeft-ie een kansje. Het zal je zoon/broer maar zijn. Sneu hoor.

Arme

Henrieke. Ik had met haar te doen. Die Bert laat haar mooi lopen zo op deze manier. Blijf erbij dat ze die eerste jongen niet naar huis had moeten sturen. Dan had ze in ieder geval een leuk weekje in Parijs gehad. Willem was in de andere afleveringen zo vrolijk en nu niet meer zo. Jammer.

Henrieke luistert niet

Als je heel goed luistert naar Bert (ja, moest 3x terugspoelen), dan zegt hij dat het gevoel wat hem betreft goed zit, maar dat hij gewoon niet zo romantisch is (oid). Wat in zijn geval wil zeggen: ik neem geen enkel initiatief. Als zij flink zou doorpakken, kon het nog wel worden, denk ik nog steeds. Camera's weg, Henrieke in actie, het hád gekund. Maar ja.
Verreweg het leukste moment van gisteren: Martin die zegt: Als ik haar zie, wil ik haar vastpakken. Zo hoort dat Toch een heel leuk en gelukkig stel geworden.
Willem is te eager, dat gaat niet lukken zo. Klaas was nog lang niet aan relatie toe, maar vond Willem zo leuk, dat-ie toch heeft geschreven. Helaas is Willem te ongeduldig, hij heeft een te strakke planning in zijn hoofd en ik vrees dat hij dat niet los kan laten.
Henk en Fiona, lief, maar (mag ik dat zeggen? ja dat mag ik zeggen) beetje saai..
Aad en Jeannet: komt wel goed.

Petra.v.S.

Petra.v.S.

13-11-2012 om 13:33

I.d.d. erg sneu voor willem

Klaas is er duidelijk nog niet klaar voor. Jammer dat hij dat zelf niet op tijd heeft ingezien. Ik vond toch al dat hij beter voor Jurjen had kunnen kiezen, die past veel beter bij hem. Hopelijk komt het toch nog goed.

Henk en Fiona, en Martin en Wilma, helemaal leuk!

En Aad en Jeannet gaat ook vast wel goed komen. Jeannet moet gewoon nog een beetje loskomen maar ze vindt hem wel echt leuk.

Henrieke en Bert.... tsja wat kun je daar nou nog over zeggen. Ze wilde een rustige man. Dat is die wel. Ik denk ook dat als zij al het initiatief zou nemen dat hij daar dan wel in mee zou gaan. Maar ik denk niet dat zij dat gaat doen.

Anneke

Anneke

16-11-2012 om 14:32

Bert en henrieke

Ik vind Bert aandoenlijk. Een boom van een vent, universitair geschoold maar zo enorm verlegen als het gaat om vrouwen.
Ik heb weinig met Henrieke. Ik vond haar pas een beetje leuk toen ze onbedaarlijk om Bert gemopper kon lachen.
Henrieke en Bert. Nee, dat wordt niet wat. Maar...Hij heeft aanleiding gegeven. Hij heeft een brief geschreven, hij heeft aangegeven dat hij haa r leuk vindt... maar help die jongen nou een beetje. Zoen hem in ieder geval een keer plat 'op zijn bek'. Dan breek je het ijs. Hier en daar heeft hij vast een zetje nodig in de goede richting maar het lijkt me een doodgoeie vent die voor je door het vuur gaat als het er op aan komt.

Wilma

Wilma

16-11-2012 om 17:21

Titel op roddelblad

Ik stond ter hoogte v d tijdschriften bij de kassa te wachten en zag een titel op een roddelblad over boer Henk,"Zou boer Henk dit wel weten over zijn vrouw?". Ik snel even t artikel opgezocht (en hopen dat de kassiere voor een keertje langzaam zou doen) en wat bleek? Dat meisje zou reuma hebben. Ik kon niet alles lezen, maar is t nu al zo erg dat je afgeschreven wordt als je reuma hebt? Ik denk dat ie zoiets echt wel al weet. Ik vond ze een leuk stel!

Tonneke

Tonneke

18-11-2012 om 22:16

Muziek bij bzv beelden tv show

In de tv show werden beelden van bzv getoond met daaronder prachtige muziek. Wie weet welke muziek dit is?

Muziek

Het is de soundtrack van Out of Africa. De scene waarin ze in een vliegtuig over t Afrikaanse land vliegen. Ivo gebruikt deze muziek trouwens heel vaak.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.