Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Ok bzv dan maar

ik kan toch niet aanzien dat er geen bzv draadje is dit jaar, dus bij deze!

vooral de lucky tv- persiflages zijn weer grappig en de kandidaten en dames lenen zich er allen ook enorm goed voor!

kijkt er nog *iemand* of is totaal passe?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

29-10-2012 om 17:13

Wilma (ot)

Vanavond weer he, ik ga nu ook love in the wild kijken. Jammie jammie. En daarna de bachelor. Ik ben een meisje wat snel tevreden is, dat blijkt maar weer.

Tirza

Tirza G.

Tirza G.

29-10-2012 om 17:13

Anneque

Dat komt vanzelf joh, dat lichamelijke. Als die camera's weg zijn, hele dagen dartelen op het boerenerf.........don't worry

Tirza

Ja tuurlijk

Ik denk echt niet dat dat allemaal zo platonisch blíjft Maar fysieke aantrekkingskracht speelt geen openlijke rol in de selectieweken, en dat vind ik een rare omissie. Maar tis idd KRO, had ik nog niet zo bij stilgestaan.

marinade

marinade

29-10-2012 om 18:04

Anneque

Die boer Frans en Dieke, twee seizoenen terug, daar zag ik het wel. En Gijsbert en Femke vorig jaar. Maar voor de rest is het meestal excellijstjes afvinken. Praktisch en pragmatisch voorop. Te hopen dat het uiteindelijk zindert in de hooiberg .

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Tirza G.

Tirza G.

29-10-2012 om 19:00

Ach

Als ze nou ergens laconiek zijn over de kracht van de natuur is het wel op de boerderij. Dat komt echt wel goed

Tirza

liora

liora

29-10-2012 om 19:56

Camera's

De camera's zijn er lang niet de hele tijd en ik vermoed dat er stiekem wel wat wordt gefriemeld en gevoeld!

En waarom.........

...was er nou he-le-maal niks in DWDD vandaag? Geen Sanne WdV, geen acteurs, geen lucky tv, geen playmobiel poppetjes. Niks,nada,noppes. Hebben ze het te bont gemaakt vorige week? Heeft de KRO ze voor de rechter gedaagd?

Ingird

Ing

Misschien omdat dit het 67e seizoen van BZV is en de mensen die het leuk vinden gewoon de serie kijken en uit kijkonderzoek gebleken is dat de mensen die nooit BZV kijken gaan gapen of zappen bij het zoveelste flitstitem in DWDD?

skik

Wilma

Wilma

30-10-2012 om 11:20

Ja, dwdd

Dat viel mijook zo tegen!!

Tirza, hier ook Love In The Wild en daarna the Bachelor. Vooral die laatste was erg leuk, die gemene Jacobien .

Tirza G.

Tirza G.

31-10-2012 om 13:07

Wilma (licht ot)

Nou, dat Love in the Wild is wel weer een aanwinst hoor. Wat zijn er toch een rare mensen op de wereld
Ik ben verbáásd over de twee gezichten van Jacobien, ik vind als ze zomaar voor zich uit zit te kijken haar een verbijsterend mooi meisje met een hele 'classy' uitstraling, terwijl als ze haar mond opendoet of bij de bachelor in de buurt komt daar niets meer van over is. Lekker tiepje
Ik moet ook wel lachen om het feit dat er geen presentator meer is. Dát was nog eens een leuk baantje, beetje met de dames kwebbelen, beetje peinzend staan kijken op het keuzemoment en verder maar lekker in een resort zitten Die is mooi wegbezuinigd

Tirza

Wilma

Wilma

01-11-2012 om 17:11

Graag gedaan, tirza

Altijd blij als ik iemand blij maak. Heerlijk programma toch, dat Love In The Wild. Goed voor een uurtje ontspanning.

En Die Jacobien houdt t programma levendig, zullen we maar zeggen . Ik let nu bij The Bachelor wel nóg meer op zijn teveel aan tong .

Wilma

Wilma

04-11-2012 om 19:23

Ik zit er weer klaar voor

Kijken of t vanavond een beetje boeiend wordt ....

Rieke

Rieke

04-11-2012 om 20:35

Oh my

Zie net Yoni huilend zeggen hoe ze overal bij past, en nu kiest hij voor Fiona. Wat is het toch een vernederend programma.....

Vertigo

Vertigo

04-11-2012 om 23:27 Topicstarter

Montage he

Echt weer slim gemonteerd. Degenen die zich niet laten sappelen door Yvonn stralen het hardst; martin en wilma zagen er heel Echt uit . En hij pakte haar temminste lekker even beet

Soort komkommernieuws he, haha.

Leuke ontknoping

Leuk dat Martin toch voor Wilma koos, ze leken allebei erg blij. Voor mij was het een verrassing dat Henk voor Fiona koos, maar wel een leuke. Ik vond Yoni steeds nogal gefocust op 'de plek' en een beetje labiel overkomen eerlijk gezegd.

Henrieke en Bert in Parijs, pfff, dat wordt niet wat volgens mij. Aad en Jeanet, ik weet het niet. Hij wil heel graag (te graag?) en Jeanet vindt het nog altijd moeilijk om zich te geven. Willem en Klaas leken wel blij met elkaar, maar hij is wel een stadsjongen (geworden) en ik weet niet of hij een blijvertje zal zijn. Wordt vervolgd.

Chris

Thursday Next

Thursday Next

05-11-2012 om 10:15

Lol, chrish

>> Yoni steeds nogal gefocust op 'de plek'
hahaha, die is wel erg leuk gezien de betekenis van yoni...

Parijs

Allemachtig, sturen ze die 2 naar Parijs. De romantiek wordt ze wel opgedrongen zeg, dat ís gewoon niks voor die jongen. Dit wordt pas wat als óf de camera's weg zijn, óf Henrieke de stoute schoenen aantrekt en hem eens goed beetpakt. Ws. valt dit samen, dus we zullen het nooit weten
Willem is erg weg van eh, hoe heet hij? Dat ziet er niet helemaal gelijkwaardig uit, jammer want ik vind Willem by far de leukste boer. Misschien had-ie toch Jurjen moeten kiezen. Maar ja, wie luistert er naar mij
Martin en Wilma, onverwacht leuk samen. Fiona was ook een verrassing, wel heel sneu voor Yoni, maar goed. Was idd erg gefixeerd op de boerderij, waar ze dan plichtmatig Henk steeds even bij vermeldde.
O, Jeannet, nee joh, die vindt dit heeeeeerlijk. Ze durft er haast niet in te geloven, die vrouw is zo onzeker. Maar ik denk niet dat Aad te graag wil, het is ws. zelfs niet gauw genoeg voor Jeannet. Dit wordt wel wat.

Thursday

Het viel mij op dat ze zichzelf Joanie noemt en niet Yoni. Fiona zei trouwens wel Yoni. Nou ja, Henk wordt in ieder geval niet haar Linguam (flauw ik weet het

Chris

Snuggle's

Snuggle's

05-11-2012 om 13:14

Willem

Ik vond Klaas, van Willem, opeens zo afstandelijk, vraag me af of dat goed blijft gaan. Sneu want Willem is inderdaad geweldig.

En Bert en Henrieke op de kermis in die draaiende theekopjes, hilarisch!

Martin en Wilma heb ik het meeste vertrouwen in. En ik moet zeggen dat Aad wel steeds sympathieker over gaat komen nu. De montage zal wat vriendelijker voor hem zijn.

Kaaskopje

Kaaskopje

05-11-2012 om 14:20

Bert en henrieke

Oh, ik vind het gewoon pijnlijk om naar te kijken, laat staan hoe ze het zelf hebben ervaren. Wat een ramp! (eerder in dit draadje is toch verklapt dat het niets is geworden?)
Ik vond de omslag in gedrag van Yoni bijzonder. Het ene moment eet ze haar sloffen bijna op van de spanning en onzekerheid en als het doek dan uiteindelijk valt is daar niets meer van over. Ik had meer afscheidsdrama verwacht van Yoni. Yoni is overigens een gewone voornaam. Dus haar ouders zijn niet de enigen die de naam bedacht hebben.
Ik had iets meer met Swaen dan met Wilma, maar ik kan me wel voorstellen dat Martin voor de knusse Wilma heeft gekozen.
En Willen en Klaas moeten elkaar nog beter leren kennen natuurlijk, ik geloof er wel in.

Tirza G.

Tirza G.

05-11-2012 om 14:37

Nou gewoon (ot)

Ik ken ook iemand die Yoni heet, maar ik vind het echt geen gewone voornaam. Het is de Sanskriet benaming voor de vrouwelijke geslachtsorganen en die betekenis kent zeker in oosters georienteerde kringen een grote bekendheid. Zeker gecombineerd met de KamaSutra en Tantraseks enzo
Goeie kans dat niemand dat zich realiseert, maar ik moet er elke keer toch écht aan denken. Het is voor mij net zoiets als je dochter Vaginaatje noemen. Ook een heel gewoon woord

Tirza

Kaaskopje

Kaaskopje

05-11-2012 om 14:52

Tirza o.t.

Ach Vaginaatje... Vegaburger... een pot nat) (geen idee waarom deze combi nou meteen naar boven kwam)

O.t.

Of Urina, is dat geen prachtige meisjesnaam? Bijna net zo mooi als Ringelore.

En on topic

Dat beeld van Henrieke en Bert in die theekopjes. Ik had echt tranen in mijn ogen van het lachen. Ik geloof niet dat t wat gaat worden...
Ik ben blij dat Henk niet voor die Yoni gekozen heeft, dat leek me nogal een type met issues. Fiona lijkt gewoon een leuke meid en het was grappig om te zien hoe ze steeds vrolijker en stralender werd naarmate de week vorderde. Terwijl Yoni steeds minder vrolijk werd, die zag de bui al hangen: daar ging haar boerderij!
Willem heeft volgens mij de verkeerde gekozen. Jurjen past veel beter bij zijn leven op de boerderij. Ik zie die Klaas daar echt niet wonen...

Yoni (ot)

De naam Yoni is door Yoni Mitchell wel wat meer mainstream geworden, toch? Misschien waren haar ouders fans en hadden ze verder geen idee...

Chris

ishtar

ishtar

05-11-2012 om 18:18

Chris h(ot)

Het is toch Joni Mitchell?
En zij is geboren als: Roberta Joan Anderson

Astrid

Astrid

05-11-2012 om 18:40

Boerinnen

Is er wel een boerin geweest die echt ook nog bij het afscheidsfeestje aan het eind van de serie nog met een boer van het programma was?

Oh gos ishtar (ot)

Je hebt natuurlijk gelijk . Tijdens de afwas schoot het me al te binnen dat het Joni Mitchell is met een 'j'. Was even tijdelijk woordblind.

Hoe dan ook, het blijft een wat ongelukkige naam.

Chris

Kaaskopje

Kaaskopje

05-11-2012 om 23:56

Astrid

Bedoel je of van de boerinnen die meededen eentje met een nieuwe boer de eindstreep haalde? Of bedoel je of de boeren wel met hun keuze de eindstreep gehaald hebben. Wat de boeren betreft kun je denk ik wel van een succes spreken. Huwelijken en baby's zijn al vaker voorgekomen. Henrieke was de tweede boerin toch pas? Of de derde alweer? Blijkbaar is deze manier van daten niet zo geschikt voor vrouwen.

Boerinnen

Nee, Henrieke is alweer de derde. Eerst hadden we Agnes (geloof ik), uit Drenthe. Leuk koppie, zei niet veel. Had 2 boeren over, waarvan ze absoluut de minst leuke koos. Herinner me (maar miss maak ik het mooier dan het is), dat de afgewezen boer echt aangedaan was. Heette die niet Klaas of zo? Leuke vent wel. Enfin, met de boer van haar keuze is het ook niet echt iets geworden. O, maar wacht ff, was ze niet jaren later bij Yvon, met een geheel nieuw exemplaar? Jawel, die is gelukkig geworden.
Dan had je nog Annemarie, die woonde in de Ikea en had gewoon een week 3 extra knechten erbij. Is volgens mij ook niks geworden, maar gek genoeg herinner ik me die kandidaten helemaal niet. Nou ja, zo gek is dat niet, ze waren er per slot toch alleen voor het werk

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.