Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Ok bzv dan maar

ik kan toch niet aanzien dat er geen bzv draadje is dit jaar, dus bij deze!

vooral de lucky tv- persiflages zijn weer grappig en de kandidaten en dames lenen zich er allen ook enorm goed voor!

kijkt er nog *iemand* of is totaal passe?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Merel

Merel

22-10-2012 om 21:00

Nog nooit

Nope, nog nooit gekeken zie ze wel in DWDD maar omdat ik het niet kijk snap ik daar natuurlijk niets van.

Vic

Vic

22-10-2012 om 21:01

Nou

Ik vind het een beetje saaie serie dit keer. Wel weer een griezelboer, in de vorm van Aad, compleet met zeurige vrouwen die hem allebei verdienen

madelief

madelief

22-10-2012 om 21:13

Plaats vervangende schaamte ..

Bij henrike! Pff zag al meteen dat Bert wat zou zijn maar wat een sfeertje daar! Of de himo boer met Theo en Thea tandjes, geweldig!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Vertigo

Vertigo

22-10-2012 om 22:00 Topicstarter

Ah bedankt

dames, toch nog een lachje in mn eentje achter de laptop vanavond

Kaaskopje

Kaaskopje

22-10-2012 om 23:33

Ja hoor, ik kijk weer trouw

Even ongenuanceerd: wat is die Aad een vreselijke man! Mijn hemel, ik zou gillend het erf afrennen. Ik zou nooit naar hem geschreven hebben. Misschien past Jeannet wel bij hem. Zij lijkt me ook niet de makkelijkste.
Boer Martin vind ik wel leuk. Ik hoop dat hij voor Swaen kiest.
Henk lijkt me ook wel gezellig. Ik hoop dat hij voor Yoni kiest.
En Willem... hij heeft dan wel geknuffeld met Jurjen, maar volgens mij moet hij voor Klaas kiezen.
Ik voelde me bijna opgelucht toen Henrieke Rick-Jan naar huis stuurde en toch voor Bert koos. Volgens mij heeft ze aan Bert wel een goeie. Hoewel ik niet denk dat de vonken eraf zullen spatten

Kaaskopje

Kaaskopje

22-10-2012 om 23:36

Madelief

Ik ben nu ook wel benieuwd hoe de sfeer gaat worden bij Henrieke als ze met z'n tweeën zijn. Ze hoeven zich nu niet meer af te vragen of de ander wel geïnteresseerd is.
Een voordeel, als het wat wordt met Bert hoeft ze nooit meer naar een dierenarts.

madelief

madelief

23-10-2012 om 08:52

Dierenarts

Ja dat dacht ik ook, praktisch zo'n arts in huis. Dat had je toen ook met die geiten- boer die huilend zijn moeder belde dat hij het niet wist. Ik dacht allang, ik zou praktisch de dierenarts kiezen als ik ze even leuk vind. Die homo's zijn ook grappig, ik dacht nig misschien vinden die anderen elkaar wel leuk! Maar nee.. Die Klaas komt net uit een lange relatie. Ik denk dat die Jurjen bij hem past. Aad is een vreemde vent maar die Jeanette is ook een tuthola! Die regelt straks alles denk ik. Die andere twee boeren zijn leuk. Geen idee wie die kiezen!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Vertigo

Vertigo

23-10-2012 om 09:04 Topicstarter

Montage

Eigenlijk kun je aan de montage wel zien wie er wel of niet blijft; eerst wordt ingezoomd op degenen die eruit vliegen, zodat het lijkt of zij het extra graag wilden en dan de kous op de kop krijgen. Henk zal wrs voor het rustige meisje kiezen omdat ze nu juist laten zien hoe de andere dame er nogal bovenop zit.

Aad is idd een heel eng type, wel vermakelijk om naar de te kijken hoor.

Martin leek me niet type om mee te doen, te stabiel zeg maar, en daar gebeurt dus ook niet zoveel, gewoon wat volwassenen op een boerderij

Yup

Ik kijk ook weer, ook al zit ik soms met m'n ogen dicht op de bank omdat ik het letterlijk niet kan aanzien (Henrieke en haar mannen).

Ik hoop niet dat Henk Yoni kiest, ik vind haar wel erg gefocust op die boerderij.

Boer Aad Saté is me in zoverre meegevallen dat hij vrij rustig bleef onder het Ina-debacle, maar met zijn schiethobby, die hysterische hond in de bench en zijn voorkeur voor de naturelle koker is het toch niet helemaal mijn type.

Willem vind ik moeilijk in te schatten en Martin gaat denk ik voor doortastende Swaen ipv lieve Wilma. Het blijft leuke televisie.

Chris

Wilma

Wilma

23-10-2012 om 11:33

Beetje sloom dit jaar

Maar ik kijk weer. Henrieke heeft dit gewoon praktisch gekozen. Wij doen haar altijd na met haar lachmond terwijl ze praat, nauwelijks te vertstaan.
Martin prima, gaat vast voor Swaen. Ook niks spectaculairs.
Die homoboer met zn tandjes is wel koddig. En die met wie hij al geknuffeld heeft praat net als Pim Fortuyn, hoop dat ie die kiest.
Bij Henk is t ook saai, zal die stille wel worden.
En dan onze eikel Aad, bah, wat een nare rare man! Of hij zo'n hunk is waar alle vrouwen mee willen. Maar volgende week knalt t daar in elk geval een beetje. Zal de enige knaller worden van dit seizoen vrees ik.

bibi63

bibi63

23-10-2012 om 14:12

Haha wilma

Dat vond ik nou ook: Die Jurjen praat inderdaad PRECIES als Pim Fortuyn. Zelfde stem, zelfde intonatie, alles, heel grappig.
Gr. Bibi

Kaaskopje

Kaaskopje

23-10-2012 om 15:18

Pim en roddel

Het was me nog niet opgevallen, maar inderdaad Pim Fortuyn had ook zo'n soort praatje.
De roddel: het schijnt dat we weer een bedotter bij de boeren hebben. Ik hoorde dat Henrieke eigenlijk al aan de man is. Een boer...

Ik kijk het niet

maar zag gisteren bij de dwdd een grappig stukje voorbij komen, ik heb erg moeten lachen zonder dus de echte serie gezien te hebben. Die man boer aad met "overstaanbaar gepraat van boer Aad" hahaha !

en verder ruik ik bij de beelden zure spruitjes en schrale melkproducten, kletsende witte hangdijen en overig lellend fleisch, dus nee ik ga niet kijken, heb ik ook nooit gedaan maar ik heb het donkerbruine vermoeden dat ik er echt misselijk van word.

Kaaskopje

Kaaskopje

23-10-2012 om 16:40

Sentinella

Ah, dat had mijn 'bron' er niet bijverteld Ik kreeg de indruk dat die romance al tijdens de opnames was opgebloeid. Maar goed, Bert heeft dus het nakijken. Toch wel sneu. Het lijkt me geen man die makkelijk met zijn gevoelens rondstrooit.
Wat je opmerking over het gescharrel met meer kandidaten betreft: ik heb in het verre grijze verleden een vriendje gehad van Marokkaanse afkomst gehad. Op een avond verraste hij mij met de mededeling dat hij mijn zus ook wel leuk vond en dat hij ging vragen of ze met hem tussen de lakens wilde. Ik heb hem smakelijk uitgelachen en zei 'doe maar!' Ik kende mijn zus goed genoeg om het antwoord te weten. Dus toen ik hoorde dat ze het geen goed plan vond, heb ik nog een keer smakelijk gelachen. De relatie was overigens niet tegen bestand tegen zoveel humor.

Kaaskopje

Kaaskopje

23-10-2012 om 16:43

Dubbelop

Ik lijk wel een Teletubbie in bovenstaande, nog een keer nog een keer: 1. een vriendje gehad van Marokkaanse afkomst gehad en 2. niet tegen bestand tegen

Tirza G.

Tirza G.

23-10-2012 om 17:08

Wanhopig

Ik kijk niet naar BZV, maar ik viel gisteren in de NL-versie van The Bachelor. Nou dames, jullie kunnen na de zondag meteen door naar de maandagavond. Ik heb mijn onderkaak wel 17 keer handmatig terug moeten bewegen. En dan heb ik een beetje hetzelfde als met BZV: het is allemaal al láng achter de rug, is er nou helemaal niemand in de wondere wereld van het web die die mensen écht kent en gewoon op facebook kan zien hoe het afloopt ofzo? Scheelt een hoop gedoe

Tirza

Wilma

Wilma

23-10-2012 om 19:36

The bachelor

Dat kijk ik ook. Om te ontspannen en me te verbazen . Dat je je daarvoor leent vind ik bijna nog erger dan die sociaalonhandige boeren. En mocht je nog een dateprogramma willen, Love In The Wild, ook gister begonnen. Met één grote eikel erbij die zichzelf een erg goede catch vindt voor de vrouwtjes, geweldig als je dat zo van jezelf zegt op teevee.

Heerlijk als de zomerstop van alle programma's is afgelopen .

Jesse_1

Jesse_1

23-10-2012 om 19:40

Nou tirza

Ik kan wel merken dat jij niet thuis bent in dit soort programma's. Er staan torenhoge boetes op het laten lekken van info. Dus als je straalverliefd uit zo'n programma komt moet je je maar inhouden. 't Is niet anders.

Tirza G.

Tirza G.

23-10-2012 om 20:38

Maar jesse_1

O, dat weet ik wel en snap ik ook wel, maar zo te zien is dit programma (die bachelor dus) al een maand of 3, 4 terug opgenomen, zo niet langer. Dan moet je toch bijna als bachelor zelf je hele leven stil leggen totdat het is uitgezonden? Ik bedoel: zelfs *ik* heb al over de 500 facebookvrienden en die kennen allemaal weer mensen die iemand kennen, je hebt familie, werk, je doet boodschappen, sport..........Zelfs zonder het bewust zélf te lekken is er zoveel over mensen te vinden. Dat bedoel ik eigenlijk meer.

Tirza

Tirza G.

Tirza G.

23-10-2012 om 20:40

Wilma

Fill me in, ik leidde uit de titel af dat het iets was van NL-ers die een vakantie-rimboe-liefde gingen opzoeken, maar ik begrijp dat het vele malen beter is dan dat?? Goh. Bof ik toch weer.
Ik heb gister in een deuk gelegen om deze bachelor, een mouthbreather eerste klas En daar ging hij moeilijk van praten, vooral bij de rozenceremonie. Net of hij teveel tong heeft zeg maar

Tirza

Jujube

Jujube

24-10-2012 om 00:30

Pretty boring

Ik kijk samen met mijn oudste dochter. Het is best saai dit jaar. Van Henrieke vind ik het wel knap dat ze alle leuke en gezellige knapen naar huis heeft gestuurd en overbleef met 2 sociaal gehandicapte mannen. Mijn dochter zei dat ze wel een boek kan schrijven over waarom BodywarmerBert niets is.....
Aad is niet voor niets vrijgezel; ik begrijp niet dat vrouwen hem willen?! Henk kan het beste Fiona kiezen; leuke meid en niet zo opdringerig als 'die enge Yoni'(volgens mijn dochter). Martin gaat waarschijnlijk Swaen kiezen en Willem had die gezellige Jacob moeten houden. Nu moet dan maar Jurjen worden.

Kaaskopje

Kaaskopje

24-10-2012 om 01:04

Jujube

Ik heb me ook zitten verbazen over de smaak van Henrieke. De eerste die ze naar huis stuurde was volgens mij een leuke knul, maar ja.. niet praktisch dat hij geen boerenervaring had. Weg ermee dus blijkbaar. Ik vermoed dat als Bert eenmaal lekker in zijn vel zit hij best te pruimen is. Maar ik kan me voorstellen dat een jonge meid als jouw dochter dat anders ziet
Ik vond het ook jammer dat Willem Jacob als eerste naar huis stuurde. Ik vond hem aanvankelijk iets te 'homo' (hopelijk komt dat niet verkeerd over), maar gaandeweg leek hij mij wel de moeite waard om beter te leren kennen.

Kaaskopje

Kaaskopje

24-10-2012 om 01:07

Jujube o.t.

Het is volgens mij een hele tijd geleden dat je onder de naam Jujube gereageerd hebt, of vergis ik me?

Henrieke

Dat Henrieke die eerste jongen naar huis stuurde....verbaas mij er nog steeds over. De eerste aflevering dat ze op de boerderij waren kwam hij de keuken in lopen waar de andere twee heren zaten te kijken hoe henrieke het eten klaar maakte. Hij was gelijk zo attent om te vragen wat hij kon doen en begon gelijk de tafel klaar te maken. Tja hij mag dan wel geen boeren ervaring hebben maar attent was hij wel en dat lijkt mij in een relatie toch ook wel erg prettig.
Maar ik begrijp dat ze dierenarts bert al heeft geskipt....welke kwaliteitskrant stond dit in vermeld? Wil het stukje ook wel even lezen

Vic

Vic

24-10-2012 om 14:44

Ongelooflijk was dat

Henrieke had inderdaad 1 leuke jongen, Bert en die jongen die al anderhalve maand een koortslip heeft. En dan stuurt ze de leukste weg... Tja, Bert is ook geen slechte kerel, en hij zal best slim zijn. Hij is alleen zo lelijk (maar dat is helemaal niet aardig om te zeggen).

judiths mama

judiths mama

24-10-2012 om 18:22

Yoni

Ik was vandaag wat in het wilde weg aan het surfen en kwam de betekenis van het woord Yoni tegen.
Ik ben heel verbaasd dat iemand zijn kind die naam heeft gegeven... Ik heb tenminste wel de betekenis van de namen van mijn dochters bekeken voordat die definitief werd.

Vond dat er afgelopen uitzending eindelijk een beetje schot in de zaak kwam... wordt het steeds saaier of ligt dat aan mij?

Saskia

Wilma

Wilma

24-10-2012 om 19:51

Tirza, bachelor en love in te wild

Haha, ik lag in een deuk, wij zeiden dus ook al wat praat die bachelor vreemd, veel te veel tong .

Love in the wild: het geweldige idee om zeven mannen en zeven vrouwen (of zes kan ook ) in de wildernis te zetten. Ze vormen paartjes en doen dan met hun tweetjes een proef. Alle stelletjes dezelfde proef. Leuk om elkaar beter te leren kennen. Daarna gaan de winnaars samen in een resort een nachtje n de rest gaat met zn allen in een kampje. Gezellg met elkaars partner flirten. De dag erna kiezen ze nieuwe artners en de twee die niet gekozen worden moeten naarhuis.

Wilma

Wilma

24-10-2012 om 19:53

(ipad niet ideaal)

Sorry voor de fouten en ik wilde nog afsluiten met Beetje Robinson en een beetje Temptation Island zeg maar.

Lekken van info

Wij kijken sporadisch wel eens stukjes van BZV, stukjes tussen 2 reclames in meestal. Want de reclames duren ons te lang. Soms het eerste en laatste stukje. Genoeg om op de hoogte te blijven...of een indruk te hebben in ieder geval.
Ik vind die Bert en Henrieke juist enorm leuk bij elkaar passen...en ondanks de roddels gun ik het ze echt dat het wat wordt.
En wat betreft het lekken van info. Hier heeft iemand uit de straat meegedaan aan zo'n soort programma. En daarvan wisten wij al toen de eerste uitzending begon dat ze zou 'winnen' en dat het ook nog snel weer over was. Het duurde namelijk maanden voordat het werd uitgezonden. En in de tijd kwam ze toch écht thuis met die nieuwe vlam. En dat zag iedereen die er maar toevallig langs kwam. Je kan jezelf moeilijk onzichtbaar maken niet? Of tijdelijk verhuizen ofzo? De gelukkige uit dat programma kwam eerst bij haar thuis en opeens was hij er nooit meer en een tijdje erna die nieuwe vlam dus. Dus dat lekken van info en die boete...ik heb er zo mijn twijfels over of dat af te dwingen is. Wel was ons persoonlijk pas bij aanvang van dat programma duidelijk dat zij zou meedoen. Maar dat bereikte ons via twitter en toen wij de kanidaat zagen (meteen gezapt natuurlijk)wisten we meteen dat we die gezien hadden aan haar zijde (hé? die ken ik!). En ook dat hij al lang weer passe was en we ook al iemand anders hadden gezien in zijn plaats. En niet eens dat wij er zo op letten, maar we komen dagelijks meerdere keren langs haar huis en de ingang zit vlak bij de weg waar wij over moeten om de straat uit te komen. Dan zie je elkaar gewoon en van vrij dichtbij ook nog.
Daar hebben die boeren geen last van (van buren dus die langs komen) maar daar komen ook zat mensen dagelijks aan of langs of op bezoek, de chauffeur van de melkfabriek b.v. Die weten het allang volgens mij.
groeten albana

madelief

madelief

25-10-2012 om 10:11

Ben nu wel nieuwsgierig albana

Wie dat dan was??..... Maar dat blijft vast geheim... Lijkt me ook niet te doen om het helemaal geheim te houden. Je hebt vrienden, familie en iedereen weet ervan. Niemand vertelt het door maar uiteindelijk weet iedereen het. Is inderdaad niet geheim te houden. Bij Wie is de mol staat er wel echt zo'n boete op geloof ik maar dat kun je misschien wel geheim houden hoewel je daar ook na twee dagen al terug kunt zijn. Zodat iedereen weet dat je er geen 3 weken inzat

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.