Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Pelle

Pelle

02-07-2011 om 00:49

Ooit een grappig bord gezien (of over gelezen)?

Zojuist lagen we met z'n allen in een deuk toen we (tot 2x toe) een bord zagen met een omleiding. De omleiding was voor verkeer naar Alpen aan de Rijn. We zagen het gewoon voor ons die Alpen ook een stuk korter rijden ineens voor de vakantie!

Iemand ook eens een leuk bord gezien (of over gelezen of van iemand gehoord) met foutjes?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Volkstuin

Op een heel erg Rotterdamse volkstuinvereniging zag ik een bord met "hier nooit geen fietsen plaatsen!". Zo mooi, daar wil ik nog steeds een keer een foto van maken.

skik

Fiorucci

Fiorucci

02-07-2011 om 08:13

Fruitcompote

Boven de potten fruitcompote in C1000 hing een groot bord:
Aanbieding! Fruitcomplot!!

Biene M.

Biene M.

02-07-2011 om 09:39

Bij een groenteboer in belgië

Extra kromme bananen!

Tineke

Tineke

02-07-2011 om 09:42

Kledingzaak

1 halen, 2 betalen
(toen ik terug wilde om er een foto van te maken was he helaas al verdwenen!)

Merel

Merel

02-07-2011 om 10:00

Engrish

Moet je anders eens googlen op het woord Engrish en dan op images. Dan krijg je allemaal Japanse foto's met hun manier van Engels schrijven.... erg grappige fouten vaak.

Thursday Next

Thursday Next

02-07-2011 om 10:37

Tafeltennis

Op een camoing in de buurt van Nijmegen stond een tafeltennistafel. De batjes en ballen ervoor kon je lenen bij de receptie, en dat stond op een bordje: "tafeltennis bedjes bij de receptie."

O ja!

Bij de snackbar om de hoek:
broodje 'scrabble egg'

Ben zo benieuwd hoe dat eruit ziet? Ei in lettervormpjes gebakken?

Poten

Ik heb er wél een foto van: de poelier in Delft die adverteerde met "kip met vijf poten".

Tirza G.

Tirza G.

02-07-2011 om 13:51

Omdraaien

Wij deden vroeger in de auto altijd van die suffe spelletjes, sommetjes met de cijfers van de nummerborden, woorden verzinnen met de letters - enzovoort. Mijn vader was een meester in het omdraaien van beginletters van zinnen, spreekwoorden, versjes - affijn, veel plezier. En door ons gejoel en gelach werd hij natuurlijk steeds enthousiaster. Zo ook tijdens de bloeiende-bomen-route in de Betuwe (bomende bloeien boute in de Retuwe). Ofzoiets. Of land-oogst-dag; pluk je eigen zooi-dag, weet ik veel. Hij was helemaal op dreef. Totdat we langs een een verkooppunt reden met de naam 'Kersenhutje'. Hij begon dolenthousiast 'Hersen............en viel stil. Nog altijd een familiegrapje.
Maar goed, slechts een indirect bord

Tirza

tonny

tonny

02-07-2011 om 13:55

Hahaha!

jaja, da's lekker pedagogisch

Rembrand

Rembrand

02-07-2011 om 15:09

Omdraaien 2

Mijn Opa heeft zo een keer onbedoeld een giga blunder gemaakt. Hij stond in zijn tuin grote palen in de grond te slaan ( voor een schutting of iets dergelijks) met zo'n grote houten hamer. De dominee kwam voorbij kuieren en vroeg belangstellend of het allemaal wel lukte, waarop mijn auto zei dat het net was op hij op de "Kut van Job" stond te slaan.........
( tja, Kop van Jut had er uit zijn mond moeten komen...).
M.

Vic

Vic

02-07-2011 om 15:41

Rembrand

LOL Die is nog erger dan die ene verspreking van jou (in het Engels) die je wel eens in een blunderdraadje hebt genoemd.

Vic

Vic

02-07-2011 om 15:43

Brand

Mijn ouders hadden vroeger een stacaravan op de Veluwe. Daar ergens, volgens mij op de Apeldoornse weg, staat een bordje met 'bosrand'. De eerste keer dat we daar langs reden, riep mijn moeder ineens uit: 'Oh Willem, pas op hoor, er is bosbrand'. Ja natuurlijk, en dan zetten ze zo'n piepklein bordje neer om het aan te geven

Merel

Merel

02-07-2011 om 20:03

Rembrand

Rembrand, kan jouw auto praten?

Rembrand

Rembrand

02-07-2011 om 22:39

Merel

Ik moest even nalezen wat je nu bedoelde .....
Ik bedoelde natuurlijk "mijn Opa" ipv "mijn auto".
M.

Rembrand

Rembrand

02-07-2011 om 22:39

Vic

Het zit blijkbaar in de familie haha.
M.

Snackbar in harderwijk

Levensgroot op de muur geschilderd: iedere dag "verse" hamburgers.

Heel lang geleden

bij een bakker (kan ook een slager zijn geweest, dat weet ik niet meer): Heeft u iets te vragen of wilt u iets bestelen? Loop dan gerust binnen!

Rieke

Rieke

03-07-2011 om 12:20

Zwitserland

in een natuurgebied een bordje: ort von impotentie (importantie)

lentebloesem

lentebloesem

03-07-2011 om 14:31

Bij een hoorapparaten zaak

Schaamt u zich niet om hier uw gehoor te laten testen

Klassiek gerecht

Op de menukaart van een restaurant: "Halve haan, al jaren op onze menukaart".
We hebben het arme dier toch maar niet verlost
n@nny

Niny

Niny

03-07-2011 om 16:58

Bij de albert heijn

Jaren geleden bij de vleesafdeling van de Albert Heijn:
Pâté de conard. Toen ik uitgelachen was (conard betekent klootzak) heb ik gevraagd of ik het kaartje mocht hebben. En dat mocht.
Niny

In het engels

Gisteren reden we langs een Bed & Breakfast "The Neuk" genaamd, helaas wilde m'n man niet stoppen zodat ik er een foto van kon maken.
Toen we op huizenjacht waren zagen we een leuk huis met als adres: Neuk Crescent, toch maar niet gekocht...

En een vriendin die zich afvroeg waren er toch zoveel openbare toiletten waren. Wat later wees ze aan wat ze bedoelde: bordjes met "To Let" erop.

Of auto's die als kentekenplaat de letters KUT hebben.

Massi Nissa

Massi Nissa

04-07-2011 om 07:17

Kapper in de vs

Er is daar in Maryland een kappersketen die Krazy Kut heet. Ook leuk. Heb ik wel ergens een foto van.
Groetjes
Massi

Brekfast for free!

Ooit jaren geleden (euh 30 jaar ofzo) stond er op de muur van een groot hotel in een oostblokland waar wij rondzwierven met grote letters: "Brekfast for free!". Ze bedoelden natuurlijk beakfast. Wij sliepen ergens vlakbij het hotel en vonden het erg grappig. In een melige bui zijn we 's avonds naar binnen gelopen en hebben gevraagd tot hoe laat het 'brekfast' was? Er waren 3 kelnerwisselingen voor nodig voor ze ons konden antwoorden want de eerste 2 snapten er geen woord van.
Dat was tot 11.00 uur. En de volgende ochtend zijn vriendin en ik+ onze broertjes gaan 'brekfasten' in het hotel. Dat geen enkele gast had overigens en er wéér niks van snapten (ander personeel dan de avond ervoor). Dat overigens niets wat ook maar enigzins op een ontbijt leek had klaarstaan, zo'n typisch verlopen oostblokhotel waar echt nooit iemand sliep, maar wel een hele ratteplan aan personeel had rondlopen, die de hele dag niets deden. Uiteindelijk konden we er na veel gedoe ontbijten voor een habbekrats dat wel, maar dus niet voor free. We hebben wel geweldig veel lol gehad.
'Brekfast' voor free is dus jaren een spreuk geweest die we in ons gezin te pas en te onpas gebruikten. Soms vraag ik mijn broertje nu nog hoe het 'brekfast' was in z'n vakantie.....
groeten albana

Borstels

Ooit hadden wij in de kast verfkwasten liggen. Ze waren kennelijk van chinese makelij, want erop stond gedrukt: "chinese borsten".

Puck

Puck

04-07-2011 om 09:13

Belgisch werk

In België zie je bij bouwplaatsen wel eens een bordje hangen met de tekst: "Verboden op het werk te komen"
Ik zit nog te wachten tot mijn baas dat eens bij de ingang ophangt

Eindhovense

Eindhovense

04-07-2011 om 09:40

Billen

Er is hier ergens een slager die enorm groot adverteert met 'bruine billen' op zijn gevel.

Hanne.

Hanne.

04-07-2011 om 11:20

Bij de slager

Bij de slager om de hoek (al een tijdje geleden)

"Wij verkopen uitsluitend diervriendelijk vlees"

Vic

Vic

04-07-2011 om 12:25

Eindhovense

Ik snap hem niet. Waarom staat dat daar dan?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.