Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

CC

CC

25-06-2009 om 23:49

Tjeetje michael jackson

Bizar, een breaking news item zelf. Hij schijnt volgens CNN een hartfalen gehad, volgens Hart van Nederland een zelfmoordpoging... maar goed, een popidool uit "mijn" tijd ligt in het ziekenhuis.
25 juni 2009, Donderdag

Michael Jackson is donderdag met spoed in een ziekenhuis in Los Angeles opgenomen. Naar verluidt ademde de popster niet meer en zou hij mogelijk zijn overleden.

Jackson is getroffen door een hartaanval en is in de ambulance gereanimeerd. De popster ligt nog steeds in kritieke toestand in het ziekenhuis.

is het laatste nieuws.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
wilma66

wilma66

25-06-2009 om 23:58

Ja ik lees net jou bericht en meteen er achteraan hoor ik het nieuws.

Dit vind ik heel erg hij was ook mijn popidool.

Overleden

hoor op bbc via LA times dat hij overleden is.

CC

CC

26-06-2009 om 00:29

Zie stukje

25 juni 2009, Donderdag

Michael Jackson is donderdagavond op 50-jarige leeftijd overleden. Dat meldt de Amerikaanse website TMZ. Even na 22.00 uur Nederlandse tijd is de popster met spoed opgenomen in het ziekenhuis van Los Angeles. In de ambulance is Jackson gereanimeerd.
Dit alles ten spiijt.

Andere Amerikaanse website melden dat de Queen of Pop mogelijk zelfmoord heeft gepleegd.

Jackson laat drie kinderen na, Michael Joseph Jackson, Jr., Paris Michael Katherine Jackson en Prince "Blanket" Michael Jackson II.

Jackson had alleen al in Amerika dertien nummer 1 hits

Door: Jeroen

Petr@

Petr@

26-06-2009 om 00:34

Rtl nieuws

meldt net dat hij zou zijn overleden.

Ben heel benieuwd wat er met zijn kinderen gaat gebeuren...

Maylise

Maylise

26-06-2009 om 00:46

Oh wat afschuwelijk...

Ik lees het ook net. Ik wilde eigenlijk gaan slapen maar blijf nu nog even wakker. In de jaren 80 was hij echt een van mijn idolen.

Maylise

reina

reina

26-06-2009 om 07:42

Triest

Ik vond het zo'n trieste man, zie dat jongetje voor me dat destijds 'Ben' zong, voor wie de hele wereld open leek te liggen. Die carriere kwam er, maar ten koste van wat allemaal? Triest dat het zo geëindigd is. Triest voor hemzelf, zijn broers en zijn kinderen.

Jammer

een stukje jeugdsentiment,dat is Michael voor mij.
ik vond het bijzonder wat hij deed met muziek,vernieuwend,vond altijd dat hij lef had.
naarmate ik ouder werd prikte ik door zijn succes heen,en zag daarachter een trieste treurige man,die constant op zoek was naar.........??Misschien vind hij nu waar hij naar op zoek was?

Kaaskopje

Kaaskopje

26-06-2009 om 08:30

Wat moet ik ervan zeggen

Ik zag gisteravond op het nieuws al dat hij naar het ziekenhuis was overgebracht, maar toen wisten ze nog niet zeker hoe het ervoor stond. Mijn dochter reageerde er nogal makkelijk op ´oh´. Toen heb ik toch maar even uitgelegd dat het wel om een man ging die heel veel invloed heeft gehad op de popmuziek zoals wij die nu kennen. Maar de persoon Micheal Jackson is een ander verhaal. Een beetje cru gesteld denk ik dat het voor iemand als hij een zegen is om niet heel erg oud te hoeven worden, maar 50 is wel erg jong. Ik vind het al met al sneu.

CC

CC

26-06-2009 om 08:40

Raar

Ik vind het toch maar een raar idee. Zoals ik op het nieuws hoorde dat het eigenlijk net zo is als het verlies van Diana... ja dat geloof ik wel. Ik denk haast zelf dat het een nog grotere impact heeft.
Mensen die hun jeugdidool verliezen. De muziekwereld die een groot icoon verliest...Maar ook familie die hun vader, zoon, broer oom en neef verliezen. Op veel te jonge leeftijd. Zo word je toch maar even op je sterfelijkheid gewezen!

Inderdaad

Zoals mijn ouders opgroeiden met the Beatles, the Rolling Stones en Elvis Presley, groeide ik als begin jaren 70 kind op met Michael Jackson en Madonna. Het is wel min of meer verweven met mijn jeugd als het gaat om muziek ook al was ik nooit een "echte" fan, ik heb hem wel bewonderd maar dan hebben we het over het Thriller-tijdperk en de jaren daarna. De laatste 15 jaar was hij in mijn ogen al "dood" want er was immers niets meer over van "the king of pop" die hij ooit was. Het was inderdaad een sneue, zielige man geworden die waarschijnelijk dood ongelukkig was.

Coco

Coco

26-06-2009 om 09:24

Kaaskopje

"Mijn dochter reageerde er nogal makkelijk op ´oh´."
Dat is precies zoals ik reageerde toen mijn moeder helemaal hoteldebotel vertelde dat Elvis was overleden.
Ik moet zeggen dat ik niet héél erg verrast ben trouwens. Hij zag er al heel lang niet al te best uit.

mirreke

mirreke

26-06-2009 om 09:48

Wel verrast en aangedaan

Ik hoopte juist dat hij weer wat aan het opknappen was, dat hij weer nieuwe energie kreeg door zijn reeks optredens, én het feit dat ze vrijwel direct allemaal uitverkocht waren, wat een enorme bevestiging moet dat zijn geweest. Maar misschien voelde hij het ook wel als een enorme druk.
Ik vind het verschrikkelijk jammer, ik had hem zo graag nog die come-back gegund. En ik had hem ook zo graag nog eens op een podium gezien.
Verschrikkelijk ook, wat zoveel roem met een mens kan doen...

Inderdaad raar

Ik vind het ook een raar idee dat Mickel Jackson overleden is. Ook ik ben met zijn muziek opgegroeid, ook al was ik geen fan van hem. Heb wel een cd van hem, toevallig gekregen.

Het blijft maar steeds in mijn achterhoofd dwarrelen dat michael dood is.....raar.

Gr Pham

MaximeM

MaximeM

26-06-2009 om 10:04

Gek he

Ik vind het heel onwerkelijk hoor, Michael Jackson dood.... Je krijgt nu vast weer zo'n muziek hype.
Vond 'm vroeger wel leuk hoor, ben nog eens naar een concert van hem geweest in de Kuip...was gaaf. Maar de laatste jaren was er weinig van over en hij ging ook steeds vreemder doen.

Toch raar, je denkt dat zo iemand nog heel lang er zal zijn 'zoals het altijd was'...

maxime

Heel raar

Ik was geen fan, maar mijn zoontje van bijna 7 vind zijn muziek helemaal geweldig dus Michael Jackson kwam de laatste tijd regelmatig voorbij op dvd en cd...
Toen ik klein was vond ik hem wel heel goed. Ik ben van '81 dus heb de muziek pas begin jaren 90 ontdekt maar vond het wel erg leuk. Het is een heel raar idee dat iemand die zoveel betekent heeft voor de popmuziek er niet meer is. En verder vind ik het vooral heel sneu voor zijn familie en kinderen. 50 is veel te jong...

Ja, sini

Dat is het idd, dit soort iconen zijn het decor van de wereld waarin je opgroeit. Zo voel ik het ook, was geen echte fan maar wel geschokt door het bericht. De wereld is wéér een beetje anders, wéér een beetje minder "van mij", omdat mijn helden/iconen stuk voor stuk verdwijnen. Veel zijn er al niet meer over.

Fiegel

Fiegel

26-06-2009 om 11:22

Ja hier ook andersom...

Het eerste wat ik kinderen hoorde roepen vanmorgen op school was: Michael Jackson is dood! Blijkbaar toch heel bekend bij de kids van nu...

Suzanne

Suzanne

26-06-2009 om 11:33

Blijft maar door mijn hoofd spoken

Raar, ben nooit fan geweest maar wel net als jullie zeggen, met Michael Jackson opgegroeid. Deel van mijn jeugd weg, Farah Fawcett overleden, nu Michael, laatst David Carradine - ik keek altijd naar de serie Kung Fu vroeger - allemaal delen van mijn jeugd. En nu Michael, een in en in triest persoon, slachtoffer van zijn jeugd?

liora

liora

26-06-2009 om 12:21

Heel triest

Tja, wat een ellendig leven heeft hij gehad, zo zonde. Wat een talent had hij, niet te geloven. Hij heeft prachtige liedjes gemaakt, jammer dat hij zoveel problemen had met zichzelf.

Het doet me toch echt wel wat merk ik.

Liora

Suzanne

Suzanne

26-06-2009 om 12:51

Intrigerende foto

http://www.opposingdigits.com/racistparadigm/michael%20jackson%201.jpg
Intrigerende foto - links dat mooie negerjochie wat Ben zong, rechts Jackson zoals we hem de laatste jaren kenden. Waar is het mis gegaan?

Hoe het moet voelen (denk ik)

Ik had en heb niks met Michael Jackson en ook niet met zijn muziek (oké behalve die cd History, dat was ineens mooie muziek), maar om te weten hoe het voelt probeer ik het door te trekken naar mijn eigen popidool Bruce Springsteen. Die wordt over een paar maanden ook gewoon 60, en dan denk ik, jemig dat gaat gewoon óók een keer gebeuren, dat hij doodgaat, misschien over 20-30 jaar pas, maar tóch, dat hij uberháupt een keer doodgaat kan ik me gewoon niet vóórstellen.....
Zo moet het ook zijn voor de Michael Jacksonfans denk ik dan. Gewoon niet te bevátten.
En heel, heel tragisch voor zijn familie. Zijn kinderen. Juist vlak voor al die concerten, ik had hem een comeback gegund.

Erg die foto suzanne

inderdaad zoals je zegt, waar is het mis gegaan.

Bibi

Bibi

26-06-2009 om 13:30

De tuindeur staat open....

Iemand een paar huizen verderop draait Micheal Jackson muziek, ik kan elk woord meezingen! Ik ben van 1971, en dus ook opgegroeid met Micheal Jackson.

reina

reina

26-06-2009 om 14:59

Suzanne

Nou, triets, he, die foto's naast elkaar. Dat er ergens iets helemaal mis gegaan is zie je hier zo schrijnend duidelijk!

Wat een geluk heb ik

Ik werd gisterochtend gebeld door mijn zus. Ze vertelde dat onze vader op vakantie in Italie in het ziekenhuis was opgenomen. Na veel gebel en geregel kwam ik er achter dat hij een lichte TIA had. Wat een bofferd ben ik dat hij 2 sterren liet voorgaan en hij toch nog mag blijven!!!!!

Ayanna

Ayanna

26-06-2009 om 15:03

Tragisch mens

Geboren in 1968 dus 'opgegroeid' met Michael. Geen fan, maar ik ken wel alle nummers. Michael Jackson was gewoon iemand die er altijd al was.....ik weet niet beter.
Toen ik hoorde dat hij dood was, was mijn 1e reactie: misschien maar beter ook voor hem. Want ik geloof niet dat dit een gelukkig mens was. Deze man straalde zoveel verdriet uit en zoveel eenzaamheid. Als ik hem zag kreeg ik altijd van die steekjes van medelijden.... Een verloren ziel...triest.
Ik hoop voor hem dat hij nu wel rust heeft gevonden en vooral ook acceptatie. Wij zijn een groot talent kwijt geraakt, want hij was echt niet slecht...no way. Zeker niet in zijn jonge jaren. Menig muzikant van nu is toch min of meer door hem beinvloed.
En die kinderen van 'hem'...hoe zou het daar nu mee verder gaan??

tonny

tonny

26-06-2009 om 15:25

Uiteenlopende gedachten

Tja, ik heb niks met MJ. Nooit gehad. Vond het alleen 'vroeger' leuk, toen hij nog in de broertjesclub zat.

Elk mens die een enorme beroemdheid dreigt te worden, heeft het recht/de plicht een onbaatzuchtige, wijze, geduldige coach naast zich te hebben die ervoor waakt dat iemands roem tot gekte gaat leiden. Het gaat nogal eens mis met mensen die te hoog verheven raken...

Heel treurig zoals zijn leven is verlopen.

En hoe moet het met de kinderen, nummertje drie heeft uitsluitend een onbekende moeder toch?
En waar is de moeder van de oudste twee gebleven? Heeft ze nog contact met haar kinderen of is ze compleet uit beeld.

Ik las op in internet dat de kinderen nu naar oma zijn?? Die moet toch al hoogbejaard zijn, Michael was 50 en hij was de jongste thuis.

Tonny

mirreke

mirreke

26-06-2009 om 15:43

Farrah fawcett

heeft veel meer gedaan dan alleen Charlie's Angels. Van haar was ik ook een beetje fan, vooral na de Angels. Jammer dat haar dood overschaduwd wordt, zij verdient ook aandacht.

Tja

hij is dood. Het doet mij niets, ik walg al jaren van hem.

Ik moet ergens een vol plakboek hebben, als kind was ik een echte fan, ik was half verliefd op heb en droomde er van dat ik toch echt met hem ging trouwen en hem zou redden van een ongelukkig leven.

Misschien

Ik was niet verbaasd, wel verrast dat hij is overleden. Ik hoop dat hij op een plek is waar hij de dingen die hij gemist heeft tijdens zijn leven, kan inhalen, zoals een jeugd en lekker spelen, want dat heeft hij zo gemist, zei hij eens. Dus eigenlijk in het echte Neverland.
Ik voel absoluut geen walging, zoals manda rijn, integendeel, maar juist zijn verdriet. Als je ziet hoe hij veranderd is door de loop der jaren: van vrolijk jochie (A,b,c) naar een zonderling met een verdrietige blik en een trieste lichaamshouding. Jammer dat hij de weg zo is kwijt geraakt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.