Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Fianna

Fianna

18-07-2011 om 17:37

Waarom zou je willen emigreren?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Roosje Katoen

Roosje Katoen

23-07-2011 om 20:40

Vic

Een voordeel: je hebt dan in elk geval geen last van warme voeten in je dichte schoenen

Kaaskopje

Kaaskopje

23-07-2011 om 22:19

Ayanna (eigenlijk toch wel o.t.)

Ik kom tijd te kort in onze vakantie, daar ben ik nu wel achter

Vic

Vic

24-07-2011 om 13:55

Wat een ellende!

Het is hier al sinds gistermiddag aan het (stort-) regenen en stormen, en volgens buienradar gaat het nog wel even zo door. In huis is het 20 graden (wat ik in de winter dus eigenlijk te koud vind). Niks aan dit ;-(

Wat nou lang leve de airco - 43 graden

in een gebied met zulke extreme temperaturen moet je als mens niet willen wonen.

Energievreters & vervuilers, die airco. Slecht voor de ecologische voetstap.

Ayanna

Ayanna

24-07-2011 om 16:12

Kaaskopje-inmiddels behoorlijk o.t.!

Goed excuus dus om nog een keer terug te komen????

NaShA

NaShA

24-07-2011 om 16:41

Ben benieuwd

hoeveel optimisten er inmiddels nog over zijn nu. Vandaag is de "zomer" ook weer op haar "best". Heb nog geen droog moment, 3 kinderen die elkaar konstant in de haren vliegen, want: "ze hebben helemaal niks te doen" (zoooooo zielig)....en IK? IK WIL ZON!

NaShA

NaShA

24-07-2011 om 17:59

Niet speciaal pelle

er zijn er meer in dit draadje volgens mij

Kaaskopje

Kaaskopje

24-07-2011 om 20:33

Ayanna, ach ja.. o.t.

Weet je... ik probeer inmiddels te schuiven met de hotels. Ik heb het hotel voor erná al een mailtje gestuurd of we daar een dag later mogen beginnen)

Kaaskopje

Kaaskopje

24-07-2011 om 20:36

Lekker dutje gedaan

Ik heb vanmiddag maar eens een lekker dutje gedaan. Dat doe ik anders nooit, maar dit weer vroeg er gewoon om
Ik heb trouwens echt een enorme hekel aan regen. Ik ga met regen écht niet met plezier een dagje uit. Dat heeft ook te maken met dat we geen auto voor de deur hebben staan. Dan stap je toch wat makkelijker in om van a naar b te gaan.

Ayanna

Ayanna

24-07-2011 om 21:40

Kaaskopje o.t.

) Ik hoor het wel!

Ayanna

Ayanna

28-07-2011 om 22:40

Kaaskopje, nog steeds heel erg o.t.

Check eens http://www.l1.nl/weer/Meer_weer. Kijk eens wat het weer gaat doen volgende week.....

Kaaskopje

Kaaskopje

29-07-2011 om 00:48

Ayanna o.t.

Inmiddels heb ik een extra nacht in Arcen geboekt. In een ander hotel, maar dat is juist grappig. Vorig jaar zijn we ook binnen 1 plaats naar een ander hotel gehopt. We konden het hotel waar we ná Arcen heengaan een nachtje opschuiven, dus mooi geregeld.
Als ik jouw weerbericht mag geloven moeten we ons maar lekker insmeren Ik hoop het!

Ayanna

Ayanna

29-07-2011 om 10:39

Kaaskopje o.t.

Wat leuk! En Arcen is zoooo mooi, fijn dat je een nachtje langer kunt blijven. Mocht je nog richting Aardbeienland gaan, dan hoor ik het wel. Enne...wij zitten meestal wel in de goede hoek qua weer, dus neem je zonnecreme maar mee!

Kaaskopje

Kaaskopje

29-07-2011 om 23:31

Ayanna

Ik weet je te vinden

Fianna

Fianna

03-08-2011 om 03:39

Heerlijk hier!

Kort berichtje vanuit de VS. Afgelopen 10 dagen heerlijk weer gehad, rond de 30 graden. Geniet van alles hier: 't weer, de overweldigende mooie natuur en van New York City, de enorm vriendelijke en behulpzame mensen. Al weer veel te snel ga ik naar huis (as maandag). Voel me wel thuis hier, ik geniet!

Valkyre

Valkyre

03-08-2011 om 20:55

Wat leuk fianna!

Ik ben ook gek op NY, NY - al veeel te lang niet meer geweest!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Fianna

Fianna

10-08-2011 om 14:35

Weer terug

Valkyre, Krankzinnige stad is het!

De vakantie was een succes. Ik voelde me als een vis in het water en heb weer al heimwee.
Heb wel een interessant gesprek gehad met mijn vader. Volgens hem zou mijn man het wel ver schoppen daar met zijn huidige beroep en werkhouding. Dat hij verder geen diploma's heeft, doet er niet echt toe.
Nou ja, hoop stof tot nadenken

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.