Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tango

Tango

23-02-2009 om 22:53

Wat zou je nog eens willen zien op televisie?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tihama

Tihama

24-02-2009 om 19:53

Ja, die was geweldig. Ik herinner me dat onze wiskundeleraar het maar raar vond dat de hele klas in de ban was. Het leek hem een onzinnige SF-serie. Dus we hebben hem toen uitgelegd welke Godwin erin verscholen zat.
Ik heb hem een paar jaar geleden gekocht. Lang leve bol
Intussen noteer ik hier driftig alle tips.

Tihama

Fladderbeestje

Eh... die is momenteel toch op tv? Of bedoel je een andere Young Ones?
n@nny

Sil de strandjutter

Ik weet eigenlijk niet of ik hem nog eens zou willen zien. Wel dat ik er helemaal wég van was. De details ben ik kwijt, maar er kwam iets HEEL zieligs in voor (waarschijnlijk iemand die verdronk of zo) en de hoofdpersoon was een belg.
Als ik het zelf zo nalees kan het alleen maar tegenvallen eigenlijk.
n@nny

Ik heb ooit, denk dat ik hooguit een jaar of 12, 13 geweest zal zijn eens een miniserie gezien (die zond RTL toen veel uit) over een man die zich voordeed als priester, ergens in Groot-Britannië, maar ondertussen vermoordde hij een aantal mensen. Het was spannend, dat weet ik nog en ik meen dat de naam van de priester Cuchalan (spreek uit als iets van koegielen) was. Heb er later nog wel eens naar gezocht, maar ik ben inmiddels bijna 28 dus er zullen details en namen hoeven niet te kloppen. Die serie zou ik nog wel eens willen zien, kijken of hij net zo spannend is als ik me herinner...

Rieke

Rieke

24-02-2009 om 20:27

Octopus, een serie over de italiaanse maffia.

MLN

MLN

24-02-2009 om 20:29

Lidwientje en lynna

Vloek van de woeste wolf: terugkerend onderwerp van mijn man als we het over jeugdsentiment hebben. Het zegt mij helemaal niets......kan het me echt niet herinneren. En dan zijn we toch echt van hetzelfde bouwjaar ('68), maar deze dus net gemist. 3x Raden wat ik als verrassing voor hem ga bestellen bij Bol...! Thanx!!

Young ones en sil

Fladder, kom the Young Ones maar bij ons kijken
En Sil is leuk, alleen moet je er even niet teleurgesteld over zijn dat de special effects vrij gedateerd zijn

Tango

Tango

24-02-2009 om 21:17

Geweldig

Wat een leuke programma's allemaal. Nooit geweten dus dat De Vijf ooit op televisie is geweest, ik ken het alleen van de boeken, maar had het als kind heel graag willen zien denk ik.
Met Dynasty had ik helemaal niets, vond dat maar een beetje nageaapt van Dallas. Ik zou dus echt niet weten hoe de stem van Dex Dexter klinkt. Misschien kun je het op YouTube terugvinden.

Bibi

Bibi

24-02-2009 om 22:18

Fame!

Daar was ik vroeger helemaal weg van! En idd Spijkerhoek en vrouwenvleugel zou ik ook nog eens willen terugzien!

Jujube

Jujube

24-02-2009 om 22:54

J.j. de bom

J.J. de Bom, voorheen "De Kindervriend". Ik heb vorige week het eerste seizoen op DVD gekocht. Mijn meiden van 11 en 13 vinden het ook leuk!
De Stratenmaker-op-zee show was trouwens ook erg goed.
Groet,
Jujube

Tinus_p

Tinus_p

24-02-2009 om 23:00

Man about the house

Man about the house: Ik herinner me een aflevering waarin 1 van de meisjes rijles kreeg en droog-oefende met blikjes: 'witte bonen intrappen, tonijn op laten komen...'

En heel fout: De Mounties.

Jujube

Jujube

24-02-2009 om 23:26

The wonder years

The Wonder Years vond ik zo'n mooie serie. Hij is nog steeds niet uit op DVD, voornamelijk door gesteggel over de rechten van de gebruikte muziek in de serie. Geef me geduld!

Bennikki

Bennikki

24-02-2009 om 23:37

Jujube vertel!

Waar heb je J.J. de Bom vandaan? Ik ben er al zolang naar op zoek! De stratemaker op zee heb ik onlangs gevonden op dvd bij de Bruna. Geweldig! Eigenlijk voornamelijk om de liedjes, die zijn tijdloos ('er was eens een jongen zo stouhouhout..' 'rutger eet nou door' en het hoogtepunt over een broertje 'maar het is een leuk ventje, dat wel')

Verder kan ik geen serie bedenken die ik wel terug wil zien, ik vind de series tegenwoordig véél leuker. Ome Willem bijvoorbeeld, wat een chagrijn was dat. Ben niet zo van de nostalgie..

Groetjes, Bennikki

Jujube

Jujube

24-02-2009 om 23:55

Bennikki

Ik heb 'm bij de Vara besteld. Kan gewoon via hun site.
Groet,
Jujube

Maylise

Maylise

25-02-2009 om 01:25

Jujube

The wonder years inderdaad. Heel mooie serie. Die zou ik ook wel weer willen zien. Een paar jaar geleden was er op E! Entertainement Channel nog een documentaire over. Toen had ik zo'n zin om de serie weer te zien maar helaas inderdaad niet te krijgen op DVD.
Hopelijk gaat het goed komen. Dat gedoe met de muziek rechten speelde ook bij de release van tour of duty. Uiteindelijk hebben ze tour of duty zonder de originele muziek uitgebracht. Voor mij wel een reden om de serie niet te kopen want de muziek was daar zo bij het verhaal verweven.

Maylise

ayla

ayla

25-02-2009 om 09:41

Tour of duty

zou heel graag de serie Tour of duty nog eens willen zien. Is jammer genoeg niet te krijgen met nederlandse ondertiteling

krin

krin

25-02-2009 om 09:56

Northern exposure

Al is die nog niet eens zo oud. Gelukkig is die op dvd te krijgen. Hill Street Blues zou ik ook nog wel eens willen zien, met die lieve sergeant en mijn persoonlijke favoriet Belker (en dan vooral die aflevering dat Belkers moeder overlijdt en hij in haar kast een gigantische verzameling elastiekjes vindt, bewaard 'voor het geval dat'). In het kader van jeugdsentiment kan ik me een Zweedse serie over een meisje met een witte steen herinneren, en een Franse serie met jonge pubers op een zeilschip dat nooit ergens aankwam.
Misschien maar eens op zoek naar JJ de Bom en de Stratenmaker, lijkt me ook heel leuk om weer eens te bekijken.

Jujube

Jujube

25-02-2009 om 10:27

Maylise

Ja, da's het probleem. De muziek in The Wonder years is ook sfeerbepalend voor de hele serie. Wanneer de serie zou worden uitgebracht zonder de muziek zou 't knap sneu zijn. Voorlopig is hij dus alleen als 'bootleg' te krijgen voor 40 of 50 dollar.
Groet,
Jujube

Rebel voor de vrijheid - kent iemand dat?

Vroeger keken wij altijd Rebel voor de vrijheid. Het was in mijn herinnering een serie van een aantal afleveringen. Ik vond het toen echt super. Later nooit meer iets van gehoord.
Kent iemand het eigenlijk?

De blik in de spiegel

Zooooooo spannend hoe het verder zou gaan. Elke week weer allerlei theorieën, we keken met zijn allen. Ik denk dat het een jaar of 20 geleden is.....

Rafelkap

Rafelkap

25-02-2009 om 18:47

Het gewenste kind

van Marjan Luif. Jammer genoeg niet op dvd.

Young ones

He vervelend. ik blader me suf in de programmagids maar kan niet vinden waar en wanneer de Young Ones komen. Misschien is het al afgelopen dan. Er zijn in ieder geval recent een paar afleveringen geweest, op de publieke zender (ik meen ned 3). Ik had mijn dochter helemaal opgejut want Zoooo Leuk!!!! Nou ja, ze vond het dus tig keer niks en zelf viel het me ook tegen toen ik weer een aflevering zag.
Misschien moet een mens zijn sentimenten beter koesteren en niet te vaak toetsen aan het hier en nu...
n@nny

Massi Nissa

Massi Nissa

25-02-2009 om 21:49

Krin

Northern Exposure, ja! Ik wilde hem gisteren al noemen maar dacht dat-ie niet oud genoeg was voor deze draad. En Medisch Centrum West *wil* ik helemaal niet terugzien, dat wordt een grote teleurstelling. Als hormonaal behept tienermeisje was ik verslaafd aan die serie, wat heet, ik ging over lijken als er toevallig iemand in het gezin naar een programma op een andere zender wilde kijken. Dan kan het nu toch alleen maar tegenvallen? Er zat trouwens een dokter Lisa in die serie die volgens mij nog steeds de helft van alle cosmeticareclames inspreekt.
Groetjes
Massi

Nivea

Nivea

25-02-2009 om 22:28

Wie weet...

Wat een herkenning! Fame en Ravioli (toen ik 17 was en voor het eerst alleen op vakantie ging wilde ik per se ravioli uit blik eten, getver!). Ik was ook helemaal weg van een serie van een stel kinderen (volgens mij in Australie) die een eigen avonturengebeuren in elkaar hadden gezet. Ik weet er helemaal niets meer van, maar zou graag de titel weten.

MaximeM

MaximeM

25-02-2009 om 22:45

Secret valley

Hoi Nivea,

Die serie heet Secret Valley met de titelsong op de muziek van Waltzing Matilda. Vond ik ook altijd heel leuk ja!

Groetjes
Maxime

Titelsong secret valley

Verhip, is dat op de melodie van Waltzing Matilda? Nooit in de gaten gehad!
Toch wel een stuk sneller gezongen dan! Ik vond het een superserie.

Anneque

I know a valley ,Ik now a valley my secret valley The world have te so of zo iets toch?????
Ja vond ik ook een hele leuke serie!

Oeps

The world have te see bedoel ik

Polly Shearman

Polly Shearman

26-02-2009 om 09:45

Oh heerlijk draadje

Raviolie en secret vally staat hoog op mijn lijstje..
ik heb er nog een die niet is genoemd..
shaka zulu. ( boem boem boem) enz...

vond ik zooooo spannend, ik was toen 13 en ik geloof nu dat ik er toen maar de helft van heb begrepen.

groet, polly

Punky en ravioli

waren ook mijn favorieten

punky heb ik nog op videobanden geloof ik ergens staan met die lieve goldenretriever ja heerlijke serie.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.