Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

06-01-2011 om 21:29

Wie is de mol draadje

Heeft iemand gekeken? En al een idee? Ik zit nu op Art....


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sascha2

Sascha2

18-02-2011 om 06:51

Joos

Dat viel ons ook op! Maar ja, mij vielen ook een heleboel hints van Pepijn op...

Puck

Puck

18-02-2011 om 10:23

Ach berber

Probeer dan maar blij te zijn voor mij. Dat zou namelijk voor het eerst in de geschiedenis van "de Mol" zijn dat ik het goed heb, en dan ook nog vanaf uitzending 1.

Puck en berber

Puck, ik zal echt heel erg blij voor je zijn, maar ik ga samen met Berber klagen bij de Avro. Art als mol is te opvallend.

Maar ook

Ik heb dat ook met Karin. Die is ook zo overduidelijk niets aan het doen. Wel over het touw gaan en niet een kist kunnen tillen op een vulkaan? En zo zijn er nog wat dingen met haar.
Als zij of Art de mol is dan ga ik mee met jullie een klacht indienen bij de Avro.

Oh ja

Jammer dat Pepijn weg is. Hij zorgde wel voor leven in de brouwerij. Die snoekduik van hem gisteren, die was spectaculait. Jammer wel dat hij net buiten de tijd was. Van Soundos weet ik nog steeds niet wat ik moet denken. Misschien is zij daarom wel de mol (ook dat wil ik niet geloven). Ze heeft trouwens wel een opvallende manier van bewegen.

Soundos

Soundos gooide wel het blauwe kokertje weg, dat liet ze echt niet per ongeluk vallen.

Wat ik wel heel gek vond is dat niemand Pepijn seintjes gaf toen je jokers kon krijgen. Bij de anderen werd er toch erg opvallend geschud (zeker door Karin) en bij Pepijn keek iedereen erg stoïcijns voor zich uit.

Iris

Iris

23-02-2011 om 22:10

Verspreking in tv programma

Toevallig keek ik drie weken terug even naar de tv en ik weet niet meer welk programma het was, een praatprogramma rond 5 uur, misschien wel max? Daar was Art te gast. De presentatrice zei tegen Art: ze hebben je laatst de rol als mol gegeven in wie is de mol of niet? Art zei dat hij gewend was zijn mond te houden. Maar ik denk dat het dus niet de bedoeling was dat ze dat zou zeggen, omdat het programaa nog steeds wordt uitgezonden. Dus ik denk nu ook dat het Art is en vanaf toen vond ik het helemaal niet meer zo spannend.

Polly Shearman

Polly Shearman

24-02-2011 om 13:15

Nou fraai is dat

Zit ik eindelijk voor het eerst op de juiste mol: art
Zegt iedereen dat het niet kan en dat het te makkelijk is en te voor de hand liggend... stap ik van hem af, en ga ik ff freemollen.. blijkt het hem straks toch te zijn...
heel raar!!

Sascha2

Sascha2

24-02-2011 om 21:03

Hoogtevrees

Voor iemand die zo overduidelijk liet zien dat ze hoogtevrees heeft, zit Karin nu wel heel relaxt rond te kijken op het muurtje van de vulkaan.

Polly Shearman

Polly Shearman

24-02-2011 om 21:33

Idd sascha

Oh maar wat is het vreselijk dat die Soundoz er nog in zit...
vriendin gaat op mijn aanraden met carnaval als soundos... heerlijk!

NaShA

NaShA

24-02-2011 om 21:40

Ik blijf

nog steeds bij Art...

Ellen

Ellen

25-02-2011 om 00:55

Soundos

Ik begrijp al dat commentaar op Soundos niet zo. Het lijkt me juist een heel leuk mens. En waarom iemand zich met carnaval als haar zou verkleden ontgaat me al helemaal. Maar (heel erg o.t.) ik vind carnaval dan ook ver-schrik-ke-lijk....

Polly Shearman

Polly Shearman

25-02-2011 om 10:38

Ellen soundos

soundos is een typetje, Ze heeft een bijzondere manier van praten, en van bewegen.
Perfect voor carnaval dus. Je verkleed je, en kruipt in de huid van je typetje en als je dan word herkent heb je het goed gedaan. Dat is waar voor mij carnaval om draait. Want hossen, en polonaise lopen is ook verschrikkelijk!!

Berbbeeeeeer

Ik zeg het nog 1 keer tegen je:

tis Art!

zucht... jij bent ook niet over te halen he....

Polly Shearman

Polly Shearman

25-02-2011 om 13:55

Soundos en yvonneke

De afschuw die sommige voelen voor Yvonneke voel ik voor soundos! Ik kan er niks aan doen maar ze brengt hier in huis hylariteit, we doen haar ook altijd na, ze praat zo nadrukkelijk.
je kan maar ergens lol om hebben toch>

Karin

Dit x kwam 2x het getal 11 voor - serie 11 natuurlijk, maar de 11e letter van ABC is de K van.. Karin.
Nouja vorige x klopte mijn rekensommetje ook niet.. Mij benieuwen !

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Taupe

Taupe

25-02-2011 om 15:01

Volgens...

...Recensiekoning is het ook Karin:

http://www.recensiekoning.nl/2011-02_11633/wie-is%e2%80%a6-de-mol-aflevering-8

Het lijkt wel hout te snijden wat ze schrijven.

Ellen

Ellen

25-02-2011 om 15:30

Polly

Wie is Yvonneke? Jaspers?

Ben trouwens waarschijnlijk de enige hier die denkt dat Soundos de mol is..
Ik kan ook niet goed uitleggen waarom. 't is een gevoel..

Ellen

Ellen

26-02-2011 om 00:37

Oh, ik zie het al

Ik zie het in het draadje hierboven staan. Dat draadje volg ik niet omdat ik BZV niet kijk. Nog nooit 1 aflevering gezien. Ja, echt waar, die mensen bestaan

Pelle, idd heeft Soundos nergens echt aantoonbaar gemold en zelfs veel dingen goed gedaan.
Toch blijf ik bij mijn gevoel. Ik kan het alleen niet beargumenteren...

Sascha2

Sascha2

26-02-2011 om 07:19

Berber

Nu heb je me te pakken: overduidelijke aanwijzing van/over Patrick? Vertel!

Sascha2

Sascha2

26-02-2011 om 11:40

Aaah berber geit

En dan is het wel makkelijk, want die geit kijkt ook niet in de camera. Dus overduidelijk

Mariska

Mariska

26-02-2011 om 21:02

Hahahaha

Tis en blijft Karin voor mij!

Als ze geen mol was geweest, was ze nl nooit zover gekomen in het programma!

Mariska

Dat is precies mijn redenatie!
Toch wel een makkelijke mol dan..?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Doel

Als Art niet de mol is en hij is wel aan het mollen, dan maakt hij zichzelf verdacht. Anderen zullen daarom op hem stemmen. Het lijkt te werken want verschillende kandidaten die hem verdachten, zijn eruit en Art zit er nog in en kan zijn spel spelen. Voor het geld laten liggen heb ik geen verklaring.

Ik weet ook niet goed wat ik van deze keer Wie is de mol? moet denken. Er wordt door velen gemold en degenen die niet aan het mollen waren die liggen er al uit. Van de 4 die nu nog over zijn, is er voor ieder wel wat te zeggen waarom hij/zij de mol wel is of waarom niet. Dat maakt het erg lastig om te bepalen wie de mol is en eigenlijk maakt het dat wat minde leuk, vind ik.

NaShA

NaShA

27-02-2011 om 14:22

Niets is wat het lijkt

dat is toch het motto dit jaar??? Zouden er dan toch 2 mollen zijn een keer? Art en Karin?

NaShA

NaShA

27-02-2011 om 15:23

Psies....

misschien is de ontknoping dit jaar wel heel onverwachts....

Polly Shearman

Polly Shearman

27-02-2011 om 17:01

Twee

IK denk elk jaar dat er vast 2 mollen zijn.
hihi

Ellen

Ellen

04-03-2011 om 09:42

Soundos

Meldde ik vorige week nog dat ik als één van de weinigen Soundos als Mol verdenk; daar moet ik na gisteren toch echt op terugkomen..
Soundos kan toch bijna de mol niet zijn?

Ik neig nu toch meer naar Patrick. Ik vond zijn reactie op zijn vrijstelling iets té overdreven...

Pfft.. ik weet het echt niet. Ik heb nog nooit de Mol goed gehad.

Tirza G.

Tirza G.

04-03-2011 om 14:50

Ja!

Zo moeten ze maar goed doorgaan ja, het lijkt verdorie wel een uitgesponnen uitzending van 'Wedden dat"!! Goeie help, en dan zeker ook nog eerst terugblikken bladibla GRRRR ik heb hier toch zo de schurft aan. Hop, speler er uit, volgende week weer een speler er uit, hóu die boel toch eens een beetje overzichtelijk - onderscheid je als publieke-omroep-programma toch eens van die felgekleurde zenders die over een uitslag van een programma met 3 deelnemers een uitzending van een halfuur vol kunnen lullen.

Die Art he. Bij het beantwoorden van de vragen gaf hij TWEE keer een goed antwoord, terwijl hij het niet kon weten. Hoeveel jaar geleden die eilandjes gevormd waren: hij zei 15.000, terwijl Patrick zei: o, ik dacht 1500. Neeeeeeee, 15.000. En dat was goed. Hoe wist hij dat, als hij door Patrick 1500 gebriefd had gekregen? Idem met de nationaliteit van de onderzoeker van die salamander: geeeeeeen ideeeeeeeeee, was ook niet gebriefd door Patrick en Karin. En wat zegt hij? Zal wel een Duitser zijn geweest. Nouououou, dat vond ik wel Heel Erg Toevallig.

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.