Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

06-01-2011 om 21:29

Wie is de mol draadje

Heeft iemand gekeken? En al een idee? Ik zit nu op Art....


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
NaShA

NaShA

04-03-2011 om 18:46

Het is art....

ik blijf er toch bij en heel stiekem denk ik toch dat er 2 mollen zijn, en dan is de andere.....eh....Patrick....

Zou ik nu de oplossing hebben?

Wij hebben vanavond met de jongens gekeken. Al die apen vielen me opeens zo op en in combinatie met het chinese teken op het shirt van Art in de eerste (?) aflevering hebben we de chinese horoscoop erbij gepakt. Ik dacht eigenlijk dat het nu misschien het jaar van de aap was. Ik had nog niet direct bedacht wat ik er mee wilde maar het blijkt dat een van de kandidaten geboren is in het jaar van de geit. Dat is vast de mol. Heb ik eindelijk die geit weten te linken!

Tirza G.

Tirza G.

04-03-2011 om 22:13

Geit

In het voorfilmpje zit ook altijd een geit. In de bus

Tirza

En berber?

Ben je gaan slapen of gaan zoeken?

Ik wist niet dat jij zo'n warme band met die geit onderhield!

Ellen

Ellen

04-03-2011 om 23:27

Patrick!

Heb even de chinese dierenriem erbij gezocht en volgens die theorie is Patrick een geit. Geboren tussen 9 februari 1967 en 29 januari 1968...

Maar berber

moeten we nou geit Patrick ook niet ergens aan Kuifje linken? Hij heette Tintin geloof ik, maar die link zie ik nog niet.

Ik zal het vast wel weer fout hebben maar ik vond het toch een briljante inval van mezelf die chinese dierenriem. Patrick is de mol!

Ellen

Ellen

05-03-2011 om 08:42

Idd savon!

Ik herinner me ook weer de 1e aflevering: "jullie hebben met de mol in de bus gezeten"..

Kan dan toch haast niet anders dan dat het Patrick is?

Misschien

Als het 2 mollen zijn, dat Art Kuifje en dus TinTin is..

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Sanne

Sanne

10-03-2011 om 15:00

Soundos

Mijn mol is nog steeds Soundos, dus ik hoop dat ze er in blijft! Dochter zit vanaf het begin al op Karin. Volgens een theorie van het Wie is de mol forum zou Art er vanavond uitvliegen. hmm...vind ik niet erg want ik zou hem de minst leuke mol vinden.

Polly Shearman

Polly Shearman

10-03-2011 om 20:15

Vreselijk spannend

maar... als ik het goed begrijp,
gaat er vanavond 1 uit,

en stopt de volgende aflevering die van 17 maart met 3 mensen,

de aflevering erop is dan in nederland? en is dan met alle mensen die er uit zijn gegaan, en die komen er daar dus achter wie het was?

dus zouden we pas 24 maart de echte ontknoping krijgen???

( ik heb nl 17 maart een late dienst dus dan moet ik mijn mannen de mond snoeren als ik tegen 12 uur thuis kom, en dan snel uitzending gemist kijken)

Sanne

Sanne

10-03-2011 om 20:26

Polly

17 maart is de laatste aflevering. Op 24 maart begint weer iets nieuws op dat tijdstip volgens mijnTVgids(Flashback), dus volgende week dus echt de laatste Wie is de Mol.

toja

toja

10-03-2011 om 20:27

Pelle

Niets is wat het lijkt...... Eet je pet maar op. Kan maar zo zijn dat Soundos toch de mol is, want dat verwachten we niet.
Ik weet het in ieder geval niet meer; ben heel benieuwd vanavond

angelina ballerina

angelina ballerina

10-03-2011 om 21:25

Grrrrrrr

nog een week wachten.......

Het is nu toch zeker

dat het Patrick is of maak ik een denkfout?
Art, Soundos en Karin zitten op Patrick. Patrick zit op Art. Als Patrick niet de mol is dan was hij naar huis gegaan, want hij zit op Art (nou ja, zogenaamd dan, hij is mijn mol sinds ik er achter kwam dat hij geboren is in het jaar van de geit).

Ik lees dit nou 3 keer over en nu raak ik helemaal in de war.

Ik heb het vanavond niet gezien en kan het morgen ook niet zien dus ik wil wel effies weten wie eruit is gegaan vanavond.
Ik denk steeds dat als het Patrick is of Soundos dat ze het goed gespeeld hebben, en als Art het is vind ik het een slechte mol want hij deed zo overdreven dom een aantal keren in afgelopen weken, dat lag er te dik bovenop.
Heb vaak gedacht dat Karin het ook kon izjn maar ik moet terug denken aan twee momenten waarin Karin heel makkelijk en geloofwaardig de opdracht kon verknallen en dat heeft ze toen niet gedaan: dat was de geplakte Beatrix die er niet uit zag als Beatrix dus dat was niet raar geweest als ze het niet had geweten. En de overtocht boven de jungle die niemand raar zou vinden als ze het niet zou durven (denk ik). Dus ik denk dat zij het toch niet is.
Denk dat Patrick het misschien is of Soundos. Van mij mag de een de mol zijn en de ander winnen, ik vind Art maar niks. Als hij de mol wel is dan is hij een slechte mol. Lag er dan te vaak te dik bovenop.
Maarre wie was er nou uit gegaan vanavond?

toja

toja

11-03-2011 om 09:59

Dan hoop ik

Dat art wint en Patrick de mol is. Al had ik het wel leuk gevonden als toch Soundos de mol was; daar zat namelijk niemand op.
Als art wel de mol is; is het wel een slechte; zelfs mijn dochter van 7 zit al even op art.....net als vele andere.

joos

joos

11-03-2011 om 10:08

Maar

als Art de mol is, dan is het voor de kijker allemaal wel veel duidelijker dan voor de kandidaten. Patrick is pas laat op Art overgestapt en Soundos zat op Patrick. Dus is het dan allemaal zo gemonteerd dat het voor de kijker allemaal te duidelijk te zien geweest, wat voor de kandidaten niet zo duidelijk was?

Iris

Iris

11-03-2011 om 17:21

Het is art en wel hierom..

De mol is Art. Een paar weken terug al zat Art in een praatprogramma op de middag, ik geloof bij Max of zo. Die stond bij mij op tijdens het eten koken. De presentatrice zei tegen Art: Ze hebben jou de rol van de mol gegeven blabla. Het was duidelijk niet de bedoeling dat ze dat zou zeggen. Art reageerde dat hij gewend was niet daarop te reageren. Dus toen ik dat gezien had, was de lol er voor mij allang af. En nu weet ik het zeker.

Oke hm

Inderdaad als Art de mol is vind ik dat het er vaak te dik bovenop lag, of dat de montage is of niet, dat kan goed, maar dat is echt te voorspelbaar dan voor de kijker.
Maar ja dan is Patrick de winnaar, en dat vind ik dan wel weer erg leuk!
Hoop op Patrick als mol (dan heeft hij het echt goed gedaan vind ik) en nou ja dan moet Art maar de winnaar zijn (vind 'm gewoon ook niet zo leuk).
Jammer, had Soundos graag samen met Patrick gezien met deze twee rollen (mol en winnaar)

Art staat wel erg te stralen en Patrick kijkt strak vooruit, getraind om niet te laten merken als mol
Ik vodn het jammer dat Karin weg moest.. Kwam dat nu door wat ze art had verteld? Of heeft ze door hem de verkeerde mol gekozen?

Toch spannend!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Tijgeroog

Tijgeroog

11-03-2011 om 21:56

Berber

Er zijn meer mensen die later kijken en graag verrast willen worden. Ik doe altijd m'n best om op vrijdag dit draadje te negeren, maar de titels springen er echt heel erg uit...
En zo moeilijk is het toch niet om geen spoilers in de titel te zetten?

Sanne

Sanne

12-03-2011 om 09:46

Pelle ot

ik heb in het begin ook een keer gelezen dat jij liever niet hebt dat we in de titel spoilers plaatsen. Nou probeer ik dat natuurlijk niet te doen, en ik heb dat bij mijn weten ook niet gedaan, maar ik kan me zo voorstellen dat je het makkelijk vergeet. Vooral als
je spontaan wilt reageren na een uitzending. Is het daarom niet handiger dat JIJ gewoon op de vrijdag dit hele draadje overslaat? Hij staat bovenaan dus volgens mij kun je er makkelijk voorbij scrollen. Nou ja er is nu nog maar één aflevering te gaan .
en on topic: mijn mol is er helaas ook helaas uit, Soundos. Nu maar hopen dat Patrick de mol is en dat ze leuke fragmenten laten zien in de laatste uitzending.

Rieke

Rieke

12-03-2011 om 12:17

Over spoilers (ot)

Ik geef de hele avond les op donderdagavond en kijk pas na 21.30 uur de mol.
En ik moet dan niet voor die tijd de computer starten, bij ons is de startpagina de telegraaf en die zetten er direct na de uitzending al de foto op van degene die eruit is. Al een paar keer gehad : ((
Wat ik wil zeggen; je moet bijna de hele vrijdag geen media zien en horen anders heb je alsnog pech. Dus gewoon een dag geen forum zou ik zeggen. Is mijn tactiek.

pooh bear

pooh bear

12-03-2011 om 17:04

Savon

Als art soundos en Karin alle drie op Patrick zitten en Patrick is niet de mol zitten ze alle drie fout. En dan moet het dus art zijn.
Bovendien kon Patrick niet Naar huis want hij heeft een vrijstelling.

Patrick is overigens mijn mol sinds Pepijn weg is.

Jesse_1

Jesse_1

12-03-2011 om 20:17

Molly

Bij een gelijk aantal vragen goed, wint degene die de test het snelst gemaakt heeft. Ik neem aan dat dat voor de finale ook geldt, maar nog beter zou ik het vinden als de mol zó goed is dat niemand het aan het eind doorheeft, dat hij/zij dan de pot wint.
Jesse

Jesse_1

Jesse_1

12-03-2011 om 20:20

Spoilers (o.t.)

Ik vind spoilers die je niet kunt omzeilen ook MegaIrritant. Op vrijdag/zaterdag scroll ik dan ook als een bezetene over dit OT draadje heen, uit angst voor spoilers.
Helaas hebben wij hier in huis allemaal Hyves en bij de opstartpagina krijg je de meest besproken onderwerpen te zien, toen Jan er uit ging stond hij op vrijdag groot hierop genoemd. Sindsdien moeten we op vrijdag dus ook 'blind' inloggen op Hyves (dag niet hyven is onbespreekbaar). En nee, verder heb ik geen vrienden/collega's etc die WIDM kijken.
Jesse

Tijgeroog

Tijgeroog

12-03-2011 om 22:46

Pelle

Ik ben het helemaal met je eens, het is een kleine moeite en niet hinderlijk om geen spoilers in je titel te zetten, en fijn voor de mensen om die later kijken.
Ik denk alleen dat waar Berber en Molly enzo over vallen de manier is waarop je het schrijft. Als ik heel eerlijk ben: je komt nogal bazig en dwingend over. Het zou anders overkomen als je iets schrijft als: een vriendelijk verzoek om geen spoilers in de titel van het topic te zetten. In vorige jaren is ook afgesproken om dit te doen etc.

En ik ben geen veelschrijver, wel een veellezer. En ik sport op donderdagavond.

Voor iedereen die geen spoilers in de titel zet: mijn dank is groot.

Monet

Monet

12-03-2011 om 22:50

Nogmaals

Ik heb er al eerder over geschreven Pelle, en ook nu kan ik het niet laten. Jij zegt: maar nee het is leuker om er elke keer weer op terug te komen hoeveel lef ik heb dat ik DIT grote offer van jullie vraag?

Leven en laten leven.......dat is het motto, dus blijf gewoon weg, want om nu elke keer nieuwe medeforummers te moeten wijzen op jouw 'waarschuwing/afspraak' van lange tijd geleden lijkt me toch echt van de zotte. Trek je conclusie, en sla gewoon deze draad over. Je bent nl. niet verplicht om de dag na de uitzending hier te lezen, jij doet dat dan gewoon een dagje later.
Leven en laten leven.......

Tirza G.

Tirza G.

12-03-2011 om 22:55

bovendien gaat het je niet alleen over spoilers, maar ook specifieke woorden - zoals de beruchte handtas. Ik zou zo zeggen: open lekker een eigen WIDM-draadje waar niemand in mag spoilen.
Vorig jaar waren hier andere mensen en was de invloed van Hyves ook niet zo groot, toen hadden ze die openingspagina met meest besproken topics nog niet. Waarom wil je de hele wereld naar je hand zetten als de oplossing bij jezelf ligt?

Tirza

Monet

Monet

12-03-2011 om 23:37

Pelle

Je gaat er vanuit dat er nu dezelfde mensen dit forum bezoeken als vorig jaar ten tijde van WIDM.
Ik mag toch hopen dat dit forum steeds weer nieuwe mensen trekt, en gezien de namen in deze draad is dat ook zo. Teruggrijpen op een 'afspraak' die 2 jaar geleden is gemaakt lijkt me dan ook erg onzinnig.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.