Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

06-01-2011 om 21:29

Wie is de mol draadje

Heeft iemand gekeken? En al een idee? Ik zit nu op Art....


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

03-02-2011 om 23:00

Molkeuze

Aan het eind, vlak na het maken van de vragen, hoorde je alle kandidaten zeggen op welke mol ze zaten. Jan zei dat hij op Soundos zat. Karin was helemaal verbaasd, ze zei dat voor de tweede keer haar mol naar huis moest.
Ik heb nog steeds het idee dat Art de mol is.

Vera

Anne

anne is mijn mol...geen idee waarom, gewoon puur op gevoel...
en ik hoop in met heel mijn hart geen art is! men wat maakt hij er een potje van... dat ligt er zo dik bovenop...

Mol

Nou wat jammer zeg dat Jan weg is, vind hem zoooo leuk
Ook ik hoop niet op Karin en niet op Art. En ook ik dacht gisteren ineens, misschien is het wel gewoon Anne, je verdenkt haar niet, ze is een actrice, zou best goed kunnen!

Stik

De komende afleveringen zijn helaas Janloos.

Verder kreeg ik de slappe lach gisteravond toen Anna die polaroidjes moest raden (heel onhandig met mijn bijna-longontsteking). Wat een ongelofelijk gepruts was dat, waarbij Art het wel het bontst maakte.

Ik hoop inderdaad niet dat hij de Mol is, want subtiel is het allemaal niet. Anna doet wat mij betreft net iets te goed mee om de Mol te zijn, volgens brengt ze echt wel geld in de pot.

Vanmiddag nog maar een keer de herhaling kijken.

Chris

Polly Shearman

Polly Shearman

04-02-2011 om 16:14

Vanmiddag op de radio

Jan zat NIET op soundos, en liet doorschemeren of juist niet doorschemeren dat hij op art zat....

daar gaan mijn theorieen... stomme soundos!
ik geloof dat ik niet de enige ben die haar niet leuk vind, kan geen positieve dingen over haar vinden.

groet, polly

Misschien..

.. Is het JUIST Soundos, omdat ze niet zo opvalt en wat schaapachtig doet.

Ik denk toch Karin, vind haar een erg leuke vrouw maar geloof niet dat zij op eigen kracht zo ver zou komen!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Mariska

Mariska

05-02-2011 om 23:22

Ja soundos

is leuk! Helemaal in het begin dacht ik dat zij de mol was... maar toen begon Karin zo extreem mollerig te doen... en nu moet ik 2 uitzendingen nog terug kijken.... alleen... WANNEER!?! Hoorde vandaag pas dat Jan er uit is, terwijl ik die dag daarvoor nog zei dat hij het zou winnen *hum*

mijk

mijk

06-02-2011 om 14:08

Uit mijn art tunnel kruipend

neig ik nu naar pepijn........Lastig lastig SOundos zou ook wel briljant zijn!

MIjk

Sascha2

Sascha2

06-02-2011 om 21:34

Mijk en soundos

Ha, zo zie je maar: we hebben elkaar gisteren gesproken, maar helemaal niet over wie de mol is. Maar ik sluit me bij je aan, ik verdenk Pepijn al vanaf het begin. Ben reuzebenieuwd naar donderdag.
Over Sounos: ik vind haar droge opmerkingen ook wel apetijtelijk, of ze de mol is weet ik niet. Van mij mag ze, zolang het Art of Karin maar niet is

NaShA

NaShA

10-02-2011 om 21:55

Pfoe

het is wel weer moeilijk hoor....

Polly Shearman

Polly Shearman

10-02-2011 om 22:49

Ik ben van mijn mol af

en ik hoop op mijn blote knieen dat het NIET soundos is... aaaarghh wat heb ik de balen van dat mens.

oh dat is niet netjes: haar persoonlijkeheid klikt niet met de mijne.

Puck

Puck

10-02-2011 om 23:00

Soundos, neuh...

Ik weet het zo net nog niet met Soundos. Of ze kan goed gokken of ze heeft inside informatie die alleen de mol kan hebben. Maar daardoor haalt ze altijs wel veel geld binnen. Die fotocollage van Trix was tamelijk crea-niet-Bea, maar Soundos flapte zo ineens Beatrix eruit. Vandaag wist ze ook ineens dat woord Executie met alleen een E en een +. En dat spel met die planken heeft ze ook helemaal geleid. Als ze allebei de opdrachten goed hadden gedaan dan had Soundos 4100 euro in de pot gebracht. Dat doet een mol toch niet?
Ik blijf nog steeds op Art, maar dan is het wel de makkelijkste mol allertijden en heb ik hem voor het eerst goed.

Berber!

Zei hier iemand in dit draadje al niet eerder iets over een geit? Dat het teken op het t-shirt van Art in het Japans geit betekende ofzo?

Chris

toja

toja

11-02-2011 om 09:53

Ik blijf nog steeds bij..

pepijn.
Daar zitten dochter en ik al een hele tijd op. Waarom? het is geen opvallende mol.
Volgens mij heeft Art gewoon de opdracht gekregen om een beetje te gaan mollen en met een beetje knip en plakwerk van de redactie zie je vooral zijn mollenstreken. Is mijn theorie Ik moet toch wat verzinnen...
Alleen die geit (in combinatie met Pepijn); daar kan ik ook niets mee.
Soundos of Anna mogen van mij ook nog wel de mol zijn; zolang het Karin of Art maar niet zijn. (Want daar zit de rest van Nederland ook al op, dat zou ik niet leuk vinden)...
Ben benieuwd wat kinderen ervan vinden vanmiddag, die kijken naar de herhaling op Zapp.

Soundos

Soundos zei wat iedereen aan tafel dacht, ha ha. Ze is wel een lekkere flapuit. Inmiddels vind ik haar wat beter te pruimen, in het begin irriteerde ze me een beetje.

Chris

Wat viel op?

Mij vielen gisteren een paar dingen op:
- Soundos die zomaar uit het niets "executie" riep. Ik ken zo veel meer woorden die met ex- beginnen die ze ook had kunnen roepen.
- Dat er zoveel kandidaten zijn die molstreken hebben: bv Art, die 4e straat zegt, terwijl Karin 3e zegt. Het freewheelen van de lezers etc etc Daardoor wordt het maar moeilijk raden wie de echte mol is.
- Dat Karin niets zegt, terwijl iedereen de opdracht met de planken staat te verklungelen.
- Dat Pepijn zich overal mee bemoeit (is hij zo fanatiek of toch de mol?)
- Dat Art steeds zo nadrukkelijk in beeld komt.
- Dat Patrick onopvallend was (toch?).

2 dingen over pepijn

Er was 1 shot waarin je alleen een pickup truck Ziet en vooral '4x4' = 16, dat is de P in het alfabet, kan Pepijn zijn..

En dan zijn tshirt met daarop een camper (soort bus) en 'my space'!

Hoedanook, het voelde alsof ik ook eens iets doorhad

Hoewel Karin ook raar is- of ze lijkt onnozel en is wel slim of ze is de mol en ligt er daarom nog niet uit.

Art lijkt mij idd te obvious..

Soundos flapte die woorden er wel erg makkelijk uit.. Kan ook toeval zijn..

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Soundos

kan roepen wat ze wil, er wordt toch niet naar haar geluisterd. Art, Pepijn en Soundos denken dat het een lang woord moet worden, Soundos roept "executie" en wat is het antwoord van Art en Pepijn: mol. Niet echt een lang woord. Een plusje kan als x gelezen worden maar nooit als O.

Als Art de mol is ben ik mol-verslaafd af, dan is het niet leuk meer. Ik vind hem ook steeds minder leuk.

Ergens heb ik het idee dat het Pepijn of Patrick is, maar dat is echt een gevoel.

Sanne

Sanne

17-02-2011 om 18:05

Vanavond weer

Dochter en ik hebben een lijstje gemaakt van de 6 overgebleven personen. Bovenaan degene die je het meeste verdenkt, en onderaan degene die je totaal niet waarschijnlijk lijkt. Mijn mol is Soundos en onderaan staat Anna. Volgens dochter is Karin de Mol en onderaan staat Pepijn. Hoe is het bij jullie?

Polly Shearman

Polly Shearman

17-02-2011 om 19:18

Ik heb er zin in,

De donderdag is bijna het hoogtepunt van de week hier! heerlijk!!

Jaaa

ik zit ook al klaar.

Sascha2

Sascha2

17-02-2011 om 21:35

Hoofdschuddend vol ongeloof

Nou is mijn mol er wéér uit, tssss

Sascha2

Sascha2

17-02-2011 om 21:35

Stom toetsenbord

Weer dus... Niet wéér

Polly Shearman

Polly Shearman

17-02-2011 om 21:36

Gek word ik ervan

de oorbellen worden alleen maar groter, en haar kleding alleen maar lomper.
ben vreselijk bang dat het de mol is!

joos

joos

17-02-2011 om 21:59

Opvallend

vanavond vertelde Anna dat ze een joker had en liet die ook heel duidelijk zien: met het logo van de mol er op. Staat natuurlijk op iedere joker, maar zij liet het zo nadrukkelijk zien, dat viel ons op. In het voorstukje van volgende week: weer Anna in beeld, volgende shot een groen papiertje met De Mol er op.

Ja hoor

mijn mol er uit. Ik neig toch nu heel voorzichtig naar Soundos. Hoewel Anna wel hard haar best doet, vertrouw ik haar ook niet.

NaShA

NaShA

17-02-2011 om 22:21

Ongelooflijk jammer

dat ie er uit is...maar mijn mol zit er nog in, Art (nee, we nemen deze kist, die is veel kleiner...(ja, maar wel zwaarder en minder geld))

Bennikki

Bennikki

17-02-2011 om 22:26

Dit seizoen voor het eerst gekeken

en ik vind het ontzettend leuk! Dat had ik nooit verwacht. Wat een gemanipuleer van de programmamakers, die gaan volgens mij helemaal los. En wat een prachtige landen, ik wil er naartoe! (Maar niet in het regenseizoen) Vandaag zelfs gekeken met dochter van 11 en zoon van 6 (hij heeft morgen vrij). Hij vond het helemaal te gek, dat snapte ik niet helemaal, hebben jullie ook zulke jonge kinderen die het leuk vinden?
Jammer dat Pepijn er uit is (sloopkogel, lol), jammer dat Jan er uit ging..
De mol is denk ik Soundos al heb ik geen idee waar ik op moet letten.. Art is het in elk geval niet.
Bennikki

Puck

Puck

17-02-2011 om 22:29

Ik blijf ook

Ik blijf ook nog steeds op Art zitten, maar ik vond KArin ook verdacht. Ze gaat wel heel dapper een ravijn over op een wankel draadje en hier voert ze geen klap uit en loopt ze piepend de vulkaan op. Ook in zee stond ze er maar een beetje onzinnig niets te doen. Lijkt me trouwens wel gaaf om daar te staan (maar liever zonder kist omhoog) en het uitzicht daar te zien en dan met zo'n noodvaart naar beneden te rennen.
Ik vind het ook heel jammer dat Pepijn eruit is.
Verder dacht ik gehoord te hebben dat ze onder aan de vulkaan het geld in een zwarte kist moesten doen? Maar die kist was wit. Morgen eens op uitzending gemist nakijken.

Art

Echt waar... let op mijn woorden het is art...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.