Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Polly Shearman

Polly Shearman

08-09-2010 om 19:55

Willen jullie mijn achterbuurvrouw ontmoeten

http://www.sbs6.nl/web/show/id=1052744/langid=43/media=206433/page=1

zie hier, en blader dan even door naar het item: droomhuis!

OH kwijl kwijl kwijl, dat huis staat dus recht achter mijn huis. Ik zou zo graag in dat huis wonen... maar dan zou het er vast heeeeeeel anders uitzien.. maar die ruimte!!! kwijl kwijl kwijl!!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tijgeroog

Tijgeroog

13-09-2010 om 19:13

Nouja, het is persoonlijk natuurlijk, maar ik vind 700 euro voor een lamp best veel. Door Marktplaats hoef je je niet af te laten schrikken, je kunt de blaadjes ook los bestellen (Slechts 77 euro voor 80 blaadjes, dus nog geen euro per stuk)

Nasha 1st

Nasha 1st

13-09-2010 om 20:25

Die lamp

zag ik ook bij een vriendinnetje van Nashadochter. Leuk dacht ik, origineel....Maar zo origineel blijkt hij dus niet te zijn ontdek ik nu.....Maar wel schrikbarend duur!

Maxime.M

Maxime.M

13-09-2010 om 21:45

Zelf maken

Kan je zo'n lamp niet zelf maken dan? Ik googlede even op die lamp omdat ik niet wist wat voor een het was en kwam ook een aantal doe het zelf voorbeelden tegen. Verder kan ik me niet voorstellen dat iemand 80 blaadjes gaat kopen voor 77 euro, je kan toch ook gewone blaadjes gebruiken of ben ik nu gek?

Maxime

Ja dat kan

gewone blaadjes gebruiken, maar deze zijn gemaakt van een apart soort papier. Dat ziet er net weer anders uit.

Hmmm 700 euro is wel een smak geld ja, maar ook weer niet onoverkomenlijk. Maar dan moet ik dus wel eerst mijn huidige lamp stuk laten vallen, denk ik. Want die doet het nog beste goed en om hem dan zomaar weg te doen, dat kan deze zuinige Hollander niet....

Sjonge

Het is al laat, wat is dit draadje verslavend. Wat kan ik hier toch afgunstig, jaloers en benijdend van worden (ja alle drie). Tijeroog, dat is geen huis toch, het lijkt eerder op een museum.
Vonda

mirreke

mirreke

16-09-2010 om 13:57

Jeetje tijgeroog

Die sauna, die is zo te zien nog nooit gebruikt! Ik begrijp echt niet waarom mensen dit soort huizen laat bouwen. Je bent er nooit (want te hard aan het werk), het is er totaal niet gezellig, want natuurlijk veel te groot. Ik zou me zeer unheimisch voelen als ik 's avonds een frisse duik nam, in zo'n aquarium. En ik denk dat ik in dat bed ook niet lekker zou slapen, veel te alleenig en verlaten in zo'n huis...
Overigens hou ik wel van wit en hoekig.

Sancy

Sancy

16-09-2010 om 14:31

Mijn kinderen

waren wel erg te spreken over die grote witte kast van Tijgeroog, en kibbelden over wie in welke kamer mocht slapen (ik had natuurlijk al de masterbedroom geclaimd). Het zwembad vonden ze juist cool (maar ja, het zijn waterratten) en zoon vond dat zijn goudvis daar dan ook wel in mocht zwemmen. De tuin was door zijn heggen een mooi terrein voor verstoppertje, in het volwassen bamboebos wilde dochter wel reuzenpanda's houden en de verwarmde inrit naar het souterrain was vet, vooral als ik dan zou zorgen dat het bij sneeuwval niet te snel verwarmd werd zodat ze lekker konden glijden.
Mijn kinderen hebben mijn rijke fantasie geloof ik

Tijgeroog

Tijgeroog

16-09-2010 om 23:51

Sancy

Ik geloof ook wel dat het er bij jullie dan ook uit zou zien alsof er echt in geleefd zou worden. Ik vind het prima, jullie kopen het en wij komen wel langs fietsen als jullie een bbq geven of een zwembadfeest ofzo.
Er ligt trouwens ook nog een aarden wal om het huis (kun je op bv de 1e foto ook zien), daar kun je denk ik ook wel vanaf sleeen.

Dan gaan wij wel hier wonen, ook in de buurt, zelfde prijsklasse, minder foto's.
http://www.funda.nl/koop/tilburg/huis-412013-bredaseweg-600/

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.