Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Mamamia

Mamamia

04-04-2013 om 11:02

Begeleiding hoogbegaafde (jonge) kinderen in den haag


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Mamamia

Adem in, adem uit...

Ik refereerde naar het begin van dit draadje, later kreeg het een enigszins andere wending. Ik heb nergens naar jou specifiek verwezen. Ook heb ik nooit beweerd dat jij op dat forum zou komen, maar als je het zou doen zou je misschien begrijpen wat ik bedoel.

Zolang je kind prima in haar vel zit, hoef je toch helemaal niet op zoek te gaan naar 'begeleiding' (wat jij er dan onder verstaat, zal toch richting het psychosociale gaan lijk mij). Op deze wijze problematiseer je het alleen maar terwijl nog moet blijken of dat nodig is. Het lijkt mij wel relevant dat je met school in gesprek gaat, dat zij extra uitdaging krijgt. Maar kijk eerst maar even hoe ze het in groep 3 gaat doen voordat je allerlei toeters en bellen inschakelt. Ze is gewoon een slimme meid, daar zijn er wel meer van dus maak het niet bijzonderder dan het is.

En nogmaals een kind uit jan/feb versnellen klinkt spannender dan het is. Gaat om 1-2 maandjes verschil. met hoe het 'hoort'. Mijn januari zoon is ook van groep 1 naar 3 gegaan. Was echt niet wereldschokkend.

Wikke

Wikke

21-04-2013 om 23:53

Primavera

Oh, dat wist ik echt van sport (heb je met van die niet sportende ouders). Wat zuur zeg en wat zonde als hijbdaarom niet vooruit zou kunnen.
Loes

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.