Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Eindexamens 2025

De eindexamens staan voor de deur. Mijn oudste doet eindexamen Havo. Ze staat overal net aan voldoende voor en is hard aan het leren. Wie vindt het leuk om mee te praten?

Hier is zoon ook geslaagd!!

Van cijfers weet hij nog niks. Hij moet om 16.00 uur op school zijn, dan krijgt hij zijn cijferlijst. Kregen jullie kinderen de cijfers aan de telefoon te horen?

Yes, geslaagd. Wat een opluchting. Sls hij straks thuiskomt van het werk even douchen en dan naar school.

Gefeliciteerd allemaal

gefeliciteerd allemaal 

Lavande schreef op 12-06-2025 om 14:50:

Van cijfers weet hij nog niks. Hij moet om 16.00 uur op school zijn, dan krijgt hij zijn cijferlijst. Kregen jullie kinderen de cijfers aan de telefoon te horen?

Mijn dochter had al vooraf afgesproken dat ze niet naar school zou komen, omdat ze moet trainen in de middag. 

Haar mentor wilde graag daar ze zou herkansen om toch cum laude te slagen, dus vandaar dat hij al cijfers noemde.

De precieze cijfers zien we denk ik pas bij de diploma uitreiking

Gefeliciteerd voor alle geslaagd kinderen. Mooie score hier tot nu toe hoop dat dat zo door gaat. Net gehoord dat nichtje geslaagd is en daar werd ik ook blij van.

Iedereen geslaagd 

(trek de spanning even niet)

Dubbel (dubbeltrots )

Lavande schreef op 12-06-2025 om 14:50:

Nee, we hadden specifiek naar één cijfer gevraagd en de enige onvoldoende werd genoemd. Rest ziet ze vanmiddag op school

hier ook geslaagd! Zelfs de 5 voor wiskunde opgehaald naar een 6, ze is zó blij!

Allebei geslaagd!!!!! De vlaggen kunnen uit!!!! Wat een opluchting zeg! 

Marit! schreef op 12-06-2025 om 16:13:

hier ook geslaagd! Zelfs de 5 voor wiskunde opgehaald naar een 6, ze is zó blij!

Gefeliciteerd!! 

Hier ook geslaagd. Trots op dochter.

Pffff duurt lang dat wachten 

Tuna1968 schreef op 12-06-2025 om 16:15:

Hier ook geslaagd. Trots op dochter.

Gefeliciteerd 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.