Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Geen versoepelingen eindexamens meer, is dat eerlijk?

Dit jaar moeten eindexamenkandidaten weer aan alle normen voldoen, terwijl juist deze kandidaten meer nog dan eerder te weinig les gehad hebben.
Ik had het fijn gevonden als er in elk geval de mogelijkheid tot een extra herkansing zou zijn geboden. Wat vinden jullie?


Precies daarom begrijp ik het niet. Er zijn zoveel leerlingen die laten zien dat ze het kunnen, maar die hebben wellicht een smet op hun diploma terwijl het helden zijn.

Fruitijsje schreef op 02-02-2022 om 15:46:

Precies daarom begrijp ik het niet. Er zijn zoveel leerlingen die laten zien dat ze het kunnen, maar die hebben wellicht een smet op hun diploma terwijl het helden zijn.

Een smet op hun diploma? Over 15 jaar moet iedereen er diep over nadenken welke jaren dat ook alweer waren en wat er toen allemaal gebeurde. Het zal wel loslopen met die smet.  Als deze leerlingen gewoon het MBO, HBO or universiteit doorlopen dan hoor je er nooit meer iets over.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.