Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Havo uit zoons hoofd praten


Aafje1 schreef op 20-08-2021 om 13:55:

Je zoons opmerking over salaris klopt niet. Mbo wordt vaak op een hoop gegooid. Mbo1/2 start vaak bij jaarlijks bruto 25.000 bij een fulltime werkweek maar mbo 3 en zeker 4 flink hoger.
Als je zoon via een hbo-p naar de universiteit wil is nu op elke mogelijke school 4havo proberen te forceren wel aan te raden.

Mijn ene dochter met haar Mbo financieel administratief medewerker verdient meer dan mijn andere zal verdienen met haar hbo vaktherapie… verschil is ongeveer 1000 euro bij het startsaris 

Ik ben nu wel benieuwd waar de zoon van TO nu op school zit. Ik hoop dat hij het naar zijn zin heeft en dat het goed gaat. 

KerryHouse

KerryHouse

04-01-2022 om 14:40 Topicstarter

Mijn zoon is inmiddels gestopt met het mbo. Ik ben er een keer met mijn oudste dochter (en mijn zoon) op gesprek geweest en begrijp wel waarom hij dat mbo niet zag zitten… We kijken nu naar een ander mbo waar hij per februari misschien verder gaat en naar de LOI. 
Zoon heeft zich trouwens ook ingeschreven voor diverse staatsexamens… vwo. Ik vind het prima, dit is beter dan tot de zomer helemaal niks doen want hij heeft ook geen bijbaan meer en dus niks anders te doen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.