Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

PWS op VWO en ASS


Kaassoufflee

Kaassoufflee

13-06-2026 om 12:49 Topicstarter

Update: hij is geslaagd! 
En dankzij het combinatiecijfer, daardoor heeft hij het met de hakken over de sloot gehaald. Het heeft bakken vol energie en werk gekost, maar het was het wel waard 🥲

Gefeliciteerd Kaassoufflee wat een fijn bericht 🥳

Goed toch dat het hem zoveel energie heeft gekost. Dan heeft hij er echt zijn best voor gedaan. Wat als hij niks had gedaan en het zonder moeite ook net gehaald had? Dan had hij het dus veel beter kunnen doen. Maar nu heeft hij er alles uitgehaald wat erin zit.

Duckie73 schreef op 13-06-2026 om 13:42:

Goed toch dat het hem zoveel energie heeft gekost. Dan heeft hij er echt zijn best voor gedaan. Wat als hij niks had gedaan en het zonder moeite ook net gehaald had? Dan had hij het dus veel beter kunnen doen. Maar nu heeft hij er alles uitgehaald wat erin zit.


Enig idee wat ASS inhoudt?

Reageer je expres op deze manier in verschillende topics of ben je je er echt niet van bewust hoe jij overkomt?

Zilver_gray schreef op 13-06-2026 om 13:45:

[..]

?
Enig idee wat ASS inhoudt?

Reageer je expres op deze manier in verschillende topics of ben je je er echt niet van bewust hoe jij overkomt?

Nee het was juist positief bedoelt, wees blij dat die er zoveel tijd in stopte.

Duckie73 schreef op 13-06-2026 om 13:47:

[..]

Nee het was juist positief bedoelt, wees blij dat die er zoveel tijd in stopte.

Nee! Het HEEFT hem veel energie gekost! Dat is iets anders.

Kaassoufflee

Kaassoufflee

13-06-2026 om 13:52 Topicstarter

Duckie73 schreef op 13-06-2026 om 13:47:

[..]

Nee het was juist positief bedoelt, wees blij dat die er zoveel tijd in stopte.

Je hebt m.i. een vreemde manier van positief uiten…heb je het hele topic gelezen? Hij ging er bijna aan onderdoor, en ik ook, en er was niets meer over om aan andere vakken te besteden.

Maar goed, mijn update was bedoeld voor degenen die destijds met ons meedachten en positieve input hebben gegeven.

Jullie kunnen trots zijn op elkaar Kaassouflee!

Kaassoufflee schreef op 13-06-2026 om 12:49:

Update: hij is geslaagd!
En dankzij het combinatiecijfer, daardoor heeft hij het met de hakken over de sloot gehaald. Het heeft bakken vol energie en werk gekost, maar het was het wel waard 🥲

Wat een opluchting Kaassoufflee, hopelijk gaat het beter op z'n volgende opleiding!

Kaassoufflee schreef op 13-06-2026 om 12:49:

Update: hij is geslaagd!
En dankzij het combinatiecijfer, daardoor heeft hij het met de hakken over de sloot gehaald. Het heeft bakken vol energie en werk gekost, maar het was het wel waard 🥲

Hoera!

En geslaagd is geslaagd ... Later vraagt niemand meer naar die "hakken over de sloot".

Gefeliciteerd! Nu tijd om met jullie allen te ontspannen. Fijn zomervakantie vieren zonder school stress!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.