Over het forum Over het forum

Over het forum

Nieuwe berichten

Het forum in een nieuw jasje! Het is even wennen, maar dat lukt wel.

Wat me opvalt, is dat je in een draadje niet meteen naar de reacties springt die je nog niet gelezen had, maar steeds naar het begin van de draad wordt gebracht. Ligt dat aan mijn device of komt dat nog? Dat was namelijk een erg fijne optie.


MeikeT

MeikeT

21-01-2021 om 11:58 Topicstarter

Ook onhandig: dat je bij elk bericht in een nieuwe draad moet aangeven of je als hoofd-nick of alias wilt reageren. Het zou fijn zijn als je in je profiel een 'standaard' voorkeur aan kunt geven.

ik kom er te laat achter dat ik mijn alias liever als gebruikersnaam had willen hebben. Kan daar geen mouw meer aan gepast worden?

Slofje schreef op 21-01-2021 om 11:01:

En mócht het lukken om onder een alias te posten, verandert het plaatje dan mee? Want als ik als Hupseflupsie reageer en mijn konijnensloffen blijven toch in beeld staan, dan heeft mijn alias weinig nut.

Je alias heeft een andere avatar en kun je zien als een tweede profiel. Er wordt dus niets gekopieerd vanaf het profiel dat hangt aan je gebruikersnaam.

MeikeT schreef op 21-01-2021 om 11:58:

Ook onhandig: dat je bij elk bericht in een nieuwe draad moet aangeven of je als hoofd-nick of alias wilt reageren. Het zou fijn zijn als je in je profiel een 'standaard' voorkeur aan kunt geven.

Bedankt voor je suggestie, we zetten hem op de lijst.

Ziet er prachtig uit. Gefeliciteerd. 

Even een testje. En meteen vraag: is het niet mogelijk om mailadres te wijzigen? Het adres dat er nu in staat bestaat al een tijdje niet meer.

Sinds 2003 onder 1 gebruikersnaam en dan nu toch maar een andere gekozen. Voor de zekerheid....

Vanaf mijn telefoon kan ik nog steeds niet kiezen gebruikersnaam of alias, die pijltjes naast mijn gebruikersnaam doen het niet. Hoe kan dat?

Tijgeroog schreef op 21-01-2021 om 12:48:

Even een testje. En meteen vraag: is het niet mogelijk om mailadres te wijzigen? Het adres dat er nu in staat bestaat al een tijdje niet meer.

voor mij idd ook aan de orde. 

Alles even ontdekken, test test. Gaat goedkomen. Fijn dat er bladzijde nummering is. Ik vond dat "vorige" maar niks. Pijltje terug, pijltje terug vond ik maar onhandig. 

Ik ben een dummie, ik weet het. Als ik nu kies: mijn profiel afschermen;  dan staat er: Door je profiel af te schermen zijn je op het forum geplaatste berichten niet meer inzichtelijk voor anderen.'

Snap ik niet.

Tsjor

Het lukte me wel om mijn gebruikersnaam te wijzigen, ik wilde een oude nick gebruiken als alias en die blijkt in gebruik. Dat is niet zo handig, nu post er iemand onder mijn oude naam. Het was fijner geweest als alle bestaande nicks even gereserveerd waren gebleven. 

tsjor schreef op 21-01-2021 om 13:11:

Ik ben een dummie, ik weet het. Als ik nu kies: mijn profiel afschermen; dan staat er: Door je profiel af te schermen zijn je op het forum geplaatste berichten niet meer inzichtelijk voor anderen.'

Snap ik niet.

Tsjor

Als ik op je profiel klik Tsjor dan zie ik hoeveel berichten dat je geplaatst hebt totaal en dat je 1 like hebt gekregen. Verder niet wáár je op hebt gereageerd, in welk onderwerp. Dat zie ik wel bij mezelf. Ik heb nog geen instellingen gewijzigd. 

Haaknaald schreef op 21-01-2021 om 13:06:

Vanaf mijn telefoon kan ik nog steeds niet kiezen gebruikersnaam of alias, die pijltjes naast mijn gebruikersnaam doen het niet. Hoe kan dat?

Je kunt per topic maar onder 1 naam reageren. Daarom kun je in dit topic niet meer kiezen. In een topic waar je nog niet hebt gereageerd, krijg je de keuze uit beide namen.

Ixia schreef op 21-01-2021 om 12:07:

ik kom er te laat achter dat ik mijn alias liever als gebruikersnaam had willen hebben. Kan daar geen mouw meer aan gepast worden?

We kunnen eenmalig de foutjes aanpassen. Mail je verzoek even naar [email protected] en dan pakken we het op.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.