Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Over het forum Over het forum

Over het forum

Nieuwe berichten

Het forum in een nieuw jasje! Het is even wennen, maar dat lukt wel.

Wat me opvalt, is dat je in een draadje niet meteen naar de reacties springt die je nog niet gelezen had, maar steeds naar het begin van de draad wordt gebracht. Ligt dat aan mijn device of komt dat nog? Dat was namelijk een erg fijne optie.


Tijgeroog schreef op 21-01-2021 om 12:48:

Even een testje. En meteen vraag: is het niet mogelijk om mailadres te wijzigen? Het adres dat er nu in staat bestaat al een tijdje niet meer.

Kunnen wij voor je doen. Stuur even je gegevens naar [email protected] en dan regelen we het.

Gedaan.

Dan meteen een volgend verzoek: zou de balk waar je kunt kiezen naar welke pagina van reacties je wil ook bovenaan het scherm geplaatst kunnen worden? 

Tijgeroog schreef op 21-01-2021 om 14:10:

Gedaan.

Dan meteen een volgend verzoek: zou de balk waar je kunt kiezen naar welke pagina van reacties je wil ook bovenaan het scherm geplaatst kunnen worden?

Staat genoteerd!

Het is wel even wennen. 

waar is mijn bibliotheek gebleven? Had een paar berichten opgeslagen, waar ik incidenteel naar zocht en kan die nu niet meer vinden.

Gloedjenieuw. Nieuw mailadres, nieuwe gebruikersnaam. Nu nog een nieuwe Alias bedenken.

Ik zie namelijk dat mijn oude hoofdalias onbruikbaar is omdat die uit twee losse woorden bestaat. Jammer, was er best aan gehecht eigenlijk.

Hoe kom je na het lezen in een draadje weer meteen terug bij "recente inhoud"? Nu gaat dat omslachtig, of zie ik wat over het hoofd? 

Wel handig dat ik nu niet meer perongeluk met een andere bijnaam kan reageren.

TineWinkel schreef op 21-01-2021 om 14:33:

waar is mijn bibliotheek gebleven? Had een paar berichten opgeslagen, waar ik incidenteel naar zocht en kan die nu niet meer vinden.

ja die mis ik ook!

Het is even schrikken dat het forum wederom een totale metamorfose heeft ondergaan. Voor mij totaal onnodig, maar het zal wel.

Erg jammer dat ik mijn alias die ik al langere tijd heb niet meer kan gebruiken. Misschien voor mij dan ook maar tijd om te stoppen hier. Erg jammer na al die jaren, maar hier wordt ik tot nu toe niet echt blij van. Waarom kan ik mijn gebruikelijke alias niet gebruiken? Waarom is dat niet standaard erin gezet?

Waarom sowieso deze enorme verandering? Is er nog niet genoeg verandering geweest in ieders leven dat jullie als redactie er nog een schepje bovenop doen?

NightFly schreef op 21-01-2021 om 15:02:

Waarom sowieso deze enorme verandering? Is er nog niet genoeg verandering geweest in ieders leven dat jullie als redactie er nog een schepje bovenop doen?

Inderdaad in deze onzekere tijden was Ouders online en veilige haven om je even terug te trekken en frustraties te delen.  Had nog prima op het oude forum gekund. 

Veel mensen hebben nu een nieuwe Nick genomen om te voorkomen dat hun aliassen aan elkaar verbonden konden worden, ik ook. 

Ik weet nu niet meer wie wie is. Een dat is jammer. 

Wat een gedoe. Ik had mijn vaste nick ingevuld als Alias, maar mijn gebruikersnaam was mijn eigen naam. Die wil ik dus niet per ongeluk kunnen gebruiken, dus moest ik weer iets anders verzinnen. Vooralsnog ben ik niet heel content met de aanpassing.

MeikeT

MeikeT

21-01-2021 om 15:29 Topicstarter

Het went eigenlijk best snel 😉

Waar de bibliotheek gebleven is vroeg ik gister al, waarschijnlijk weg

Ik doe eigenlijk alles met mijn telefoon en als ik in de oude situatie op recente inhoud klikte zag ik een hoop topics. Nu neemt dat veel meer plaats in beslag omdat overal bij staat in welke rubriek het onderwerp staat. Dat was één van de beste veranderingen in het verleden, de knop recente inhoud. Ook weg

Ik vraag me ook nog steeds af wie nou zomaar mijn oude nick genomen heeft.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.