Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Over het forum Over het forum

Over het forum

Nieuwe berichten

Het forum in een nieuw jasje! Het is even wennen, maar dat lukt wel.

Wat me opvalt, is dat je in een draadje niet meteen naar de reacties springt die je nog niet gelezen had, maar steeds naar het begin van de draad wordt gebracht. Ligt dat aan mijn device of komt dat nog? Dat was namelijk een erg fijne optie.


Ik ben weg. Vind het niet handig en heb ook totaal geen zin en tijd om het allemaal uit te zoeken. Zie geen voordelen. Las al jaren eigenlijk elke dag. En reageerde geregeld.ik verdwijn. Allemaal het beste!

Interessant. Je las elke dag en toch geen zin om een half uurtje te investeren? Niet naar jou persoonlijk, maar ik ben oprecht benieuwd wat er dan zo dwars zit dat zelfs iets wat je elke dag deed (en kennelijk aardig vond om te doen) én iets wat nog steeds werkt maar dan anders, niet meer leuk is? De balans slaat dus uit naar de vertrek-kant, maar hoe had dat voorkomen kunnen worden? 

gr Angela

MeikeT

MeikeT

23-01-2021 om 06:18 Topicstarter

Mach schreef op 23-01-2021 om 00:24:

Ik ben weg. Vind het niet handig en heb ook totaal geen zin en tijd om het allemaal uit te zoeken. Zie geen voordelen. Las al jaren eigenlijk elke dag. En reageerde geregeld.ik verdwijn. Allemaal het beste!

Ik merk wel dat ik me minder 'betrokken' voel bij de draadjes. Door de veranderde lay-out en het ontbreken van een titel lijken de onderwerpen me wat minder te 'pakken'. Maar misschien verandert dat nog en komt dat gevoel terug.

Bookmarks

Ik had ergens iets gelezen over een bookmark ofzoiets dat in plaats van de bibliotheek is/zou komen? Om bepaalde topic op te kunnen slaan. Maar ik kan het niet vinden. Iemand dat al gevonden? 

Enne, volgens mij is er al een hoop weer aangepast ter verbetering, ik zie nu bij bepaalde topic wel dat er nieuwe berichten zijn geplaatst. Of is dat wishfull thinking 😃

Oh ja

Als je de titels van de reacties mist, die kan je natuurlijk ook gewoon zelf boven je tekst plaatsen🙃

Angela1967 schreef op 23-01-2021 om 01:12:

Interessant. Je las elke dag en toch geen zin om een half uurtje te investeren? Niet naar jou persoonlijk, maar ik ben oprecht benieuwd wat er dan zo dwars zit dat zelfs iets wat je elke dag deed (en kennelijk aardig vond om te doen) én iets wat nog steeds werkt maar dan anders, niet meer leuk is? De balans slaat dus uit naar de vertrek-kant, maar hoe had dat voorkomen kunnen worden?

gr Angela

Ik voel dat ook wel zo. Ik las en schreef elke dag, maar nu ben ik totaal het overzicht kwijt. En mijn Nick bovendien, want die is per ongeluk mijn alias geworden. Doordat heel veel mensen ineens een andere naam hebben, voelt het alsof mijn familie uit elkaar is gerukt. Nou ja, dat klinkt wat dramatisch, maar het lijkt erop of alleen onze vaste veelschrijver nog actief is met 50 berichten per dag. De rest ligt een beetje stil.

Het is wel een beetje vreemd. Tot in 2010 (blijkbaar) was mijn nicknaam ook mijn  gebruikersnaam. Omdat deze te herleidbaar werd heb ik er toen voor gekozen om een andere nicknaam onder deze gebruikersnaam te hangen. Als ik nu dus onder deze gebruikersnaam inlog krijg ik bij profiel een paar berichten uit 2010 te zien. Ik kan ook niet doorklikken op mijn vaste nick. Het lijkt wel alsof deze “zwevend” is. En dat zie ik bij meer mensen.

Dus: die recente berichten en geopende topics zegt nog niet zo heel veel. Wel grappig trouwens om die oude berichten uit 2010 nog een keer door te lezen. 

En qua titel

Het plaatsen van een titel dwingt wel om goed na te denken over je boodschap. Dat mis ik inderdaad wel een beetje.

Aha dus het is de vraag voor elk persoon hoe groot de afwijking 'mag' zijn van het oude forum. En dan komt er nog eens bij dat het forum voor de eigenaren ook rendabel moet zijn. Ingewikkelde mix en niet makkelijk om te bepalen en zeker niet om uit te leggen. Want de wijzigingen zullen ook altijd mensen doen vertrekken maar als je dat als eigenaar botweg op het forum zet als commerciële afweging voelen mensen zich niet welkom.    

gr Angela

Angela

Op wie reageer je nu?

MeikeT

MeikeT

23-01-2021 om 12:33 Topicstarter

Angela1967 schreef op 23-01-2021 om 11:17:

Aha dus het is de vraag voor elk persoon hoe groot de afwijking 'mag' zijn van het oude forum. En dan komt er nog eens bij dat het forum voor de eigenaren ook rendabel moet zijn. Ingewikkelde mix en niet makkelijk om te bepalen en zeker niet om uit te leggen. Want de wijzigingen zullen ook altijd mensen doen vertrekken maar als je dat als eigenaar botweg op het forum zet als commerciële afweging voelen mensen zich niet welkom.

gr Angela

Volgens mij zijn er heel wat meer redenen aangedragen dan alleen die ene die jij aanhaalt. Bovendien, wat kan jou het schelen (tenzij je bij het forum hoort, wat je dan eigenlijk eerlijk zou moeten vermelden).

MMcGonagall schreef op 23-01-2021 om 11:11:
Angela1967 schreef op 23-01-2021 om 01:12:

Interessant. Je las elke dag en toch geen zin om een half uurtje te investeren? Niet naar jou persoonlijk, maar ik ben oprecht benieuwd wat er dan zo dwars zit dat zelfs iets wat je elke dag deed (en kennelijk aardig vond om te doen) én iets wat nog steeds werkt maar dan anders, niet meer leuk is? De balans slaat dus uit naar de vertrek-kant, maar hoe had dat voorkomen kunnen worden?

gr Angela

Ik voel dat ook wel zo. Ik las en schreef elke dag, maar nu ben ik totaal het overzicht kwijt. En mijn Nick bovendien, want die is per ongeluk mijn alias geworden. Doordat heel veel mensen ineens een andere naam hebben, voelt het alsof mijn familie uit elkaar is gerukt. Nou ja, dat klinkt wat dramatisch, maar het lijkt erop of alleen onze vaste veelschrijver nog actief is met 50 berichten per dag. De rest ligt een beetje stil.

Aha dus het is de vraag voor elk persoon hoe groot de afwijking 'mag' zijn van het oude forum. En dan komt er nog eens bij dat het forum voor de eigenaren ook rendabel moet zijn. Ingewikkelde mix en niet makkelijk om te bepalen en zeker niet om uit te leggen. Want de wijzigingen zullen ook altijd mensen doen vertrekken maar als je dat als eigenaar botweg op het forum zet als commerciële afweging voelen mensen zich niet welkom.

gr Angela

"Want de wijzigingen zullen ook altijd mensen doen vertrekken maar als je dat als eigenaar botweg op het forum zet als commerciële afweging voelen mensen zich niet welkom".

Het gaat mij niet om de cosmetische veranderingen, maar van die  knoppen waarmee alle OP's direct door kan schuiven naar facebook en twitter wordt deze redundant boomer niet blij.En Angela, je optreden in deze draad maakt mij ook nieuwsgierig. Ben je van het forumbeheer of het type teacher's pet? Ik ziesteeds het hoofd van Angela de Jong op mijn netvlies verschijnen (ook geen pre)

MeikeT

MeikeT

23-01-2021 om 15:11 Topicstarter

Angela1967 schreef op 23-01-2021 om 15:03:
MMcGonagall schreef op 23-01-2021 om 11:11:
Angela1967 schreef op 23-01-2021 om 01:12:

Interessant. Je las elke dag en toch geen zin om een half uurtje te investeren? Niet naar jou persoonlijk, maar ik ben oprecht benieuwd wat er dan zo dwars zit dat zelfs iets wat je elke dag deed (en kennelijk aardig vond om te doen) én iets wat nog steeds werkt maar dan anders, niet meer leuk is? De balans slaat dus uit naar de vertrek-kant, maar hoe had dat voorkomen kunnen worden?

gr Angela

Ik voel dat ook wel zo. Ik las en schreef elke dag, maar nu ben ik totaal het overzicht kwijt. En mijn Nick bovendien, want die is per ongeluk mijn alias geworden. Doordat heel veel mensen ineens een andere naam hebben, voelt het alsof mijn familie uit elkaar is gerukt. Nou ja, dat klinkt wat dramatisch, maar het lijkt erop of alleen onze vaste veelschrijver nog actief is met 50 berichten per dag. De rest ligt een beetje stil.

Aha dus het is de vraag voor elk persoon hoe groot de afwijking 'mag' zijn van het oude forum. En dan komt er nog eens bij dat het forum voor de eigenaren ook rendabel moet zijn. Ingewikkelde mix en niet makkelijk om te bepalen en zeker niet om uit te leggen. Want de wijzigingen zullen ook altijd mensen doen vertrekken maar als je dat als eigenaar botweg op het forum zet als commerciële afweging voelen mensen zich niet welkom.

gr Angela

Ja, dat had je al geschreven. Letterlijk 😂

Meike, iemand vroeg me op wie ik nou reageerde, en daarom heb ik posting nog een keer geplaatst als reactie op de posting die ik bedoelde.

gr Angela

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.