Over het forum Over het forum

Over het forum

Reclame ergenis!!!


Caro

Caro

17-08-2019 om 15:18

data

Ik heb niet het gevoel dat zo'n klein filmpje van 10 sec nu zoveel data pakt, ik merk er niks van.

Carla

Carla

18-08-2019 om 00:50

Tja Caro

Het is niet dat wanneer jij er geen last van hebt een ander dat ook niet kan hebben en dat ik of een ander zich daarbij neer moet leggen. Dit terwijl er gevraagd is om screenshots en ik die ook heb aangeleverd.
Die reclame verspringt ook nog eens van boven naar beneden en dan naar onder terwijl ik niet scroll. Als een soort mug achter je aan.
De verkleinde reclame krijg ik niet weg omdat het woord skip of buiten beeld valt of niet reageert op aanklikken.
Als je de reclames in de banner boven laat afspelen ipv ze te laten vliegen, dan zijn ze er toch maar veroorzaken geen overlast.

Reclame-ergernis

Op mijn eigen computer heb ik er geen last van, blijkbaar ooit een goede add-blocker aangezet.
Maar soms bezoek ik het forum op een andere computer en dan schrik ik me lam! De reclames ' op de achtergrond' verkleinen het beeld tot 1/3 van de pagina en in die 1/3 draaien ook nog filmpjes mee. Mocht je al gevonden hebben waar je kunt inloggen, dan verspringt dat op het moment dat je iets wil typen, zodat je alsnog ongewenst in een reclameblok terecht komt.
Als ik het forum niet zou kennen zou ik binnen 1seconden afhaken en nooit meer terugkomen. En echt niet snappen waarom dit forum iets van belang is.

Tsjor

Niki73

Niki73

04-09-2019 om 09:56

Doe er wat aan, forumbeheer!

Hier net als bij Tsjor. Thuis gaat het inderdaad beter (adblockers). Maar elders, ik heb zitten timen, duurt het 6 tot 8 volle seconden voordat het beeld eindelijk stilstaat en ik ergens op kan klikken. Na elke klik is het weer 6-8 seconden wachten tot dat alles geladen is en er niets meer verspringt. Hoogst irritant!

Verspringen

Hoe vaak ik al niet op de printerknop gedrukt heb terwijl een miliseconde daarvoor 'recente inhoud' nog op die plek stond 😠

Aagje Helderder

Aagje Helderder

04-09-2019 om 11:20

Ow ja Knurf

Dat precies heb ik ook. Heel erg ergerlijk. Dat heb ik trouwens allen op de telefoon.

Ad Hombre

Ad Hombre

04-09-2019 om 11:25

Aagje

"Dat precies heb ik ook. Heel erg ergerlijk. Dat heb ik trouwens allen op de telefoon."

Yep, dat is een majeure irritatie.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

04-09-2019 om 11:31

Ja die

Of mail pagina

Super irritant.

mirreke

mirreke

04-09-2019 om 12:24

Terwijl

je bij een goede adblocker een volkomen wit scherm hebt met alleen die nieuwe kleurenbalkjes en grote vensters per bijdrage...
Heel rustig is het dan.

Niki73

Niki73

11-09-2019 om 12:57

Teksten nu geheel onleesbaar!

Geweldig hoor, de nieuwe KIA-advertenties met zwart-grijze achtergrond. Ik kan nu de tekst van de reacties helemaal niet meer lezen. Forumbeheer, jullie dwingen me ook op deze pc een adblocker te installeren. Het gaat niet anders. Jullie schieten je doel voorbij op deze manier!

Denk eens na over die "partner" van jullie, het blijkt een prutser.

Rare engelse melding van Quantcast privacy

als ik op OO wil gaan. Ik heb op 2 verschillende ápparaten gekeken maar t is echt OO die dit doet. Vervelend hoor. Ik heb alles geweigerd maar vind dit wel een vreemde manier om ineens over je pagina te gooien.

Bosbes

Bosbes

13-09-2019 om 21:17

nogal ja, Lilian

Helemaal eens Lilian. En ook weer geen enkele uitleg van de redactie.
En wel voortaan een irritant blauw vlakje met 'privacy' in je scherm. Rot op.
Bij de laptop is dat nog niet zo irritant maar op mijn mobiel is het nogal storend.
Wie heeft daar nou weer wat aan?

Carla

Carla

13-09-2019 om 23:44

En niets opslaan

Elke keer opnieuw moet ik mijn instellingen invoeren en laat het scherm niet zien dat het is opgeslagen. En nu dat blauwe blok in beeld door je scherm en die vallende reclames.

Veerle

Veerle

14-09-2019 om 00:20

Privacy

Ja, bijzonder irritant dat blauwe blokje.

Mijn instelling ‘alles weigeren’ pakt hij niet.

Forumbeheer, willen jullie hier svp wat aan doen?

Normaal heb je heel simpel de keuze tussen ‘alleen functioneel’, ‘analytisch’ of ‘uitgebreid’ of zo? Waarom hier weer zo moeilijk met een veel te lange en onduidelijke lijst?

En dat privacyblokje moet echt weg.

Moeder

Moeder

14-09-2019 om 11:40

Lilian

Hier gewoon in het nederlands.

Nu krijg ik m ook in het Nederlands

Krijgen jullie m ook vaker? Ondertussen heb ik m al 4 x weg geklikt? Met dat ik alles afwijs.....

Saar

Saar

14-09-2019 om 13:58

Die blauwe blok

die zeer prominent aanwezig blijft op scherm (als je alles weigert?) ken ik echt niet van andere websites. Ik vind het opdringerig en zeer storend.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.