Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
05-11-2018 om 18:24
Nu een aantal maanden gescheiden. Niet op zoek naar een relatie maar de aandacht van mannen wel leuk vinden.
Dan opeens een onverwacht chat bericht van een leuke man.
Aan de praat geraakt, hij single, ik single, en een uitnodiging om eens wat te drinken.
Ik vond dat heel leuk en spannend. Nog niks concreets afgesproken.
Nu had ik het met een kennis over dit voorval en de naam van de single man kwam bekend voor.
Als in......huh? Die heeft toch een relatie?
En met wat speurwerk klopt dit.
Toch wel een domper.
Precies wat mijn ex mij heeft aangedaan en nu tref ik een man die dit zijn partner aan (wilt) doen.
Ik ben blij dat ik er op tijd achter kom.
Maar zo te zien valt er nog veel te leren.
Het vertrouwen is al behoorlijk geschaad door mijn ex en dit soort dingen maken het niet makkelijker.
Tja en wat is nu mijn vraag. Ik weet het eigenlijk niet.
Herkenbaar bij opnieuw datende mensen?
14-11-2018 om 17:11
mijn Tinderervaring
- mannen die eerlijk zijn over dat ze een relatie hebben en dus alleen sex willen
- mannen die daar niet eerlijk over zijn maar ze staan onherkenbaar op hun profiel en hebben geen tekst, dus makkelijk eruit te filteren
- een heleboel lelijke en/of domme mannen
- verrassend veel leuke mannen, die wel zeggen wat ze zoeken of juist niet zoeken en waar ik leuke dates mee heb!
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.