Relaties Relaties

Relaties

7 jaar jongere man

Hallo allemaal. Ik heb via via een 7 jaar jongere man leren kennen ik ben 33 hij 26. Nu wil hij een keer met mij naar de bios. Het hoeft niks te worden maar het kan wel. Hij ziet er wel gewoon leuk uit het is wel mijn typ. Verder ken ik hem nog niet heel goed maar denk wel dat het een hele lieve man is. Is het raar een 7 jaar jongere man of zou het best kunnen? Groetjes van mij.


Ik vind dat het zeker kan. Er zijn grotere verschillen tussen mensen, en naarmate je ouder wordt wordt het verschil in leeftijd steeds minder voelbaar. En je vindt elkaar toch leuk?
Gewoon gaan hoor, veel plezier!

Ik zou zeggen, leer elkaar op het gemak kennen en dan merk je vanzelf wel of jullie goed bij elkaar passen of niet. Die 7 jaar verschil lijkt me niet onoverkomelijk. 

Natuurijk!

Als hij 31 is en jij 38 klinkt het al anders hè. Het zit tussen je oren. Leeftijd is maar een getal. Terwijl een klik en aantrekkingskracht daar veel belangrijker is. Hoe kijk jij overigens naar een man die 7 jaar ouder is. Toch ook prima? Lekker gaan daten dus! 

Bijtje82

Bijtje82

17-04-2022 om 08:16

Moet prima kunnen. Ik ben 39 en mijn vriend is 28. Maar hij is veel volwassener dan mijn 37 jarige ex was. 
Mijn collega's vinden het vooral leuk om grapjes over te maken 😜 
Waar het uiteindelijk om draait is hoe jullie het samen hebben.

Mij hoor je niet klagen iig. 

Cin1988

Cin1988

17-04-2022 om 10:03 Topicstarter

Dankjulliewel voor de positieve reacties. En idd Bijtje daar draait het uiteindelijk ook om.

MRI

MRI

17-04-2022 om 12:05

Het ligt er ook aan hoe hij zelf is. Ik had een ex die zeven jaar jonger was. Prima, ik was zelf nog jong en zag er aardig uit. Maar langzamerhand merkte ik dat hij wel erg geinteresseerd was in vrouwelijk schoon. Het feit dat ik er (nog) leuk uitzag droeg zeker bij in zijn interesse in mij. Maar ik werd onzeker van het naar vrouwen kijken de hele tijd. Ook naar meisjes van twintig en zo. Ik ging denken "ja maar als ik zestig ben en hij 53, hoe gaat het dan?" Een vrouw van zestig (en jonger)  is in onze cultuur toch meer uitgerangeerd dan een man van 53, hoe we ook naarstig met een paar goed geconserveerde en/of gebotoxte vrouwelijke uitzonderingen het tegendeel proberen te bewijzen. 
Uiteindelijk is het ook uitgegaan op die combinatie, Je kunt het wijten aan mijn onzekerheid maar ook aan zijn opstelling. Zijn vriendin na mij was ook vijf jaar ouder overigens en die zat na acht jaar bij mij op de bank te huilen omdat hij haar jarenlang met allerlei jongere vrouwen bedrogen had. 
Maar goed, als je bij hem voelt dat hij echt voor jou gaat en anders is dan die ex van mij, zou het geen probleem moeten zijn. Ik zou gewoon lekker daten en het even aanzien en voelen of het goed zit. 

Bijtje82

Bijtje82

17-04-2022 om 12:47

Ik zou een boek kunnen schrijven over alles wat ik nu in mijn nieuwe vriend heb gevonden wat ik alle jaren ervoor heb gemist. 

Gewoon gezellig naar de bios en kijken of er een klik is. MRI had een jongere man die druk was met andere vrouwen maar dat kan op elke leeftijd gebeuren. Zal het type zijn geweest, "rupsje nooit genoeg".

Als hij nou 16 was en jij 23 waren de verhoudingen qua leeftijdsfase wel erg uiteen. Maar dat zie ik niet zo op 26 en 33 jarige leeftijd. Veel plezier! 

Bijtje82

Bijtje82

17-04-2022 om 15:05

wil40 schreef op 17-04-2022 om 14:35:

Gewoon gezellig naar de bios en kijken of er een klik is. MRI had een jongere man die druk was met andere vrouwen maar dat kan op elke leeftijd gebeuren. Zal het type zijn geweest, "rupsje nooit genoeg".

Als hij nou 16 was en jij 23 waren de verhoudingen qua leeftijdsfase wel erg uiteen. Maar dat zie ik niet zo op 26 en 33 jarige leeftijd. Veel plezier!

Ik was ooit 16 en mijn toenmalige vriend 6 jaar ouder. Dat heeft toen een paar maanden geduurd en werd toen aan de kant gezet met de mededeling te jong.

Jaar later toch weer bij elkaar gekomen. Na 3 jaar huis gekocht en een half jaar later heeft ie me aan de kant gezet voor m'n zusje van toen 16. 

Dat heeft trouwens ook niet lang genoeg, want het Gras aan zijn kant bleek voor mijn zusje dorrer dan ze had verwacht. 

Jeetje Bijtje, wat een verhaal!
Ik had als 15 jarige een vriendje dat 18 was - zei hij. Bleek dat hij 25 was en het leuk vond jonge meisjes te ontmaagden. Gelukkig kwam ik daar op tijd achter en wist mijn lieve, zachtaardige vader hem vervolgens zo bang te maken (kom NOOIT meer in de buurt van mijn dochter) dat ik hem nooit meer gezien heb. Mijn maagdelijkheid was nog intact

Bijtje82

Bijtje82

17-04-2022 om 17:04

Dymo schreef op 17-04-2022 om 15:32:

Jeetje Bijtje, wat een verhaal!
Ik had als 15 jarige een vriendje dat 18 was - zei hij. Bleek dat hij 25 was en het leuk vond jonge meisjes te ontmaagden. Gelukkig kwam ik daar op tijd achter en wist mijn lieve, zachtaardige vader hem vervolgens zo bang te maken (kom NOOIT meer in de buurt van mijn dochter) dat ik hem nooit meer gezien heb. Mijn maagdelijkheid was nog intact

Ach ja, achteraf ben ik wel blij dat het over is hoor en dat er geen kinderen zijn. Ik was op dat moment in mijn leven ook echt nog niet zelfstandig en afhankelijk van hem. Ik liet alles gebeuren en Nam zelf geen beslissingen. Hij is behoorlijk dominant en ik destijds onwijs naief.

Mijn ex nu was veel te meegaand, na 11 jaar en 3 kinderen mistte ik toch die saamhorigheid. Het samen beslissingen nemen, samen zorgen en gewoon vooral het samen zijn. We leefden in één huis, maar compleet langs elkaar heen.

Mijn vriend nu is dominanter dan ik, maar minder dan mijn ex destijds. Veel zorgzamer dan al mijn exen, onwijs leuk met de kinderen en ondanks dat hij geen kinderen heeft ook een betere opvoeder. 

Een betere minnaar en heel goed voor mijn zelfvertrouwen. Natuurlijk heeft hij ook mindere kanten, maar die heeft iedereen en ik stoor me aan die van hem (nog) niet. 

Bijtje: "Ik was op dat moment in mijn leven ook echt nog niet zelfstandig en afhankelijk van hem. Ik liet alles gebeuren en Nam zelf geen beslissingen. Hij is behoorlijk dominant en ik destijds onwijs naief."

Precies, dat puberstadium is bij Cin1988 en date wel achter de rug. Biedt verder geen garanties, maar die krijgt niemand. Maar de start is gelijkwaardiger. 

Is de band met je zus overigens goed gebleven? Wat een verhaal inderdaad....

wat zegt een leeftijd? Als het klikt en jullie vinden het beide fijn met elkaar, lekker van genieten

Bijtje82

Bijtje82

17-04-2022 om 18:37

wil40 schreef op 17-04-2022 om 17:32:

Is de band met je zus overigens goed gebleven? Wat een verhaal inderdaad....

Nee, had haar jaren niet gezien en gesproken. Inmiddels sinds een jaar weer contact en dat gaat. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.