Relaties Relaties

Relaties

Al een tijdje een tweede man.... zonder schuldgevoel


Bobbie

Bobbie

23-07-2017 om 14:00

Ellen offtopic

Ik reageerde het meest op de post die na jou kwam.

En dat omdat ik het ....vervelend vindt als mensen het idee hebben het allemaal wel "door" te hebben en de rest daar vast te stom voor is en het gezegd wordt nádat iemand het al gemeld heeft. Zo nog wat meer redenen, maar dat doet er nu niet toe.

Het maakt vaak ook niet uit of het nep is, er kan nog steeds een zinvolle discussie uit komen.

me2

me2

01-08-2017 om 12:01

stiekeme vrouw

Ik had het zelfde, ik heb jaren lang een affaire gehad, uiteindelijk ben ik gestopt, het was mooi geweest. Spijt? Nee totaal niet. Ik spreek hem nog af en toe, hij heeft intussen een vriendin (toen niet). Maar ik zal het nooit meer met hem doen.

Of ik het weer zal doen? Nee nooit meer.

Doe wat je zelf wilt, maar je moet wel de consequenties dragen als het ooit uitkomt.

tante Sidonia

tante Sidonia

01-08-2017 om 17:20

consequenties dragen

Dat is gemakkelijk gezegd je moet zelf de consequenties dragen. Maar ook haar vriend moet consequenties dragen; die zal door een hoop ellende heen moeten als hij wel om haar geeft.

En dan hoop ik maar dat deze stiekeme vrouw geen kinderen heeft want als zij consequenties moeten dragen is het nog erger.

Pennestreek

Pennestreek

01-08-2017 om 17:34

Precies tante Sidonia

En dat is waarom ik altijd een beetje misselijk wordt van dit soort topics. Degene die de vraag stelt IS niet degene die de consequenties moet dragen. Dat is de degene die bedrogen wordt, die wordt hiermee opgezadeld zonder dat hij of zij daar op wat voor manier dan ook om gevraagd heeft. En er dan ook nog bij zetten dat je je niet schuldig voelt. Dan is er naar mijn idee echt iets grondig mis met je normen en waarden...

Kijk, je kunt een slechte relatie hebben, of de relatie kan verslechteren is eigenlijk een betere omschrijving. Maar in ALLE gevallen is dan de goede volgorde: 1. daar wat aan proberen te doen; 2. als dat niet lukt de huidige relatie netjes afwikkelen; en dan eventueel na een tijdje pas 3. nieuwe relatie aangaan. Elke andere vorm of volgorde is gewoon not done. Vind ik. En vond ik ook al lang voordat ik degene was die bedonderd werd.
Zo. Dat moest ik even kwijt.

tante Sidonia

tante Sidonia

01-08-2017 om 22:43

pennestreek

en wat je gelijk hebt!!!

Kaaskopje

Kaaskopje

02-08-2017 om 11:49

Eens

Ik ben het met jullie eens hoor. Als ik naar ons kijk, dan kan ik uitgaan van dat we elkaars vertrouwen niet beschamen. Gewoon niet. Als dat toch zou gebeuren, zou dat al die veiligheid in een klap wegvegen. Dat hoor je elkaar niet aan te (willen) doen.

GitteNN

GitteNN

03-08-2017 om 08:38

Stiekem

Je noemt jezelf al stiekem. Dat zegt genoeg. Egoïstisch en oneerlijk. Niets ruimdenkend helemaal niets!! Weet je vriend ervan? Vertel dat eens eerlijk hier. Ook als hij er van weet en t goed vind etc etc kan ik me niet inleven. Dit is voor mij een No go area! Dus aan mijnen je niets

GitteNN

GitteNN

03-08-2017 om 08:39

Laatste zin moestzijn; aan mij heb je niets

tante Sidonia

tante Sidonia

03-08-2017 om 16:52

GitteN

Aan jou heeft ze misschien heel wat. Ze kan lezen hoe diep ze anderen kan raken met dit walgelijke gedrag!

GitteNN

GitteNN

03-08-2017 om 17:25

weet ik niet

ik weet het niet. ik ga iig nooit mee in die zogenaamde ruimdenkendheid. gedrogen partners en(eventuele)kinderen zijn mega slachtoffer van deze daden. zo verschrikkelijk. helaas kan ik het weten.

maar die stiekeme mevrouw is ook nog een slappe tut, want ze reageert helemaal niet meer.

Sleur

Het kan inderdaad de sleur zijn. De relatie op zich is goed, je hebt alles voor elkaar maar op seks gebied is de spanning er af terwijl je het toch nog wilt hebben.
Mensen oordelen heel snel en weten vaak niet waar ze het over hebben.
Je moet er over praten zeggen ze dan. Alsof je dat al niet gedaan hebt.
Het sluipt er bij in en na jaren kom je er achter dat je die spanning mist.
Natuurlijk laat je het dan gebeuren omdat je de juiste persoon gevonden hebt en daar de aandacht van krijgt waar je naar op zoek was.

Bobbie

Bobbie

06-08-2017 om 10:17

Ben

"Mensen oordelen heel snel en weten vaak niet waar ze het over hebben.
Je moet er over praten zeggen ze dan"

Ben, ik reageer juist omdat ik precíes weet waar ik het over heb. Lees eens wat meer draadjes die over relaties gaan ipv over sex.
Je hebt geen idee wat je je vrouw gaat asndoen en in welk wespennest je jezelf vrijwillig gaat storten.
En als je dat wel weet, doe t netjes, Laat je vrouw gaan. Hoeft ze zich geen afgelikte boterham met kans-,op-soa-beleg te voelen.
Want de:" we doen het echt veilig" zie ik altijd op mijn werk terug.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.