Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Appen


LarsJensen schreef op 26-07-2023 om 08:43:

Als je laat zien hoe nodig je hem hebt, verlies je je aantrekkingskracht. Doe alsof je zijn aandacht niet echt hoeft.

Met dat laatste begin je een spelletje dat heel vervelend kan worden (ik kan er helaas een boek over schrijven 😓). Laat zien dat je hem leuk vindt. En geef hem de ruimte en de gelegenheid om te laten zien dat hij jou ook leuk of niet leuk vindt. Je weet dan waar je aan toe bent en dat is veel fijner dan iemand 'nodig hebben'.

MRI

MRI

26-07-2023 om 10:38

EmmaT schreef op 26-07-2023 om 09:42:

[..]

Met dat laatste begin je een spelletje dat heel vervelend kan worden (ik kan er helaas een boek over schrijven 😓). Laat zien dat je hem leuk vindt. En geef hem de ruimte en de gelegenheid om te laten zien dat hij jou ook leuk of niet leuk vindt. Je weet dan waar je aan toe bent en dat is veel fijner dan iemand 'nodig hebben'.

ja precies. 'doen alsof je hem niet nodig hebt' zijn puberale spelletjes waarmee je een manipulatieve dynamiek in gang zet.

MRI schreef op 26-07-2023 om 10:38:

[..]

ja precies. 'doen alsof je hem niet nodig hebt' zijn puberale spelletjes waarmee je een manipulatieve dynamiek in gang zet.

Wel puberaal, maar in veel meer leeftijdscategorieën gespeeld helaas

EmmaT schreef op 26-07-2023 om 09:42:

[..]

Met dat laatste begin je een spelletje dat heel vervelend kan worden (ik kan er helaas een boek over schrijven 😓). Laat zien dat je hem leuk vindt. En geef hem de ruimte en de gelegenheid om te laten zien dat hij jou ook leuk of niet leuk vindt. Je weet dan waar je aan toe bent en dat is veel fijner dan iemand 'nodig hebben'.

Je kan het ook anders opvatten, dat je niet reageert als iemand die wanhopig op zoek is naar iemand maar het gewoon gezellig wil houden. 

Is er een tijdverschil tussen elkaar live zien en appen? Als ze elkaar overdag zien en er wordt pas na werktijd geappt, lijkt het me inderdaad waarschijnlijk dat hij thuis een partner heeft. Ik zou een appje sturen net nadat ze elkaar hebben gezien, of misschien wel tijdens. "Trek in koffie?" of iets dergelijks. Dan zal ze snel genoeg weten of hij oprecht geïnteresseerd is, of alleen maar telefoonnummers verzamelt van leuke dames.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.