Relaties Relaties

Relaties

Appen

Deze vraag stel ik voor een vriendin die zelf niet op dit forum zit.


Al enkele maanden heeft ze leuk contact met een man die af en toe klusjes doet in het bedrijf waar ze werkt.
Ze voelt zich aangetrokken tot hem en ze denkt dat het wederzijds is.

Hij lacht veel naar haar, knipoogt naar haar, kijkt haar helemaal na als ze langs loopt. Zelfs als hij is gesprek is met een collega heeft hij dan alleen maar aandacht voor haar. Hij check haar helemaal. Hij raakt haar speels aan,.......allemaal flirtsignalen lijkt mij.

Ze kunnen het heel goed samen opschieten en er is duidelijk een klik. Ze hebben zelfs telefoonnummers uitgewisseld.

Maar zo open als hij op werk is zo koel en kortaf is hij tijdens het appen en dit maakt mijn vriendin erg onzeker en zorgt ervoor dat ze geen verdere stappen durft te ondernemen. Ze is bang dat hij gewoon een spelletje met haar speelt.

Wat denken jullie? Is dit normaal appgedrag van mannen of is ze echt gewoon een leuk tijdverdrijf als hij aan het werk is?


MRI

MRI

21-07-2023 om 16:57

Off topic: ah, de 'ik vraag het voor een vriend'- variant. Ik zelf denk dat je veel  wijsheid uit je andere draadjes kunt halen om aan haar door te geven.
On topic: ja kan dat deze man flirt. Is hij getrouwd of in een relatie? En zij?

Oh ja hoor, dat kan best. Mijn (nu ex) hield niet van appen, vond ie gedoe. Hij had ook nogal grote handen en dat gepriegel op zo'n telefoon vond hij niets. Dus hij appte voornamelijk -ja- nee - oke- goed....iig zo min mogelijk woorden. Maar goed, mijn ex belde vaak na een appje maar even om het antwoord te geven, hoefde hij niet te typen.
Dus ja, het kan zijn dat ie gewoon niet van appen houdt. Anders moet ze een keer moed verzamelen en vragen of hij wat met haar wil gaan drinken. Dan komt ze er in ieder geval sneller achter of hij echt interesse heeft, of dat hij gewoon nogal filterig is.

Diana79

Diana79

21-07-2023 om 17:19 Topicstarter

MRI schreef op 21-07-2023 om 16:57:

Off topic: ah, de 'ik vraag het voor een vriend'- variant. Ik zelf denk dat je veel wijsheid uit je andere draadjes kunt halen om aan haar door te geven.
On topic: ja kan dat deze man flirt. Is hij getrouwd of in een relatie? En zij?

Geloof het of niet maar mijn vriendin wil zelf niet op het forum. Of hij bezet? Geen idee. Ik ken hem zelf niet. Mijn vriendin is single en wil graag een relatie.

Diana79

Diana79

21-07-2023 om 17:19 Topicstarter

1968 schreef op 21-07-2023 om 17:09:

Oh ja hoor, dat kan best. Mijn (nu ex) hield niet van appen, vond ie gedoe. Hij had ook nogal grote handen en dat gepriegel op zo'n telefoon vond hij niets. Dus hij appte voornamelijk -ja- nee - oke- goed....iig zo min mogelijk woorden. Maar goed, mijn ex belde vaak na een appje maar even om het antwoord te geven, hoefde hij niet te typen.
Dus ja, het kan zijn dat ie gewoon niet van appen houdt. Anders moet ze een keer moed verzamelen en vragen of hij wat met haar wil gaan drinken. Dan komt ze er in ieder geval sneller achter of hij echt interesse heeft, of dat hij gewoon nogal filterig is.

Ze is erg onzeker.

Bijtje82

Bijtje82

21-07-2023 om 18:11

Hij heeft waarschijnlijk een vrouw thuis zitten en dus geen ruimte om uitgebreid te appen. 
Of hij is gewoon een filtering type.
Of zij is zo wanhopig op zoek dat ze iedere lach Of aanraking als toenadering beschouwd. Terwijl hij gewoon aardig doet. 

Mijn collega en ik zijn soms ook net een getrouwd stel, maar ik heb ook totaal geen interesse in hem. Of andersom, tenminste dat idee heb ik niet perse.

Moet zeggen dat het wel opvalt dat je steeds topics opent met dezelfde strekking. Mannen die interesse lijken te hebben in jou, of een vriendin. 

Diana79 schreef op 21-07-2023 om 17:19:

[..]

Geloof het of niet maar mijn vriendin wil zelf niet op het forum. Of hij bezet? Geen idee. Ik ken hem zelf niet. Mijn vriendin is single en wil graag een relatie.

En dan zet jij het voor haar op twee verschillende fora?

Ik vraag dit voor een vriendin😂 dat is zooo jaren zestig brievenrubriek🤣

Tja, wel een heel bijzonder setje topics zo bij elkaar…
Maar goed, voordeel van de twijfel, dus toch een antwoord: die heeft thuis vrouw en kinderen, maar heeft geen bezwaar tegen wat geflirt op het werk.

Waarom vraagt ze hem niet gewoon op de man af waar hij mee bezig is. Lijkt mij een veel betere oplossing dan je vriendin vragen om er op 2 fora een vraag over te stellen!

Ze is verlegen. Maar wel al nrs uitgewisseld. En appen. Lijkt wel wat te kunnen worden. Hij is beter in live contact kan ook goed. En botte boer in appjes. 

Via de app vragen of hij single is? En zo ja vragen keer afspreken buiten werk. Zo nee; heel rapido parkeren. 

Anna Cara schreef op 21-07-2023 om 22:52:

Ze is verlegen. Maar wel al nrs uitgewisseld. En appen. Lijkt wel wat te kunnen worden. Hij is beter in live contact kan ook goed. En botte boer in appjes.

Via de app vragen of hij single is? En zo ja vragen keer afspreken buiten werk. Zo nee; heel rapido parkeren.


Zou het niet kunnen dat hij via de app aangeeft dat hij single is terwijl het niet zo is? Zoiets zou ik liever te weten zien te komen op een andere manier, het liefst rechtstreeks vragen of hij vrij is, maar dat is wellicht ook niet makkelijk als die vriendin zo verlegen is. 

Verder ben ik het eens dat niet elke man van appen houdt, die van mij in elk geval niet. Die zal eerder even bellen als ik hem een vraag stel via whatsapp. 

Als hij niet goed is in appen moet je hem niet via de app vragen of hij al een relatie heeft. Ik zou dat appen dan beperken tot hoe laat en waar afspreken. 

Simpel ze zegt tegen hem een vriendin van me vraagt of je getrouwd bent 


Logisch.
Als hij thuis is en zijn vrouw zit naast hem op de bank, heeft hij niet te veel tijd: dat valt te veel op.

Sommige mensen zijn niet zo van het appen, dus ik zou niet meteen het slechtste denken. Ik heb een kennis die honderuit kan kletsen, maar zich in appjes beperkt tot éénlettergrepige antwoorden.
Als hij verder duidelijke signalen afgeeft dat hij haar leuk vindt, dan zou ik je vriendin stimuleren zich daarop te concentreren. Het kan natuurlijk dat hij getrouwd is, maar dat staat (denk ik) op zich los van appgedrag.

Als je laat zien hoe nodig je hem hebt, verlies je je aantrekkingskracht. Doe alsof je zijn aandacht niet echt hoeft.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.