Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Mari39

Mari39

17-09-2018 om 15:58

Ben ik nu een zeur of ondankbaar?


Ellen

Ellen

23-09-2018 om 17:12

niets

Au..

Misschien heb je gelijk. Hier is standaard dat ik een bos bloemen van manlief krijg op onze trouwdag. Gewoontedieren haha. Maar deze keer dus niets...
Ik vond het alleen zo pijnlijk dat hij wel de felicitaties van zijn moeder kwam brengen maar dat het niet in zijn hoofd opkwam om ook wat aardigs te zeggen. Het bloemetje daargelaten..
Ik denk dat het vergeten verjaardagskado daarin ook een beetje heeft meegespeeld!

Victoria

Victoria

23-09-2018 om 21:52

Ellen

Je zegt: "Ik heb daar, en dat vind ik heel knap van mezelf, niets van gezegd."

Wat vind je daar knap aan? Waarom zeg je niet: "Ik ben jarig vandaag, ben je dat vergeten of interesseert het je niet?"
En dat hij dan felicitaties voor jullie trouwdag van zijn moeder komt overbrengen en verder niets zegt....Heb je het over al deze dingen met hem gehad? Dat dit kwetsend is? Dat dit niet is hoe jij het prettig vindt?

Kaaskopje

Kaaskopje

23-09-2018 om 22:33

Trouwdag

Ik zou het erg leuk vinden om op onze trouwdag iets te krijgen, maar ten eerste ben ik zelf ook niet zo attent op die dag en ik constateer nog weleens een dag later of zo dat gister onze trouwdag was. We hebben daar niet echt een feestdag-traditie van gemaakt. Dit jaar zitten we wel op een mooi rond getal 😃.

Ellen, het viel me op dat je " mijn trouwdag" zegt en van je man een bloemetje verwacht. Jouw dag, jouw huwelijk, jij moet verwend worden met bloemen... Wel een beetje eenrichtingsverkeer, vind je niet? Misschien was het een hint, dat hij dit keer niets gaf.

Als mijn verjáárdag vergeten zou worden, zou ik echt heel erg boos en verdrietig zijn. Dat zou ik echt niet stilzwijgend voorbij laten gaan.

Lou

Lou

24-09-2018 om 15:09

Standaard

Ellen: "Hier is standaard dat ik een bos bloemen van manlief krijg op onze trouwdag."

Als ik mijn man elk jaar op onze trouwdag een bos bloemen geef en hij denkt nooit aan een attentie voor mij, zou ik er op een dag ook mee stoppen...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.