Relaties Relaties

Relaties

Kaaskopje

Kaaskopje

09-01-2019 om 11:09

Bezoek aan ouders


Kaaskopje

Kaaskopje

18-03-2019 om 15:18

Dank je wel

Ik ben inmiddels weer thuis. We hebben allemaal, ook moeder, een tevreden gevoel over de afgelopen dagen.

Mijn moeder lijkt onze zorgen inmiddels wel serieus te nemen en heeft beloofd om het aan te geven als ze het toch niet trekt daar zo in haar eentje. We gaan haar in ieder geval vaker bellen en mogelijk gaat een van mijn zussen tijdens, de ander zeker na de zomer weer terug.

Mijntje

Mijntje

18-03-2019 om 15:25

kaaskopje

Gecondoleerd.. Wat mooi dat je je vader toch nog even hebt kunnen zien en dat jullie nog wat voor je moeder kan betekenen door samen te zijn. Hoe dingen zomaar ineens veranderen..
Heel veel sterkte.

Kaaskopje

Kaaskopje

18-03-2019 om 15:31

Nou inderdaad

Het is enorm veranderd, mijn moeder zelf ook. Ze beseft dat ze alleen is en dat ze zelf haar beslissingen mag gaan nemen. Dat lijkt ze een prettig idee te vinden.

Kaaskopje

Kaaskopje

19-03-2019 om 10:58

Email (moet even zo)

Zonder namen te noemen, vraag ik of de personen, maar eigenlijk een persoon in het bijzonder, waar ik via de mail contact mee heb (gehad) even in de mail willen zoeken naar mijn laatste mailtje. Dat geldt niet voor degene waar ik afgelopen week nog mail van gehad heb. Ik wil heel graag weten of het wel gezien is.

Beetje cryptisch allemaal, maar hopelijk duidelijk voor wie het betreft .

mirreke

mirreke

19-03-2019 om 11:46

Kaaskopje

Ik hoop voor je moeder en voor jullie, haar kinderen, dat haar nog een mooi stuk gegeven is om haar eigen beslissingen te nemen. Wie weet wat er nog uit voortkomt.

Mooi ook om te weten dat de afgelopen periode voor jullie goed is geweest.

Anja

Anja

19-03-2019 om 13:18

Hey Kaaskopje

het zou zo maar kunnen dat je mij bedoelt. Na januari heb ik geen mail ontvangen - dus als dat wel de bedoeling was ging er wat mis.

Ik kom nu net weer kijken en lees dat je vader overleden is en jullie al afscheid genomen hebben. Fijn dat je nog met je vader naar de boulevard kon en dat hij ervan genoot. Ik hoop dat jullie als gezin; moeder en dochters verbonden met elkaar dit afscheid vorm konden geven. Samen beleven en afsluiten en samen weer een nieuwe weg zoeken.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

19-03-2019 om 16:00

Mail

En als je mij bedoelt: ik zie je berichten nu pas en heb je een mailtje gestuurd

Kaaskopje

Kaaskopje

20-03-2019 om 01:48

Bedankt

De juiste persoon heeft gereageerd

Kaaskopje

Kaaskopje

20-03-2019 om 01:51

Mirreke

Mijn moeder is echt een oud vrouwtje, maar er zit nog aardig pit in. Als ze maar blijft eten, dat is nu ook wel een beetje een zorg.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.