Relaties Relaties

Relaties

eerste date annuleren?

Ben nu al even aan het online daten, met wisselend succes.

Vind ik nu een man die ik echt leuk vind, datum voor een eerste ontmoeting staat voor morgen gepland. Hebben twee dagen haast non stop geappt, nu is het wel wat stilgevallen, afspraak staat immers vast...

en nu wil ik niet meer op date, ik ga dood van de angst en onzekerheid, hij zegt me mooi te vinden, toch geloof ik dat hij enorm zal afknappen, ik vind mezelf niet mooi ondanks de vele likes...

wat nu, gewoon annuleren dan maar?


Sammy70

Sammy70

14-05-2021 om 10:23

Ja annuleren zodat je de rest van je leven kunt zeggen dat je alleen al de káns dat het wat wordt niet gepakt hebt. Daar zul je wat aan hebben. Gewoon gaan en er niet van uitgaan dat je een relatie krijgt lijkt mij een stuk verstandiger. 

Nee joh, je hebt gewoon koudwatervrees! Gewoon gaan, wel naar een gelegenheid waar ook andere mensen zijn (voor de veiligheid) en bijna iedereen vindt zo'n eerste date doodeng (ik ook hoor) en de man die ik toen voor het eerst zag ook...hij zei later 'ik zat daar op jou te wachten en dacht...jeetje wat doe ik hier, niets voor mij' maar de date was leuk en gezellig en we zijn inmiddels al 6 jaar samen.
Hij vindt je mooi, waar ben je bang voor? Heb je foto's gestuurd waar je totaal niet op lijkt? Als je foto's recent zijn dan zal hij toch echt wel verwachten dat je er uit ziet zoals je er nu uit ziet. En ga vooral niet de hele tijd zeggen dat je jezelf niet mooi vindt... wat is mooi...dat is toch voor iedereen anders. Ik val eerder op leuk, lief, betrokken, gezellig, grappig en zelfvertrouwen.

Nee nee niet annuleren! Gewoon gaan! 

je moet even over die onzekerheid heen want dit zul je iedere keer gaan hebben.

Je moet er even overheen komen 

Is de reden dat je niet wil gaan alleen omdat je je onzeker voelt en omdat je angstig bent?

Het is heel normaal dat je je zo voelt maar laat dat je niet tegen houden hee!

Gewoon lekker gaan zet je even over je angst heen als het goed gaat gaat het goed en zo niet jammer dan er zijn nog genoeg vissen😊 je kan het wel! Even over die angst heen zetten en gewoon gaan! 


u got this!💪

Ik zou zeker niet gaan. Gegarandeerd dat hij zegt dat 'ie je lelijk en onaantrekkelijk vind en dat je een waardeloze tijdverspilling bent.

Natuurlijk moet je gaan. Iedereen vind zo'n eerste date doodeng, hij ook. Je ziet het alleen niet bij iedereen 😉 Als hij bovenstaand zegt of uitstraalt ben je weer zo weg en heb je een bijzonder verhaal om tegen je vriendinnen te vertellen. 

Het hele leven is een gok maar thuis op de bank gebeurt er zeker niks.

Heel veel plezier gewenst

Geheel ot, maar ik had dit gevoel op een gegeven moment toen ik een sollicitatiegesprek had. Ik kon net zo goed thuisblijven eigenlijk, ik was toch niet deskundig genoeg in dat werkgebied, en dan al dat gedoe...

Enfin, ik werk er nu alweer anderhalf jaar met plezier 🙂

Groeten,

Temet

Nest

Nest

14-05-2021 om 11:45 Topicstarter

dank je wel! ben gewoon enorm zenuwachtig en verwacht niet meteen een relatie, maar het is gewoon doodeng! voel me ook gewoon wat onzeker omdat we gisteren het laatst online contact hadden... dan begin ik meteen te denken dat hij niet meer geïnteresseerd is. Misschien moet er niet altijd geappt worden... Ik ga gewoon, al is het maar om de volgende keer minder zenuwen te hebben

dank je!

MRI

MRI

14-05-2021 om 12:03

Nest schreef op 14-05-2021 om 11:45:

dank je wel! ben gewoon enorm zenuwachtig en verwacht niet meteen een relatie, maar het is gewoon doodeng! voel me ook gewoon wat onzeker omdat we gisteren het laatst online contact hadden... dan begin ik meteen te denken dat hij niet meer geïnteresseerd is. Misschien moet er niet altijd geappt worden... Ik ga gewoon, al is het maar om de volgende keer minder zenuwen te hebben

dank je!

Stap er zo in: is die ander wel leuk genoeg voor jou? Niet om de ander af te kraken maar in het besef dat jij gewoon veel te bieden hebt. succes! laat even horen hoe het ging?

Nest schreef op 14-05-2021 om 11:45:

dank je wel! ben gewoon enorm zenuwachtig en verwacht niet meteen een relatie, maar het is gewoon doodeng! voel me ook gewoon wat onzeker omdat we gisteren het laatst online contact hadden... dan begin ik meteen te denken dat hij niet meer geïnteresseerd is. Misschien moet er niet altijd geappt worden... Ik ga gewoon, al is het maar om de volgende keer minder zenuwen te hebben

dank je!

ik denk dat hij het net zo spannend vind als jij 🤭

komt helemaal goed hoor, goed dat je gaat!

Nest

Nest

14-05-2021 om 12:21 Topicstarter

@MRI

is ook een manier om er naar te kijken

tis pas morgen avond dat we hebben afgesproken, maar ik geef zeker een update!

Nest schreef op 14-05-2021 om 11:45:

dank je wel! ben gewoon enorm zenuwachtig en verwacht niet meteen een relatie, maar het is gewoon doodeng! voel me ook gewoon wat onzeker omdat we gisteren het laatst online contact hadden... dan begin ik meteen te denken dat hij niet meer geïnteresseerd is. Misschien moet er niet altijd geappt worden... Ik ga gewoon, al is het maar om de volgende keer minder zenuwen te hebben

dank je!

Afhankelijk van wat het met je doet; ik heb me voor mijn internet date een borreltje moed in gedronken. 


En de weg er naar toe heb ik steeds gedacht ‘ik draai om, ik draai om’, maar niet gedaan.  En weet je wat, hij had een klein buikje en was net wat korter dan ik had gehoopt.. oei, maar het was zo gezellig dat het allemaal niet uitmaakte. En hij zal mij ook vast wat te lang en te dun hebben gevonden.  Toch zijn we inmiddels al 10 jaar samen  

Relax! Er hangt helemaal niets vanaf. Of jullie vinden elkaar heel leuk, dan heb je geluk. Of een van jullie vindt de ander niet leuk genoeg, maar dan heb je misschien toch een leuke afspraak gehad. Of hij is super stom, wat me stug lijkt als je al leuke app gesprekken hebt gehad. Maar dan nog, je hoeft niet gelijk met hem te trouwen hè. Gezellig samen wat drinken kan ook gewoon leuk zijn. En als het niks is, komt er vast wel weer een andere internetdate voorbij. Veel plezier!

Nest

Nest

14-05-2021 om 22:00 Topicstarter

Trouwen en dergelijke, dat is niet waar ik aan denk. Het is na een jaartje online daten wel één van de weinigen die me zo nieuwsgierig maakt... Hoewel we nog maar vier dagen appen, zit hij nu al in mijn hoofd. Hij pusht niks, stuurt geen dick picks, doet heel normaal... ben ik niet gewoon. Kreeg deze middag een appje of ik wel in orde was, want ja, ik wil hem niet constant bestoken met berichten ( al wil ik dat net wel) vond het dan wel fijn dat hij zelf even info kwam halen...

jeetje, hem net een video boodschap gestuurd dat ik echt uit kijk naar de ontmoeting morgen, voel me nu behoorlijk stom...

ben dus 36 en geen puber, maar zo voelt het nu wel even... ( schaam schaam)

welnee, dat doe je goed. Ik vind het sturen van een videoboodschap STOER!! He, en vergeet niet te genieten he, vanavond...vanavond toch?

Yes, deze avond. Nu de uren korten natuurlijk weer stressen.... Mss belt hij het af, t'regent of mss heeft hij geen zin meer of er is een ander en beter.... Daar gaan we weer. Zo blij dat ik werk, anders had ik uren gepieker. Pff, vergeten hoe het voelde zo

MRI

MRI

15-05-2021 om 14:02

Cookie84 schreef op 15-05-2021 om 13:44:

Yes, deze avond. Nu de uren korten natuurlijk weer stressen.... Mss belt hij het af, t'regent of mss heeft hij geen zin meer of er is een ander en beter.... Daar gaan we weer. Zo blij dat ik werk, anders had ik uren gepieker. Pff, vergeten hoe het voelde zo

wederom: ga van je zelf uit! Vind jij hem wel leuk genoeg? succes, en gewoon veel plezier

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.