Relaties Relaties

Relaties

eerste date annuleren?


Goed gedaan, je weet nu hoe het zit. Hij houdt geen rekening met jou. Iedereen snapt dat je een eerste date nooit bij een onbekende meneer thuis moet hebben. 

En snel door naar de volgende! Tip: niet te lang blijven appen maar snel afspreken.

Imi

Imi

16-05-2021 om 11:04

Cookie, ik zei er altijd bij: Het is misschien niet zo leuk, maar als alleenstaande vrouw moet je gewoon op je veiligheid letten. Daarom spreek ik de eerste paar keren overdag af op openbaar terrein, waar ik bekend ben. Voelt het dan goed, dan kunnen we 's avonds of thuis afspreken.

Snapt een man dat niet, dan is hij niet voor mij en kijk ik verder.

Jullie hebben gelijk, voel mezelf nu zo stom😕 had echt een wow gevoel over hem. Voel me behoorlijk opgelaten en dom😬  

Even het daten links laten liggen, over een week kijk ik weer😊

Cookie, het was echt niet dom. Daten doe je toch vanuit een hoopvolle verwachting; je stelt je open. Ik ken dat gevoel van half verliefd worden nog voordat je iemand daadwerkelijk ontmoet hebt. In mijn geval ging de ontmoeting door en was het dertien in een dozijn. Is niks geworden, dus.

Ik vind juist dat je heel alert bent geweest, je standpunt heel duidelijk hebt gemaakt en je conclusies hebt getrokken. Petje af.

Als je de date tegenkomt die dit alles kan waarderen, dan zijn jullie een veel betere match. Ik hoop voor je dat dat snel gebeurt.

MRI

MRI

16-05-2021 om 11:39

Cookie84 schreef op 16-05-2021 om 11:14:

Jullie hebben gelijk, voel mezelf nu zo stom😕 had echt een wow gevoel over hem. Voel me behoorlijk opgelaten en dom😬

Even het daten links laten liggen, over een week kijk ik weer😊

ja laat het maar even en voel je niet stom, dit is iets wat ik van heel veel vrouwen hoor die nog niet zo lang aan het daten zijn. Ik snap ook je teleurstelling omdat je hem echt wel leuk vond hoor.  Ik blijf zeggen: wees niet te blij met eerste aandacht, ook al is het veel, kijk goed de kat uit de boom en let op wat de man kwestie doet, niet op wat hij zegt. 

Als hij eerst afzegt (moe? hij wist toch van te voren dat hij moest werken?) en dan wil dat jij naar hem toekomt: #wedon'tdothatanymoreKevin

MRI

MRI

16-05-2021 om 11:40

poekiepoek schreef op 16-05-2021 om 11:27:

Cookie, het was echt niet dom. Daten doe je toch vanuit een hoopvolle verwachting; je stelt je open. Ik ken dat gevoel van half verliefd worden nog voordat je iemand daadwerkelijk ontmoet hebt. In mijn geval ging de ontmoeting door en was het dertien in een dozijn. Is niks geworden, dus.

Ik vind juist dat je heel alert bent geweest, je standpunt heel duidelijk hebt gemaakt en je conclusies hebt getrokken. Petje af.

Als je de date tegenkomt die dit alles kan waarderen, dan zijn jullie een veel betere match. Ik hoop voor je dat dat snel gebeurt.

Mee eens, je hebt het goed gedaan cookie

Ik vind het juist heel goed dat je ondanks al fladderende vlinders zo duidelijk hebt aangegeven wat belangrijk voor je is. Natuurlijk is het rot en voelt het slecht. Maar het is niet stom, integendeel zelfs!

Cookie84 let even op als je inlogt. Met Nest log je in op een mobiel apparaat en met Cookie via een wifi. Beide met verschillende registraties en dus emailadressen. Je mag niet met twee namen in één discussie posten. Een volgende keer moet ik de discussie verwijderen. 

Nest

Nest

16-05-2021 om 15:41 Topicstarter

Sorry, soms log ik in op de pc en dan weer op de gsm... zal er op letten!

Nest

Nest

16-05-2021 om 15:48 Topicstarter

Dames, bedankt, echt waar! Heb niks meer gehoord nadat ik stuurde dat ik nu wel snap waar hij op uit was. Wel gezien dat hij het bericht nog heeft gelezen, maar dus niet meer heeft gereageerd. Alle contact info verwijderd. Ik snap nu dat hij zijn ware bedoelingen goed heeft kunnen verbergen, wat alleen kon omdat hij ergens een ingang naar een zwakheid heeft gevonden... Mijn fout en iets waar ik volgende keer wat alerter op moet zijn, het is jammer, absoluut, maar ook weer een beetje meer ervaring in de jungle van het daten! Al kan ik naar alle eerlijkheid zeggen dat ik na het werk toch een potje heb zitten huilen, dat lucht vooral op, want ben er nu wel klaar mee!

Bij deze is het topic naar alle waarschijnlijkheid afgesloten!

Bedankt, jullie hebben me bevestigd in mijn gevoelens het juiste te doen.

Hopelijk kan ik volgende keer wat leukers posten

dag!

Zie het niet als een mislukking maar als een leermoment. Daarnaast mag je trots op jezelf zijn dat je standvastig hebt vastgehouden aan het idee om niet naar zijn huis te gaan, ook al zeiden de vlinders in je buik anders. 
aan deze man is niet veel verloren gegaan. Er zijn vast leukere! 
uithuilen en weer voorwaarts! 

Hij stuurt net, ben je me vergeten ? En ben gesmolten. Nog niet geantwoord trouwens... 

Niet doen!..

gr Angela

Nee, niet antwoorden! Blokkeer hem maar. Natuurlijk vergeet je hem!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.