Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Tiffy

Tiffy

31-12-2010 om 16:59

Eerste hulp gevraagd in liefdes issue oud en nieuw


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mw

mw

04-01-2011 om 11:23

Even vergelijken:

Nickname/Leo:
"Een ieder die mij zou kennen, zou weten hoever je moet gaan voordat ik ontplof....."
"Na een relatie van 2 1/2 jaar waarbij ik de eerste 1 1/2 jaar voor de deur moest wachten tot de familie weg was voordat ik naar binnen mocht bij bv haar verjaardag en de vele problemen die zich daarna voordeden, vooral met betrekking tot de verwerking van de scheiding, was mn emmer vol....."

Tiffy:
"Ik weet inmiddels dat ik niet meer hoef te proberen zijn modus te beinvloeden door lief te zijn, hij blijft vast ziten in zijn boosheid."

Roosje Katoen

Roosje Katoen

04-01-2011 om 11:38

Poezie

Dat was ook bedoeld als advies aan Tiffy en Leo

Roosje

O sorry, dan heb ik je verkeerd begrepen .

Gr. Poezie.

Yura

Yura

04-01-2011 om 13:44

Raar?

"Na een relatie van 2 1/2 jaar waarbij ik de eerste 1 1/2 jaar voor de deur moest wachten tot de familie weg was voordat ik naar binnen mocht bij bv haar verjaardag en de vele problemen die zich daarna voordeden, vooral met betrekking tot de verwerking van de scheiding, was mn emmer vol....."
Vind je dat raar dan? Ik heb begrepen dat jullie beide jullie oude partners hebben verlaten om elkaar. Dan verwacht je toch niet serieus dat haar familie je gelijk met open armen ontvangt? Die hebben ook hun tijd nodig, moeten wennen aan het feit dat ze een schoonzoon/zwager kwijt zijn. Mijn schoonzus kreeg op enig moment na haar scheiding een relatie met iemand die wel uit elkaar was, maar nog niet gescheiden. Hij mocht niet binnen komen bij mijn schoonouders tot hij officieel gescheiden was, die zijn gewoon wat ouder en daar heel principieel in. Gelukkig dat de toenmalige vriend daar wel respect voor had.
Wat een geluk dat deze oudejaarsavond heeft plaatsgevonden, nu heeft Tiffy pas 2,5 jaar aan deze relatie verknald, stel dat het pas na 10 of 20 jaar was gebeurd, dat zou echt zonde zijn geweest.

dc

dc

04-01-2011 om 14:20

Huh?

"Een ieder die mij zou kennen, zou weten hoever je moet gaan voordat ik ontplof en dan nog praat ik niets goed. "

Dan zou ik m'n mond maar houden. Je hebt mazzel dat je vriendin niet dezelfde problemen heeft als jij om haar handjes thuis te houden. Als je mij had gemept, had je nu in het ziekenhuis gelegen.

An

An

04-01-2011 om 14:30

Wow

Het lijkt wel een soap.
Hoe het ook zij, gedane zaken nemen geen keer, dus ik zou hier van beide kanten een dikke punt achter zetten: zie het als een harde les. Communicatie is erg belangrijk en daar heeft het wat gehaperd, lijkt mij. Als mevrouw duidelijk was geweest dat zij niet zonder kinderen kan met kerst en oudjaarsavond en desnoods daarvoor bij ex thuis gaat zitten, wist meneer waar hij aan begon; had meneer zijn frustraties met mevrouw besproken, dan hadden ze wellicht beiden een oplossing kunnen vinden voor het probleem. En in het vervolg uitkijken met alcohol: dat lijkt geen beste uitwerking te hebben. Om op deze manier de boel zo te laten escaleren, daar is niemand bij gebaat.
Wat ik overigens niet snap in het verhaal: geen van beide heeft er over nagedacht dat er ook nog taxi's rondrijden. Meneer had deze kunnen bellen toen hij wenste dat ze wegging, Mevrouw had deze kunnen bellen, toen ze de deur was uitgewerkt. Als mevrouw onder invloed iemand van zijn fiets had gereden, had het nog dramatischer geweest.

Tiffy

Tiffy

04-01-2011 om 17:35

Laatste bericht

Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken!! Ik de lange tijd dat ik hier al meelees heb ik zelden iets gepost.
Ik vind het prettig om jullie meningen te lezen, hoe kritisch sommige reacties ook waren. Want ook die reacties doen me naar mezelf kijken en ja, er hadden dingen anders gekund, ook van mijn kant. Hoe dan ook, ik zou het nooit meer over willen doen.
Ik moet deze discussie helaas verlaten omdat jij me heeft verteld te stoppen met schrijven hier, ander gaat hij persoonlijke en herkenbare dingen hier over mij schrijven.
Nog nooit in mijn leven iemand meegemaakt die mij zo onderdrukt in wie ik ben , ook anoniem kan ik al niemand zijn.
Ik duikel wel weer eens op lieve collega ouders en hopelijk met een fijner topic.
Twee en een half jaar geleden gilde ik nl hier van de daken dat ik verliefd was en vond dat even heerlijk want in RL kon dat nog niet.
Nu is al tij gekeerd.

Ik wens jullie alle goeds en veel liefs!!!!!!!!

Fiorucci

Fiorucci

04-01-2011 om 18:07

Tiffy

Ik moet deze discussie helaas verlaten omdat jij me heeft verteld te stoppen met schrijven hier, ander gaat hij persoonlijke en herkenbare dingen hier over mij schrijven.
Vreselijk, weer een dreigement, ik hoop dat je hem ook verlaat.

fladder

fladder

04-01-2011 om 18:44

Tiffy

Jammer dat je (alweer?) bezwijkt onder zijn druk. Je zou het ook anders kunnen doen. Want waarom zou alleen hij kunnen dreigen met dingen openbaar maken?
Het is superkinderachtig om je tot zijn level te verlagen, maar als hij het spel zo wil spelen, tja...

Verder is er ook nog zoiets als forumbeheer, die acuut in kan grijpen als jouw ex-vriend inderdaad besluit uit de school te klappen.

Laat je niet intimideren. Als je eenmaal hebt bewezen dat je daar gevoelig voor bent gaat het van kwaad tot erger!

jippa

jippa

04-01-2011 om 21:35

Politie

Beste Tiffy, Is het een idee een melding te maken bij de politie? Ik bedoel niet gelijk een aangifte maar een melding voor het geval hij verder gaat dreigen en / of erger.

stella

stella

05-01-2011 om 10:05

Vraag

dan meteen of ze even zo'n alcoholslot in je auto zetten, voor je weer de fout ingaat!

Voor leo (als je dit nog leest)

Dit heb je goed voor elkaar hè jongen? Door hier op het forum de berichten van je (ex) vriendin te gaan zitten lezen en haar daarmee te bedreigen heb je het allemaal alleen maar erger gemaakt voor jezelf. Wat denk je nou zelf? Dat ze nou wel gaat doen wat jij wil? Misschien wel, maar dat zou dan alleen maar uit angst zijn. Wil je dat? Stof tot nadenken nietwaar.

Gr. Poezie.

Euh

Euh

05-01-2011 om 12:49

Beide!

Ik snap niet dat van sommigen Leo zo de volle lading krijgt .;. Ik vind haar minstens zo labiel/kinderlijk reageren, Ze hebben hun vorige huwelijken beide in puin achter gelaten,als minnaars, Ze geven beide op dit forum hun frustraties weer (waarom zou zij dat meer mogen dan hij ? is het hier enkel voor vrouwen?, ik zou ook liever hebben dat dit niet op zo'n neerbuigende manier door haar zou blijven aangehaald worden) Ze zijn al in tweestrijd begonnen aan oudejaarsavond, ze zijn op een onvolwassen manier met elkaar in strijd gegaan, beide vlot gebruik makend van alcohol (wat is daar om zo een moment positief aan ?? en zij wist al op voorhand dat ze nog met de auto naar huis moest, ik denk niet dat ze dat pas kon weten toen ze al op straat stond, ze dronk zich lazarus terwijl ze wist dat ze nog moest rijden), met zijn kinderen in de buurt welke dit moesten door maken op hun oudejaarsavond. Ook betrekt ze haar kinderen overdreven in de strijd op een onvolwasen manier door de sms-je volop negatief te gebruiken. trouwens lijkt ze mij niet zo angstig naar hem toe, maar ze zal ergens wel weten wat het juiste is !! hopelijk leert ze haar les hieruit

Hallo euh

Is dat in reactie op mijn posting? Dan zou ik de draad eerst nog maar eens goed doorlezen. Ergens anders geef ik namelijk Tiffy er ook van langs. Daarnaast heeft Leo zijn handjes laten wapperen en tot overmaat van ramp bedreigt hij haar. Welke verzachtende omstandigheden had jij voor Leo in gedachten dan?

Gr. Poezie.

Ik denk...

... dat Tiffy en Leo gewoon trollen zijn.
Had ik al vrijwel vanaf het begin van het draadje; helemaal toen Leo zogenaamsd zelf in beeld kwam.

Opmerking Forumbeheer: Tiffy is iemand die al heel lang op het Forum komt en dus zeker geen trol.

Rosase

Rosase

05-01-2011 om 23:10

Fijn

Dat dat misverstand dan ook weer uit de lucht is.

Ik vond het vanaf het begin af aan ook een apart draadje.

Tiffy, ik denk dat jij een Leo een, op zijn zachts gezegd, nogal aparte relatie hebben die zowel voor jou als je kinderen niet goed is. De manier waarop jullie met elkaar omgaan laat me denken mijn middelbare schooltijd, waar dit soort verwikkelingen ook aan de orde van de dag waren.
Wil je dit voor jezelf en vooral voor je kinderen? Mij lijkt dat je beter af bent zonder....

klompjes

klompjes

06-01-2011 om 07:57

Iedereen

weet toch wel wie Tiffy is?Ik kan het fout hebben maar ik herken de verhalen wel..

Green

Green

06-01-2011 om 11:15

Nou ik niet hoor..

echt geen idee !

Vuurwerk

Vuurwerk

06-01-2011 om 12:18

Ja weet het denk ik ook

En ik heb ook een vermoeden waarom meneer zo teleurgesteld al was voordat het tot een grote uitbarsting kwam.
Ik hoop dat Tiffy eens wijs wordt en voor haar eigen leven gaat, met haar kinderen. Sterkte ermee.
(en inderdaad, laat je niet wegjagen door deze man, op die manier laat je toe dat mensen macht over hebben

Vic

Vic

06-01-2011 om 12:33

Hmmm

Bij mij gaan geen belletjes rinkelen. En het is natuurlijk niet zo netjes om te speculeren.
Jammer dat het zo gelopen is. Aan de ene kant begreep ik Leo wel omdat het niet leuk is als je geliefde (steeds) liever bij haar kinderen en ex zit dan bij jou. En aan de andere kant is het natuurlijk ontzettend logisch dat Tiffy het op die manier heeft aangepakt. Over en weer hadden ze wel wat meer begrip voor elkaar mogen opbrengen. Dat is allemaal niet meer relevant, want een man die zichzelf bedrinkt waar zijn kinderen bij zijn en daarna ook nog lichamelijk geweld gebruikt, kun je beter kwijt zijn dan rijk.

Agaatje

Agaatje

06-01-2011 om 12:38

Tussendoortje voor tiffy

Ik bewonder je trouw. Ik ben moeder van 4 kids, 2 (13 en 11) uit een eerdere relatie en 2 (3 en 5 mnd) met mijn huidige man.
Ik dacht en denk ook zo, maar dat is niet praktisch. Daarnaast... je kinderen worden groot en gaan hun eigen weg en dan is het wel de bedoeling dat je het nog leuk hebt met je partner.
Ik ben nu van mening dat ik geen goede moeder kan zijn als het met mij niet goed goed en met mij bedoel ik ook mijn relatie. Wij doen het om en om ook als de kids het niet zo leuk vinden. Maar.... ze zijn nu ouder en ik geef ze wel de keuze en ik kan me voorstellen dat ze soms liever bij hun vader zijn omdat daar geen 2 kleine kindjes zijn en ze een grotere kamer hebben. Maar liever een goede relatie op wat meer afstand (op termijn) dan een verplichting en ik leef ook mijn leven, hoeveel ik ook van ze hou.
In het begin deed ik neits voor mezelf als ze bij ons waren (week op week af) maar nu heb ik ook een hobby en ben ik op dinsdagavond nooit thuis en ik ga ook 2x per week vroeg werken en zorgt mijn man dat ze op school komen (gaat nu beter omdat ze zelf fietsen)
Dus.... hou je liefde vast, maar denk vooral eerst aan jezelf en je partner en met praten en verwachting scheppen kom je een heel eind, maar ik weet dat het niet makkelijk is, dus het is niet als een makkelijk praatjes bedoeld hoor!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.