Relaties Relaties

Relaties

Geen idee wat te doen


Goed dat je met de tips van het forum aan de slag gaat. Wat ik nog aan kan raden; tel je zegeningen. Schrijf elke dag iets op waar je dankbaar voor bent. Van een lekker koekje bij de koffie tot je kind dat helemaal enthousiast was over het schoolreisje, een verjaardagspartijtje of een speelafspraakje. 

Ik zit regelmatig op de bank dankbaar te zijn voor alles wat ik heb in het leven. Juist ook op de momenten dat het even moeilijk is, probeer ik daar ruimte voor te maken.

Hoi Lisa 
Hoe is het nu met je?

Lisa80

Lisa80

23-06-2022 om 23:01 Topicstarter

Lotte78 schreef op 23-06-2022 om 13:02:

Hoi Lisa
Hoe is het nu met je?

Hoi ik doe nu elke dag een meditatie oefening over zelfliefde. En ik ga solliciteren voor een andere baan voor meer uren. Dat lijkt me het beste om mee te beginnen.

Lisa80 schreef op 23-06-2022 om 23:01:

[..]

Hoi ik doe nu elke dag een meditatie oefening over zelfliefde. En ik ga solliciteren voor een andere baan voor meer uren. Dat lijkt me het beste om mee te beginnen.

Fijn om dit te lezen. Ik wens je heel veel succes. 

Goed bezig! Je hebt nu niet meer 'geen idee wat te doen' maar je hebt een plan en een doel. Zet m op, je kunt het 👍

Wat goed, Lisa! Je hebt de koe bij de hoorns gevat. Heel goed! Je eerste stapjes richting een fijnere toekomst ❤

MRI

MRI

24-06-2022 om 14:40

Zo fijn om te horen Lisa. Zo mooi hoe je een draai hebt gemaakt! Alle goeds voor jou!

Goed bezig, ik hoop echt dat die zelfliefde en zelfvertrouwen gaat groeien. Geef het wel de tijd, want dat gaat echt niet van vandaag op morgen en er is ook geen absoluut eindpunt.

Lisa80

Lisa80

24-06-2022 om 18:04 Topicstarter

dankjewel! 

Het gaat inderdaad niet vandaag op morgen. Vandaag heb ik een enorme offdag. Heel erg het gevoel voor niemand iets te betekenen.
Hopelijk morgen een betere dag.

Lisa80 schreef op 24-06-2022 om 18:04:

dankjewel!

Het gaat inderdaad niet vandaag op morgen. Vandaag heb ik een enorme offdag. Heel erg het gevoel voor niemand iets te betekenen.
Hopelijk morgen een betere dag.

Ja, morgen is weer een nieuwe dag. Zo sleep ik me ook geregeld door de dagen heen. En je betekent wel degelijk wat voor mensen hoor. Ik werd ook vrolijk van je berichtje dat je een paar dingen hebt opgepakt voor jezelf. Het is echt fijn om te lezen dat je voor jezelf gaat. Hoe klein ook! 

Lisa80 schreef op 24-06-2022 om 18:04:

dankjewel!

Het gaat inderdaad niet vandaag op morgen. Vandaag heb ik een enorme offdag. Heel erg het gevoel voor niemand iets te betekenen.
Hopelijk morgen een betere dag.

Hopelijk morgen weer wat beter. Maar wat in de loop van jaren is ingesleten (gevoel van er niet toe doen, van vast zitten) krijg je er niet in een paar dagen uit. Maar elke stap is er één.

Lisa80

Lisa80

01-07-2022 om 17:48 Topicstarter

vandaag een lastige dag weer. Ik was vandaag vrij en alleen thuis. Ik vind het gewoon jammer dat ik dan niemand heb om mee af te spreken of even langs te gaan voor een kopje koffie. Ik ben nog jong en kan alles nog doen. Toch zit ik elke week sowieso 5 avonden thuis doordeweeks. Ik vind het zo jammer. Het lukt me hier niet iets op te bouwen. Hier in de buurt ken ik 1 oude collega die zie ik 5 keer per jaar. Met andere moeders sporadisch contact maar niet om af te spreken of zo 

Ik twijfel nu of ik terug zal gaan naar mijn oude woonplaats. Ik ben daar al 20 jaar weg. Maar ik denk dat ik dan nog wel af en toe bij sommige mensen langs zou kunnen gaan. Al weet ik niet wat wijsheid is. Waar ik nu woon voel ik me in ieder geval ontzettend eenzaam.

Bijtje82

Bijtje82

01-07-2022 om 18:12

Lisa80 schreef op 01-07-2022 om 17:48:

vandaag een lastige dag weer. Ik was vandaag vrij en alleen thuis. Ik vind het gewoon jammer dat ik dan niemand heb om mee af te spreken of even langs te gaan voor een kopje koffie. Ik ben nog jong en kan alles nog doen. Toch zit ik elke week sowieso 5 avonden thuis doordeweeks. Ik vind het zo jammer. Het lukt me hier niet iets op te bouwen. Hier in de buurt ken ik 1 oude collega die zie ik 5 keer per jaar. Met andere moeders sporadisch contact maar niet om af te spreken of zo

Ik twijfel nu of ik terug zal gaan naar mijn oude woonplaats. Ik ben daar al 20 jaar weg. Maar ik denk dat ik dan nog wel af en toe bij sommige mensen langs zou kunnen gaan. Al weet ik niet wat wijsheid is. Waar ik nu woon voel ik me in ieder geval ontzettend eenzaam.

Blijft lastig idd.

Heb ook weinig vrienden en zeker niet in de omgeving. Dat ik de afgelopen 40 jaar al ruim 20x verhuisd ben werkt ook niet mee. Zit al sinds woensdag avond alleen thuis, zonder kinderen, met liefdesverdriet en niemand die thuis geeft. Eenzaamheid komt vaker voor dan je beseft. 

Het ene moment wil ik alles bij elkaar schreeuwen, soms als een bolletje verdriet in elkaar kruipen en op andere momenten ben ik zo boos dat ik alles woest sta te poetsen.

Het wordt beter hoor! Heb je geen hond ofzo waar je lekker mee naar buiten kan. 

Lisa80

Lisa80

01-07-2022 om 19:36 Topicstarter

Bijtje82 schreef op 01-07-2022 om 18:12:

[..]

Blijft lastig idd.

Heb ook weinig vrienden en zeker niet in de omgeving. Dat ik de afgelopen 40 jaar al ruim 20x verhuisd ben werkt ook niet mee. Zit al sinds woensdag avond alleen thuis, zonder kinderen, met liefdesverdriet en niemand die thuis geeft. Eenzaamheid komt vaker voor dan je beseft.

Het ene moment wil ik alles bij elkaar schreeuwen, soms als een bolletje verdriet in elkaar kruipen en op andere momenten ben ik zo boos dat ik alles woest sta te poetsen.

Het wordt beter hoor! Heb je geen hond ofzo waar je lekker mee naar buiten kan.

Nee geen hond hier. Ik ga vaak wel een rondje lopen. Maar ook dat doe ik dan alleen. 

Sterkte , wat verdrietig voor je. 

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

01-07-2022 om 19:38

Lisa80 schreef op 01-07-2022 om 19:36:

[..]

Nee geen hond hier. Ik ga vaak wel een rondje lopen. Maar ook dat doe ik dan alleen.

Sterkte , wat verdrietig voor je.

Honden zijn wel fantastische maatjes btw. Het is waar wat er gezegd wordt over mens best friend.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.