Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Geen idee wat te doen


Lisa80

Lisa80

05-08-2022 om 19:59 Topicstarter

Bijtje82 schreef op 05-08-2022 om 19:04:

[..]

Gewoon spontaan iets plannen en niet vragen heb je zin. Gewoon zeggen, we gaan vanavond samen uit eten. Of je zegt instappen ik heb een verrassing en dan ga je eten en een wandeling langs het strand maken. Soms moet je het zelf gezellig maken.

Ik vind een week samen vrij in 6 weken schoolvakantie wel heel weinig trouwens.

Dat kan ik best zeggen. Maar als we ergens zijn zit hij steeds op telefoon of hoort steeds niet wat ik zeg. Het is gewoon niet gezellig. Ik mis echt een band. Ik ben nog 2 weken vrij binnenkort. Dat vind ik wel fijn met mijn kinderen samen. Maar met hem erbij gewoon niet fijn. Omdat hij geen oog voor me heeft.

Bijtje82

Bijtje82

05-08-2022 om 20:13

Lisa80 schreef op 05-08-2022 om 19:59:

[..]

Dat kan ik best zeggen. Maar als we ergens zijn zit hij steeds op telefoon of hoort steeds niet wat ik zeg. Het is gewoon niet gezellig. Ik mis echt een band. Ik ben nog 2 weken vrij binnenkort. Dat vind ik wel fijn met mijn kinderen samen. Maar met hem erbij gewoon niet fijn. Omdat hij geen oog voor me heeft.

Jouw ex klinkt precies als de mijne. En nu we uit elkaar zijn houdt ie ineens van me, doet alles voor de kinderen. Waar hij vroeger altijd zat te zeiken als ik eens een dagje zonder kinderen weg was en hij moest fungeren als oppas en niks gedaan kreeg, probeert hij nu iedere minuut samen met de kinderen uit te buiten. Nu is hij opeens de zogenaamde perfecte ouder die alles voor zijn gezin over zou hebben.

Maar ik weet zeker dat als ik terug zou gaan het binnen no time weer als vanouds was.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.