Relaties Relaties

Relaties

Goede ervaringen met bepaalde datingsites?

Dit topic is niet voor mezelf want ik ben getrouwd maar voor een vriendin. Ze heeft een aantal jaar geleden haar man verloren aan kanker en naderhand wat teleurstellende relaties gehad en een paar dates die op niets uitliepen. Ze wil wel graag een relatie. 
Natuurlijk zullen er op elke datingsite wel mannen actief zijn die minder betrouwbaar zijn maar misschien maakt het wel verschil of je moet betalen om je aan te melden op een datingsite of niet? Wie heeft tips?

Na enige tijd e-matching en aantal 50+ sites toch Parship een keer geprobeerd. Wat een verademing, wat mij betreft één van de betere… kost wat idd maar staan serieuze mensen op. Normale gesprekken en ook geen gedoe als je ze zegt dat je geen interesse (meer) hebt. En heb ook iemand gevonden dus daarom ook positief

Poezekat

Poezekat

20-05-2022 om 17:59 Topicstarter

Parship is inderdaad wel een bekende, ik denk dat ze niet echt openstaat voor een datingsite voor 50+, ze heeft namelijk geen bezwaar tegen een partner die iets jonger is dan 50. 

Wat je uitstraalt krijg je terug. Dat is voor mij een harde leerschool geweest: zowel bij Parship, Match4me als bij E-matching. 
Wees kritisch en blijf bij jezelf in de buurt in het zoeken op leeftijd, woonplaats of kinderen. Let niet alleen op wat je wil maar ook op hoe de ander reageert. Een goede relatie is niet alleen een kwestie van dezelfde interesses of een gezellige avond. Het is ook een kwestie van timing: niet alleen in jouw mensenleven, maar ook in dat van de ander.
Ik ben alweer 6 jaar gelukkig met de man van E-matching. Wat ik leuk vond aan Match4me was een soort tijdlijn waar je wel eens een liedje of een filmpje kon delen en daar wat gesprekjes over hebben met anderen. Maar het is niet noodzakelijk. Bij E- matching kon ik veel wegfilteren, en ja toe bleef er maar heel weinig over
Parship vond ik niet fijn. Ik had het idee dat er alleen maar nepaccounts waren omdat niemand reageerde op mijn reacties. Maar dat kan ook mijn verkeerde instelling zijn geweest (zie de eerste zin in mijn post).

Poezekat

Poezekat

21-05-2022 om 12:12 Topicstarter

Woonplaats is wel van belang, lijkt me. Ze heeft geen rijbewijs en het ov is ook niet optimaal in deze regio, overdag is het wel te doen maar 's avonds na half 11 raak je amper nog thuis. Verder is het natuurlijk aan haar wat ze belangrijk vindt bij een man.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.