Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

vijftiger

vijftiger

06-10-2018 om 18:08

Ineens alleen...


Sas

Sas

10-10-2018 om 17:00

Ik heb geen idee wat de 5e stad van NL is

....

Sas

https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_grootste_gemeenten_in_Nederland

Wat een leuke tip, Mari! Jammer genoeg (nog?) niet in mijn woonplaats.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

10-10-2018 om 17:34

Maar Kenfan

Hier in het noorden hangt de hele stad ermee vol. Niet te missen die aanplakbiljetten. Wist alleen nog niet wat het was.

Victoria

Victoria

10-10-2018 om 17:47

Wow

Wat een goede tip, Mari! Ik woon in het midden des lands, maar met de auto kan ik makkelijk overal heen. Ik ga lid worden!

Kaaskopje

Kaaskopje

10-10-2018 om 20:04

Leuk inderdaad!

Maar jammer dat ik ervoor naar Amsterdam of Haarlem moet. Hopelijk breiden ze het uit in de toekomst uit naar meer plaatsen. Ook hier veel mogelijkheden 😃

Vijftiger

Vijftiger

10-10-2018 om 21:51

niet heel dichtbij...

Niet echt in de buurt, wel heel leuk! Ik ga eens kijken of ze zoiets niet hier in de buurt hebben. Zuid-Holland en de vijfde stad zijn echt teveel uit de buurt, maar het ontroert me dat jullie best met me uit willen.
Ik voel me trouwens wel veel opgewekter, met al die nieuwe ideeën. Alsof de hele wereld weer voor me open ligt.
Echt fijn!

Arrie

Arrie

11-10-2018 om 21:15

Kom naar

De OO meeting!
Je ontmoet vast mensenvan hier die in jouw regio wonen. Wie weet wat t je brengt.

Ginny/TS

Misschien heb ik ze hier in het Diepe Zuiden over het hoofd gezien, ik zal er eens opletten. Een vriendin bleek 'm al sinds mei te hebben, maar "het was er nog niet van gekomen" Daar gaat nu verandering in komen. Onze regio heeft echt een heel uitgebreid, gevarieerd aanbod. En ik stap zo op de trein naar de zesde stad van ons land.

TS. Ik vind het nooit een opoffering om een avondje uit te gaan. Heb je elkaar weinig te melden dan heb je in elk geval weer eens een leuke concert of stuk gezien. Dat levert meestal ook wel meer dan twee minuten gesprekstof op. En dan zwem ik ook nog, en heb een paar cursussen Italiaans gedaan.

Bijdeweg. Als ik niet zo goed in mijn vel zit heb ik de neiging om wat minder positief tegen de mensen om me heen aan te kijken. Speelt dat misschien met jou en je vriendinnen ook een beetje?

I

Vijftiger

Vijftiger

13-10-2018 om 22:58

Ja, ongetwijfeld

Vast wel, Kenfan, als ik een beetje uit mijn hum ben doen anderen het ook snel minder goed in mijn ogen.
Sinds ik mijn eerst bericht heb geplaatst en ik dank zij jullie een hoop leuke ideeën heb gekregen trekt het hier ineens spontaan aan. Een van de kinderen nam me onverwacht mee naar een leuke voorstelling, mijn vriendin die 60 uur per week werkt heeft gezellig hier gegeten (ging om half 10 gapend naar huis, maar het was erg gezellig) en de vriendin die naar de andere kant van het land is verhuisd moest in de buurt zijn voor een familiedingetje en kwam even langs. Deed me goed.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik nu op de bank blijf zitten hopen dat ze nog een keer komen. Ik heb vrijdag de intake gehad bij mijn nieuwe life coach en ik kwam daar helemaal enthousiast vandaan. Ik heb de koren hier in de buurt in kaart gebracht en ga bij twee vragen of ik een keer op proef mag meedoen. Binnenkort ga ik borrelen met de mensen van het vrijwilligerswerk, mijn initiatief daartoe werd enthousiast ontvangen. En vanuit een zakelijk netwerk wordt (voor het eerst) een uitje georganiseerd waarvoor ik me heb opgegeven.
Ik probeer al die dingen zo te spreiden dat ik steeds iets heb om naar uit te kijken, ook al duurt het dan nog een paar dagen. De tijd die ik daartussen alleen thuis ben lijkt daardoor een heerlijk rustpunt in plaats van toch een beetje eenzaam.
Ik ben weer op de goede weg. Dank voor de liefdevolle schop onder mijn kont!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.