Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Jaloers of naïef?


Elpisto schreef op 02-11-2023 om 18:54:

[..]

Heerlijk, zeg maar HET begin van de film " mijn man heeft een minnaar, waar ging het mis".

Altijd beter dan de film “ik heb mijn man maar aan de ketting gelegd”.

AnnaPollewop schreef op 02-11-2023 om 22:41:

[..]

Altijd beter dan de film “ik heb mijn man maar aan de ketting gelegd”.

Zwart- wit is idd de enige mogelijkheid pollewop. Fijne nuances 

Elpisto schreef op 02-11-2023 om 23:12:

[..]

Zwart- wit is idd de enige mogelijkheid pollewop. Fijne nuances

Want jouw opmerking is wel genuanceerd?

AnnaPollewop schreef op 03-11-2023 om 18:52:

[..]

Want jouw opmerking is wel genuanceerd?

Knip


Ruud1971! schreef op 03-11-2023 om 23:02:

[..]

[Quote verwijderd]

Spreek jij alsjeblieft voor jezelf Ruud. Jij ging van scheiding, geen scheiding, collega mocht niet op bezoek komen, collega kwam wel op bezoek apart wonen, FWB en nu weer half bij elkaar in tijdsbestek van een week of 3 en doet vervolgens of je het wiel uitgevonden hebt. Daarnaast ben je ook nog eens gigantisch vrouwonvriendelijk. Wie projecteert hier nu?

@pollewop,p, tuurlijk zit daar nuance in. Ik begrijp dat het sarcasme je ontgaat.


Er zit een heel groot gebied tussen man aan de ketting, of je nergens druk over maken. Het gedrag wat door OP beschreven word, is nou niet bepaald als normaal aan te duiden. Dan komt er een opmerking over je partner vertrouwen, die mijn inziens redelijk naief is en ook niet echt past bij het beeld wat OP geeft. Immers gaat het niet zo zeer over vertrouwen, maar is een partner die veel app/belcontact met iemand van het andere geslacht heeft voor veel mensen geen wenselijk gedrag. Dan is het mooi dat Kim haar partner vertrouwd, maar daar ging het volgens mij niet om.

Elpisto schreef op 03-11-2023 om 23:47:

[..]

Spreek jij alsjeblieft voor jezelf Ruud. Jij ging van scheiding, geen scheiding, collega mocht niet op bezoek komen, collega kwam wel op bezoek apart wonen, FWB en nu weer half bij elkaar in tijdsbestek van een week of 3 en doet vervolgens of je het wiel uitgevonden hebt. Daarnaast ben je ook nog eens gigantisch vrouwonvriendelijk. Wie projecteert hier nu?

Knip


Ruud1971! schreef op 04-11-2023 om 11:42:

[..]

[Quote verwijderd]

Wie is er hier nu gefrustreerd? 

Mensen delen hier hun verhaal voor advies etc , niet zodat een ander het later erbij kan halen. Dat is helaas het nadeel van je verhaal online doen , heel jammer dit

MOMOFMYPRINSESWITHAUTISM schreef op 04-11-2023 om 15:12:

Mensen delen hier hun verhaal voor advies etc , niet zodat een ander het later erbij kan halen. Dat is helaas het nadeel van je verhaal online doen , heel jammer dit

Ik vind dat prima hoor. Ik loop hier alweer even mee en heb Ruud al veel vaker uit de bocht zien springen. Het is wat het is.

Elpisto schreef op 02-11-2023 om 18:54:

[..]

Heerlijk, zeg maar HET begin van de film " mijn man heeft een minnaar, waar ging het mis".

Alsof je partner vertrouwen ervoor zorgt dat hij vreemd gaat.  Wat moet ik dan doen? Hem met wantrouwen behandelen? Als hij vreemd wil gaan doet hij dat toch.  En als hij het alleen niet doet omdat ik hem controleer en als een havik in de gaten hou heb ik liever dat hij het wel doet.  Want dat is geen reden om trouw te blijven.  

Verder heb ik ook gezegd dat ik het appen irritant zou vinden en daar zou ik iets van zeggen.  Maar dat zou ik ook doen als het een mannelijke vriend was.  

Kimdekim schreef op 04-11-2023 om 23:18:

[..]

Alsof je partner vertrouwen ervoor zorgt dat hij vreemd gaat. Wat moet ik dan doen? Hem met wantrouwen behandelen? Als hij vreemd wil gaan doet hij dat toch. En als hij het alleen niet doet omdat ik hem controleer en als een havik in de gaten hou heb ik liever dat hij het wel doet. Want dat is geen reden om trouw te blijven.

Verder heb ik ook gezegd dat ik het appen irritant zou vinden en daar zou ik iets van zeggen. Maar dat zou ik ook doen als het een mannelijke vriend was.

Nee tuurlijk niet, maar ik snapte niet helemaal wat jouw post als toevoeging had op wat TO beschrijft. Tuurlijk vetroiw je je partner. Maar ik denk, gelet op wat TO in de openingspost schrijft, dat dat vertrouwen hier verbroken wordt. Ik vind het helemaal niet jaloers overkomen namelijk gelet op het vrij intensieve contact wat er is. 

en ik wel. Dus dat voegt mijn post toe.  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.