Relaties
Depressief82
23-10-2025 om 20:31
Leugens
hallo
Ik probeer het kort te houden. We zijn 7jaar samen... vorige zaterdag kreeg ik een bericht wat voor iemand anders was.... het ging over nylonkousen, zijn zware fetisj.... ik heb het bericht gelezen maar het werd onmiddellijk verwijderd door hem ... ik vroeg om uitleg en opnieuw geen 3 minuten st hij mij een hele absurde uitleg dat hij stuurde met een oudere weduwe v 67jaar die hij in vertrouwen had genomen hierover..... ik vroeg een screenshot ... ging hij niet om in.... stuurde meermaals dat hijme niet beloog en bedroog... meerdere dagen geen contact gehad... vandaag weer bericht gehad... ik ga dit even kopiëren
Ik wil nog iets zeggen… gewoon rechtuit.
Wat er gebeurd is, is helemaal anders dan hoe het nu lijkt.
Dat ene bericht is verkeerd begrepen, en het kwam op een moment dat alles al op spanning stond — je ziek zijn, de ingreep, het wantrouwen van de laatste weken, steeds verwijzend naar mijn verleden… dat speelde allemaal mee.
Er zat geen verkeerde bedoeling achter, niks wat niet kon.
Ik voel dat het iets geraakt heeft, en ik begrijp waarom, omdat jij dat meteen linkt aan wat wij samen hadden.
Iets wat voor jou “tussen ons” hoorde, en dan voelt het als verraad dat ik daar met iemand anders over praatte.
Dat begrijp ik echt… maar zo was het niet. Jij veroordeelde mij zonder proces, en dan kan ik niks goed meer zeggen.
Ik heb je nooit belogen of bedrogen, dat is gewoon de waarheid.
Meer kan ik daar niet over zeggen, behalve dat het me spijt dat het zo overgekomen is
Opnieuw vroeg ik screen... kreeg er geen....
Ik heb al meerdere malen bedenkingen gehad bij hem.... leugens... ik wr altijd voor gek verklaart...
Ik begin te denken dat hij een narcistische persoonlijkheif heeft 😢
Anoniemvoornu
23-10-2025 om 20:49
Je klinkt heel jong dus zou ik zeggen.. thank you , next 😉 veel te veel drama
Annaniem2023
23-10-2025 om 22:54
meestal is het pas na een paar berichten in een draadje dat iemand zegt dat de partner of ex-partner van de draadopener narcistisch is. Jij komt er lekker snel mee.
het is heel simpel: als je hem niet vertrouwt, verbreek je de relatie en zoek je een ander.
en dan laat je medische diagnoses over aan mensen die er wel voor geleerd hebben.
IMI-x2
24-10-2025 om 09:20
Als deze man echt een narcistische persoonlijkheid heeft, zit er maar een ding op: de relatie verbreken.
Ga je in stilte voorbereiden (er zijn websites hierover) en vertrek.
Dymo
24-10-2025 om 09:38
Je schrijft "meerdere dagen geen contact gehad... vandaag weer bericht gehad", daaruit maak ik op dat jullie niet samenwonen? In dat geval: Run, Forrest, run! Deze man gaat je niet gelukkig maken.
Stresskipje
24-10-2025 om 10:03
Iemand hoeft niet narcistisch te zijn om te liegen en recht te lullen wat krom is.
Het maakt ook niet uit hoe het heet wat hij doet. Hij is niet betrouwbaar en hij houdt je voor de gek. Aan jou of je daar een relatie mee wil.
Anoniemvoornu
24-10-2025 om 10:52
Anoniemvoornu schreef op 23-10-2025 om 20:49:
Je klinkt heel jong dus zou ik zeggen.. thank you , next 😉 veel te veel drama
Niet meer om screens vragen en een leuker exemplaar uitzoeken is ook een idee, ipv labels plakken om naar gedrag te verklaren.
Depressief82
24-10-2025 om 10:56
ja als het allemaal zo simpel was he.... klinkt vrij gevoelloos van u.... sorry....
mana_sutiyuq
24-10-2025 om 11:05
Depressief82 schreef op 24-10-2025 om 10:56:
ja als het allemaal zo simpel was he.... klinkt vrij gevoelloos van u.... sorry....
Dat heet levenservaring. Been there, done that, got the t-shirt.
Als je er niet mee samenwoont en geen kinderen mee hebt, heel hard wegrennen, dit is geen relatie materiaal.
Je hebt een relatie omdat je dat gelukkiger maakt dan alleen. Niet dat jij die ander gelukkiger maakt als jouw taak. Er moet wederkerigheid in zitten. Dat zit hier niet.
Dus heel hard wegrennen. Dat is niet makkelijk maar wel noodzakelijk.
Je hebt maar 1 leven dat wil je dan wel leuk hebben op de punten die je kunt kiezen, relatie kun je kiezen, gezondheid niet.
IMI-x2
24-10-2025 om 11:28
Eens met mijn voorgangster.
Niemand zegt dat het makkelijk is, maar je moet jezelf beschermen tegen nog meer ellende. Zonder vertrouwen is een relatie niet mogelijk. Een relatie met een narcist (als hij dat is) sloopt je volledig.
HS26
24-10-2025 om 12:25
Wel of geen narcist zou ik me niet druk om maken. Dit zijn genoeg red flags om hard weg te rennen. Een partner moet je leven completer en gelukkiger maken!