Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Minnares


Gadver, een man die al zo'n tijd zijn vrouw liegt en bedriegt, die je vraagt je met rust te laten, blokkeert etc en je dan nog achtervolgt en benadert op allerlei manieren.
Is dat werkelijk iemand die respect heeft voor een ander? Een man die jij graag wilt hebben?

Ik zie niet een andere vraag van jou als deze opmerking "Wat moet ik doen ik weet het echt niet, meer." Keihard deze man af blijven wijzen en anders naar de politie als hij je blijft lastig vallen. Die man is echt niet goed hoor. En zeker niet goed voor jou!

Wat ik ook nog wilde zeggen: je bent ook niet verplicht om contact met hem te blijven houden. 

Lijkt me heel onprettig dit gestalk en helemaal niet vleiend. Wat als je straks een andere leuke man tegen het lijf loopt? "Oh, ik heb nog wel een getrouwde man achter mij aan lopen, dus kijk vooral over je schouder als je hier weggaat?"
Ik vind het maar eng.

" Ik vind zijn vrouw inmiddels ook ronduit zielig worden" 

Wat bedoel je daar precies mee?

Verder:
Los van het Obvious gedeelte, je hebt dit in zekere mate aan je zelf te danken, hoezo zie je alle rode vlaggen die deze beste man je kant op gooit niet? Dit leest bijna als een script van Stegeman op de bres ofzo. Heftig.


Elpisto schreef op 12-02-2024 om 12:05:

" Ik vind zijn vrouw inmiddels ook ronduit zielig worden"

Wat bedoel je daar precies mee? 

Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Als je toch nog een keer met hem in gesprek wilt, wil je waarschijnlijk ook dat er nu écht een keer duidelijkheid komt. Ik zou er op staan dat zijn vrouw ook bij het gesprek aanwezig is. Anders heeft een gesprek niet zo veel zin, want hij kan je van alles wijs maken.

MRI

MRI

12-02-2024 om 14:26

Haaika schreef op 12-02-2024 om 13:42:


[..]

Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Als je toch nog een keer met hem in gesprek wilt, wil je waarschijnlijk ook dat er nu écht een keer duidelijkheid komt. Ik zou er op staan dat zijn vrouw ook bij het gesprek aanwezig is. Anders heeft een gesprek niet zo veel zin, want hij kan je van alles wijs maken.

en haar ook. Goed plan

Sisi1

Sisi1

12-02-2024 om 15:16 Topicstarter

Elpisto schreef op 12-02-2024 om 12:05:

" Ik vind zijn vrouw inmiddels ook ronduit zielig worden"

Wat bedoel je daar precies mee?

Verder:
Los van het Obvious gedeelte, je hebt dit in zekere mate aan je zelf te danken, hoezo zie je alle rode vlaggen die deze beste man je kant op gooit niet? Dit leest bijna als een script van Stegeman op de bres ofzo. Heftig.


Hi wat ik daarmee bedoel is dat ik me goed in haar kan inleven. Dat ik me besef wat voor slappe zak het is, een bedrieger, tegenover haar gezien hij haar dit aandoet terwijl ze al *20 jaar samen zijn. “Gewoon het zeggen ik hou van een ander, kan ook niet wegblijven bij haar” ik blijf bij jou omwille de kinderen. Als je bij me blijft blijf ik vreemdgaan met “@“ , ik kan niet stoppen met haar ”. “@“ is de liefde van me leven.

Lijkt me verschrikkelijk als je partner zich zo opstelt na jaren, Zij heeft hier niet om gevraagd verder. Dus heb met haar te doen. wat hij zegt thuis daar ben ik wel 100% van zeker, ik heb het niet van hem maar van gezamenlijke vrienden die weer vrienden van zijn van hun vrienden. 


ja ik zie de rode vlaggen wel, hoor. 
ben heel nuchter van nature, maar denk dat de gevoelens en emoties dit zo waar maken. 😞

Sisi1 schreef op 12-02-2024 om 15:16:

[..]


Hi wat ik daarmee bedoel is dat ik me goed in haar kan inleven. Dat ik me besef wat voor slappe zak het is, een bedrieger, tegenover haar gezien hij haar dit aandoet terwijl ze al *20 jaar samen zijn. “Gewoon het zeggen ik hou van een ander, kan ook niet wegblijven bij haar” ik blijf bij jou omwille de kinderen. Als je bij me blijft blijf ik vreemdgaan met “@“ , ik kan niet stoppen met haar ”. “@“ is de liefde van me leven.

Lijkt me verschrikkelijk als je partner zich zo opstelt na jaren, Zij heeft hier niet om gevraagd verder. Dus heb met haar te doen. wat hij zegt thuis daar ben ik wel 100% van zeker, ik heb het niet van hem maar van gezamenlijke vrienden die weer vrienden van zijn van hun vrienden.


ja ik zie de rode vlaggen wel, hoor.
ben heel nuchter van nature, maar denk dat de gevoelens en emoties dit zo waar maken. 😞

Maar wat is dan de reden dat ze nog bij elkaar zijn? Puur financieel? Zit mevrouw ook zo in de wedstrijd? 

Ik denk dat je in die zin niet zo heel erg veel aan mijn mening hebt en/of aan mijn ervaring. Ik zat aan de kant van deze mevrouw qua affaire. Dus in die zin staat dat redelijk haaks op wat hier gebeurd. Maar wat ik wel weet, van mijn eigen situatie: Je moet niet bij jezelf af gaan. Jij bent verliefd en single. Jij vindt dat je de ware ontmoet hebt. Jij wil alles wel doen, bij wijze van, om te zorgen dat jullie samen zijn. En hij verteld jou hetzelfde.

Maar onder aan de streep, eet hij gewoon van twee walletjes. De financiële zekerheid die gepaard gaat met zijn huwelijk, tegenover de vrijblijvende lol die die met jou heeft. Of is de financiële kant slechts een smoes om jou toch net "attached genoeg"  te houden? 

En ik weet dat je geloofd dat dat niet zo is, want anders zou je er vast anders in staan. Maar hij zal echt niet de eerste zijn die op deze manier de boel zo weet te draaien dat hij EN zijn vrouw net genoeg geeft (Totdat ze weer achter het contact komt) EN jou net genoeg geeft. Dan doet die in zijn ogen nu even "harder zijn best" om te kijken of die je weer attached genoeg krijgt.

Want laten we wel zijn: Als jij voor hem zijn ware liefde zou zijn, is geld dan een issue? Bang voor een vechtscheiding? Daar heeft die zelf toch alle ingrediënten voor aangeleverd? Hoezo blijft hij in deze relatie, als die " al 7 maanden in de garage slaapt". 

Ik moet altijd oppassen dat ik niet 1 op 1 ervaringen ga vergelijken, dus die nuance breng ik zelf alvast even voor je aan. Ik spreek uit mijn eigen ervaring en rationele gedachten over hoe het zich bij ons uitgespeeld heeft. Dus, wat ik breng is absoluut geen voldongen feit. Maar ook hier was vrouwlief er zooooo overtuigd van wat hij zei. En hij kon het ook altijd zogenaamd "laten zien" dat wat hij vertelde waar was. En toch bleek het achteraf een heeeeeele grote leugen te zijn. Ze bleek 1 vd minstens 2 minnaressen en toen er een serieuze kans was dat ze dat met bewijs zou aanleveren bij zijn vrouw, liet hij nooit meer wat van zich horen. En geloof me, zijn leugens om haar te laten geloven dat hij "zijn hele leven op haar gewacht had" en dat hij " Nooit kon stoppen met aan haar te denken" gingen heel ver. Zelfs filmpjes van zijn kinderen werden gedeeld. Alles om dat vertrouwen te winnen.


Ik denk dat je je vergist in hoe onbetrouwbaar iemand kan zijn. Het feit dat hij nog steeds geen scheiding heeft ingezet, zou je wat dat betreft alles moeten vertellen wat je zou moeten weten. Nog los van de rest van de rode vlaggen. Een typisch voorbeeld van Love bombing, op een vrij intense en misschien wel ziekelijke manier. Want waar gaat hij een nieuwe minnares vinden, waarbij die het risico loopt dat het een minnares is die WEL haar mondje voorbij praat?

Sisi1

Sisi1

12-02-2024 om 15:47 Topicstarter

Elpisto schreef op 12-02-2024 om 15:29:

[..]

Maar wat is dan de reden dat ze nog bij elkaar zijn? Puur financieel? Zit mevrouw ook zo in de wedstrijd?

Ik denk dat je in die zin niet zo heel erg veel aan mijn mening hebt en/of aan mijn ervaring. Ik zat aan de kant van deze mevrouw qua affaire. Dus in die zin staat dat redelijk haaks op wat hier gebeurd. Maar wat ik wel weet, van mijn eigen situatie: Je moet niet bij jezelf af gaan. Jij bent verliefd en single. Jij vindt dat je de ware ontmoet hebt. Jij wil alles wel doen, bij wijze van, om te zorgen dat jullie samen zijn. En hij verteld jou hetzelfde.

Maar onder aan de streep, eet hij gewoon van twee walletjes. De financiële zekerheid die gepaard gaat met zijn huwelijk, tegenover de vrijblijvende lol die die met jou heeft. Of is de financiële kant slechts een smoes om jou toch net "attached genoeg" te houden?

En ik weet dat je geloofd dat dat niet zo is, want anders zou je er vast anders in staan. Maar hij zal echt niet de eerste zijn die op deze manier de boel zo weet te draaien dat hij EN zijn vrouw net genoeg geeft (Totdat ze weer achter het contact komt) EN jou net genoeg geeft. Dan doet die in zijn ogen nu even "harder zijn best" om te kijken of die je weer attached genoeg krijgt.

Want laten we wel zijn: Als jij voor hem zijn ware liefde zou zijn, is geld dan een issue? Bang voor een vechtscheiding? Daar heeft die zelf toch alle ingrediënten voor aangeleverd? Hoezo blijft hij in deze relatie, als die " al 7 maanden in de garage slaapt".

Ik moet altijd oppassen dat ik niet 1 op 1 ervaringen ga vergelijken, dus die nuance breng ik zelf alvast even voor je aan. Ik spreek uit mijn eigen ervaring en rationele gedachten over hoe het zich bij ons uitgespeeld heeft. Dus, wat ik breng is absoluut geen voldongen feit. Maar ook hier was vrouwlief er zooooo overtuigd van wat hij zei. En hij kon het ook altijd zogenaamd "laten zien" dat wat hij vertelde waar was. En toch bleek het achteraf een heeeeeele grote leugen te zijn. Ze bleek 1 vd minstens 2 minnaressen en toen er een serieuze kans was dat ze dat met bewijs zou aanleveren bij zijn vrouw, liet hij nooit meer wat van zich horen. En geloof me, zijn leugens om haar te laten geloven dat hij "zijn hele leven op haar gewacht had" en dat hij " Nooit kon stoppen met aan haar te denken" gingen heel ver. Zelfs filmpjes van zijn kinderen werden gedeeld. Alles om dat vertrouwen te winnen.


Ik denk dat je je vergist in hoe onbetrouwbaar iemand kan zijn. Het feit dat hij nog steeds geen scheiding heeft ingezet, zou je wat dat betreft alles moeten vertellen wat je zou moeten weten. Nog los van de rest van de rode vlaggen. Een typisch voorbeeld van Love bombing, op een vrij intense en misschien wel ziekelijke manier. Want waar gaat hij een nieuwe minnares vinden, waarbij die het risico loopt dat het een minnares is die WEL haar mondje voorbij praat?


Hi lieve elpisto, 

Dankjewel voor deze reactie. 
ja alles wat je zegt is waar en ieder situatie opzich is anders. Maar als ik + 600 miljoen moet opsplitsen in 2 of 1/3 denk ik daar verwacht ik ook 70000x overna, dat doe je niet zomaar blijkbaar. 
“alhoewel ik niks heb met geld zelf” het kan me allemaal gestolen worden. - ironisch zelfs ik zal m’n leven geven voor een hutje op de hei als ik maar gelukkig ben. 

Tevens weet ik dat dit niet de eerste x is dat hij is vreemdgeweest maar de derde, gedurende deze relatie. hij heeft me daarin zelf in vertrouwen genomen, veel gepraat en gesproken Dat waren vaste seks afspraken.

Onbetrouwbaar is deze man zeker, ik denk echter dat wat wij voor elkaar voelen wel echt is, veel, maar ook wederzijds. maar de basis en hoe we hierin beland zijn is niet okéy. Ik moet hieruit 😔

Sisi1 schreef op 12-02-2024 om 15:47:

[..]


Hi lieve elpisto,

Dankjewel voor deze reactie.
ja alles wat je zegt is waar en ieder situatie opzich is anders. Maar als ik + 600 miljoen moet opsplitsen in 2 of 1/3 denk ik daar verwacht ik ook 70000x overna, dat doe je niet zomaar blijkbaar.
“alhoewel ik niks heb met geld zelf” het kan me allemaal gestolen worden. - ironisch zelfs ik zal m’n leven geven voor een hutje op de hei als ik maar gelukkig ben.

Tevens weet ik dat dit niet de eerste x is dat hij is vreemdgeweest maar de derde, gedurende deze relatie. hij heeft me daarin zelf in vertrouwen genomen, veel gepraat en gesproken Dat waren vaste seks afspraken.

Onbetrouwbaar is deze man zeker, ik denk echter dat wat wij voor elkaar voelen wel echt is, veel, maar ook wederzijds. maar de basis en hoe we hierin beland zijn is niet okéy. Ik moet hieruit 😔

Is dat zo? Ik ben voor mezelf daar heel eerlijk in: Voor mij waren de financiën ook een wezenlijk onderdeel van de besluitvorming. Maar dan meer in de zin van: Als we hier mee stoppen, dan moet de woning verkocht worden, kleiner gaan wonen, kinderen zullen het minder goed hebben. Het is natuurlijk niet de belangrijkste raadgever geweest in mijn besluit om niet direct een scheiding aan te vragen. Dat zou niet eerlijk richting mezelf zijn. Maar het was wel degelijk een onderdeel van mijn besluitvorming. Net zoals de kinderen dat waren. Maar ik zou me juist kunnen voorstellen, dat als ik wist dat wij beide er met 300 miljoen de man zouden uit lopen, ik veel eerder zou hebben gehangen naar het GEEN kans te geven. 

Maar goed, ik heb geen 600 miljoen dus misschien is dat niet helemaal eerlijk: Ik zal niet weten wat ik in die situatie gedaan heb.

Het feit dat hij vaker vreemd is gegaan zegt mij daar in wel een boel en is wederom herkenbaar: Hij kan jou wel vertellen dat dit puur iets fysieks was, maar voor hetzelfde geld is dat helemaal niet waar. De enige lijn die ik daar in kan ontdekken, is dat meneer vreemd gaat en zorgt dat hij het thuis allemaal voor elkaar blijft houden. Ik denk dat je verwachtingen die je aan zijn woorden hangt, niet strookt met de werkelijke waarde van zijn woorden. Onthou: Daden zeggen meer dan woorden.

Mijn vrouw is eind september een weekend alleen ( Voor zover ik weet) weg geweest, om haar gedachten op een rijtje te zetten. Achteraf in haar bewoording: Ik wist bijna zeker dat ik daar het besluit zou nemen om een scheiding aan te vragen. Het werd het tegenovergestelde: Ze besloot daar dat, wederom haar woorden en voor zover ik weet, dat ze toch wou vechten en besloot hulp te zoeken bij een Pscyholoog. En toch, tot aan de gewraakte avond 11-11, ruim anderhalf maand later, was er nog steeds contact. Maw: Haar daden lieten zien dat we eigenlijk helemaal niet bezig waren met het redden van ons huwelijk, zij was aan het uitvogelen hoe en of ze deze affaire door kon zetten, zonder risico te lopen. 

Situaties zijn niet 1 op 1 vergelijkbaar. Maar ergens herken ik ook een boel. En dan komt het op mij over als een man die nooit zal stoppen met manipuleren maar die zeker ook nooit zijn partner gaat verlaten. 


Sisi1

Sisi1

12-02-2024 om 16:58 Topicstarter

Elpisto schreef op 12-02-2024 om 16:18:

[..]

Is dat zo? Ik ben voor mezelf daar heel eerlijk in: Voor mij waren de financiën ook een wezenlijk onderdeel van de besluitvorming. Maar dan meer in de zin van: Als we hier mee stoppen, dan moet de woning verkocht worden, kleiner gaan wonen, kinderen zullen het minder goed hebben. Het is natuurlijk niet de belangrijkste raadgever geweest in mijn besluit om niet direct een scheiding aan te vragen. Dat zou niet eerlijk richting mezelf zijn. Maar het was wel degelijk een onderdeel van mijn besluitvorming. Net zoals de kinderen dat waren. Maar ik zou me juist kunnen voorstellen, dat als ik wist dat wij beide er met 300 miljoen de man zouden uit lopen, ik veel eerder zou hebben gehangen naar het GEEN kans te geven.

Maar goed, ik heb geen 600 miljoen dus misschien is dat niet helemaal eerlijk: Ik zal niet weten wat ik in die situatie gedaan heb.

Het feit dat hij vaker vreemd is gegaan zegt mij daar in wel een boel en is wederom herkenbaar: Hij kan jou wel vertellen dat dit puur iets fysieks was, maar voor hetzelfde geld is dat helemaal niet waar. De enige lijn die ik daar in kan ontdekken, is dat meneer vreemd gaat en zorgt dat hij het thuis allemaal voor elkaar blijft houden. Ik denk dat je verwachtingen die je aan zijn woorden hangt, niet strookt met de werkelijke waarde van zijn woorden. Onthou: Daden zeggen meer dan woorden.

Mijn vrouw is eind september een weekend alleen ( Voor zover ik weet) weg geweest, om haar gedachten op een rijtje te zetten. Achteraf in haar bewoording: Ik wist bijna zeker dat ik daar het besluit zou nemen om een scheiding aan te vragen. Het werd het tegenovergestelde: Ze besloot daar dat, wederom haar woorden en voor zover ik weet, dat ze toch wou vechten en besloot hulp te zoeken bij een Pscyholoog. En toch, tot aan de gewraakte avond 11-11, ruim anderhalf maand later, was er nog steeds contact. Maw: Haar daden lieten zien dat we eigenlijk helemaal niet bezig waren met het redden van ons huwelijk, zij was aan het uitvogelen hoe en of ze deze affaire door kon zetten, zonder risico te lopen.

Situaties zijn niet 1 op 1 vergelijkbaar. Maar ergens herken ik ook een boel. En dan komt het op mij over als een man die nooit zal stoppen met manipuleren maar die zeker ook nooit zijn partner gaat verlaten.

Ja voor Mij persoonlijk is dat niet zo….geld interesseert mij precies niks 😵‍💫 Ik kom uit een extreeem , welbegeerde familie ik weet hoe geld mensen kan kapot maken, zelfs van dichtbij gezien omdat ze er niet mee om konden gaan of omdat het nooit genoeg is…. Ik weet ook dat als je self Made bent, wat voor moeite en struggles daarmee gebaard gaan. Wellicht vandaar m’n overdreven compassie voor deze situatie…

oh ja ik geloof dat zeker allemaal, zodoende op mijn aandringen om eerlijk te zijn kwam dit allemaal in september uit, ik geloof dat hij zn vrouw toen heeft wijs gemaakt te twijfelen maar ervoor zal proberen te vechten. Daarna is hij tot december ergens anders gaan wonen, tegen mij zeggend omdat hij van me houdt het wilt uitzoeken geen fouten wil maken en waarschijnlijk hetzelfde tegenover haar.   terwijl die mij iedere dag wel zag 🙄

vertrouwen tussen ons is verder wel groot, ik weet wat zijn angsten zijn, waarom het niet werkt in z’n huwelijk etc/ wat hij tekort komt en andersom wat zij niet van hem krijgt door z’n angsten en issues, Maar toch moet ik gewoon stoppen hierheen en door. Of hij haar verlaat of niet, ik tolereer dit gedrag ook niet 😟😞

Sisi1 schreef op 12-02-2024 om 15:47:

[..]


Hi lieve elpisto,

Dankjewel voor deze reactie.
ja alles wat je zegt is waar en ieder situatie opzich is anders. Maar als ik + 600 miljoen moet opsplitsen in 2 of 1/3 denk ik daar verwacht ik ook 70000x overna, dat doe je niet zomaar blijkbaar.
“alhoewel ik niks heb met geld zelf” het kan me allemaal gestolen worden. - ironisch zelfs ik zal m’n leven geven voor een hutje op de hei als ik maar gelukkig ben.

Tevens weet ik dat dit niet de eerste x is dat hij is vreemdgeweest maar de derde, gedurende deze relatie. hij heeft me daarin zelf in vertrouwen genomen, veel gepraat en gesproken Dat waren vaste seks afspraken.

Onbetrouwbaar is deze man zeker, ik denk echter dat wat wij voor elkaar voelen wel echt is, veel, maar ook wederzijds. maar de basis en hoe we hierin beland zijn is niet okéy. Ik moet hieruit 😔

Ik geloof hier helemaal niets van. Zeg je nu dat hij vanwege teveel geld geen scheiding durft aan te gaan. Dat hij veel geld heeft, geloof ik niet (misschien veel schulden) en dat teveel geld de reden is nog minder. 

Ik hoop dat je hier zonder kleerscheuren uitkomt, want hier klopt heel veel niet. 

Elpisto schreef op 12-02-2024 om 15:29:

[..]

Maar wat is dan de reden dat ze nog bij elkaar zijn? Puur financieel? Zit mevrouw ook zo in de wedstrijd?


De reden is dat meneer het tot nu toe kan. Hij heeft z'n familie en hij kan ongezien buiten de deur zijn vertier zoeken.

Labyrinth schreef op 12-02-2024 om 20:22:

[..]

Ik geloof hier helemaal niets van. Zeg je nu dat hij vanwege teveel geld geen scheiding durft aan te gaan. Dat hij veel geld heeft, geloof ik niet (misschien veel schulden) en dat teveel geld de reden is nog minder.

Ik hoop dat je hier zonder kleerscheuren uitkomt, want hier klopt heel veel niet.

Er hebben niet zoveel mensen 600 miljoen op de plank liggen dus ik word nu wel nieuwsgierig om wie het gaat. 
(Mijn zus had vroeger wel eens wat met een BNer, die waren toen nog de moeite waard, maar die waren echt niet zo rijk). 

Hij wil niet scheiden vanwege het geld, maar als dat deels van haar is kan hij het nu ook niet zomaar uitgeven. Dus wat is dan zijn plan, wachten tot ze overlijdt? Of is hij het aan het wegsluizen? Kan hij van wat minder miljoenen niet leuk leven? Ik vind het maar een raar argument, en met zo’n vermogen zal de garage dan wel heel luxe zijn.

Ik zou maar eens wat dingen op gaan zoeken als ik jou was, een keertje achter hem aan rijden om die garage te zien, zijn vrouw eens opzoeken op Internet, via de KvK uitzoeken hoe rijk ze echt zijn. Of ga met haar praten, dat is waarschijnlijk heel leerzaam.

Hij klinkt als een mama’s boy aan de financiële tiet van zijn vrouw, ik zou daar voor passen. Of hij is een goede leugenaar, en daar zou ik ook voor passen, al kan het wel leuk zijn om naar zijn fantasieverhalen te luisteren bij het haardvuur.

Sisi1 schreef op 12-02-2024 om 15:47:

[..]


Hi lieve elpisto,

Dankjewel voor deze reactie.
ja alles wat je zegt is waar en ieder situatie opzich is anders. Maar als ik + 600 miljoen moet opsplitsen in 2 of 1/3 denk ik daar verwacht ik ook 70000x overna, dat doe je niet zomaar blijkbaar.
“alhoewel ik niks heb met geld zelf” het kan me allemaal gestolen worden. - ironisch zelfs ik zal m’n leven geven voor een hutje op de hei als ik maar gelukkig ben.

Tevens weet ik dat dit niet de eerste x is dat hij is vreemdgeweest maar de derde, gedurende deze relatie. hij heeft me daarin zelf in vertrouwen genomen, veel gepraat en gesproken Dat waren vaste seks afspraken.

Onbetrouwbaar is deze man zeker, ik denk echter dat wat wij voor elkaar voelen wel echt is, veel, maar ook wederzijds. maar de basis en hoe we hierin beland zijn is niet okéy. Ik moet hieruit 😔

Met zo'n vermogen in scheiden juist geen punt: niemand komt op straat te staan of raakt aan de bedelstaf. Smoesjes dus. Hij wil jou gewoon als speeltje voor erbij totdat hij op je uitgekeken is en je inruilt voor een nieuw speeltje. Ondertussen liegt en manipuleert hij erop los, ja ook en juist tegen jou. Doe je ogen toch eens open!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.