Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Minnares


AnnaPollewop schreef op 13-02-2024 om 09:42:

[..]

Er hebben niet zoveel mensen 600 miljoen op de plank liggen dus ik word nu wel nieuwsgierig om wie het gaat.
(Mijn zus had vroeger wel eens wat met een BNer, die waren toen nog de moeite waard, maar die waren echt niet zo rijk).

Hij wil niet scheiden vanwege het geld, maar als dat deels van haar is kan hij het nu ook niet zomaar uitgeven. Dus wat is dan zijn plan, wachten tot ze overlijdt? Of is hij het aan het wegsluizen? Kan hij van wat minder miljoenen niet leuk leven? Ik vind het maar een raar argument, en met zo’n vermogen zal de garage dan wel heel luxe zijn.

Ik zou maar eens wat dingen op gaan zoeken als ik jou was, een keertje achter hem aan rijden om die garage te zien, zijn vrouw eens opzoeken op Internet, via de KvK uitzoeken hoe rijk ze echt zijn. Of ga met haar praten, dat is waarschijnlijk heel leerzaam.

Hij klinkt als een mama’s boy aan de financiële tiet van zijn vrouw, ik zou daar voor passen. Of hij is een goede leugenaar, en daar zou ik ook voor passen, al kan het wel leuk zijn om naar zijn fantasieverhalen te luisteren bij het haardvuur.

Misschien kan hij het wel uitgeven. Het kan op een rekening op zijn naam staan, waar zij niet bij kan en in gemeenschap van goederen getrouwd. 

Of hij heeft een eigen zaak, waarvan de aandelen wat waard zijn en daar moet dan bij scheiding over afgerekend worden, waarbij de waarde wellicht in het bedrijf zit. 

Dus ja, het kan. Maar daarmee is niet gezegd dat het waar is.Het klinkt wel apart dat iemand met 600 miljoen euro op de bank in de garage slaapt. En voor de rest klinkt deze man in de posts van TO ook niet als heel eerlijk en betrouwbaar. 

Dat meneer zo begripvol is, is om de status quo in stand te houden, want dat is blijkbaar wat hij wil. 

Dat hij zijn kinderen niet meer te zien krijgt is normaal gesproken onzin. Co-ouderschap is redelijk standaard. Als hij gaat scheiden, ziet hij zijn kinderen de helft van de tijd. Met 600 miljoen euro kan hij echt wel een goede advocaat in de arm nemen als het er op aan komt. 

Verder eens. 300 mio is veel geld, maar van de overige 300 mio kan hij ook riant leven. 

Sisi1 schreef op 12-02-2024 om 15:16:

[..]


Hi wat ik daarmee bedoel is dat ik me goed in haar kan inleven. Dat ik me besef wat voor slappe zak het is, een bedrieger, tegenover haar gezien hij haar dit aandoet terwijl ze al *20 jaar samen zijn. “Gewoon het zeggen ik hou van een ander, kan ook niet wegblijven bij haar” ik blijf bij jou omwille de kinderen. Als je bij me blijft blijf ik vreemdgaan met “@“ , ik kan niet stoppen met haar ”. “@“ is de liefde van me leven.

Lijkt me verschrikkelijk als je partner zich zo opstelt na jaren, Zij heeft hier niet om gevraagd verder. Dus heb met haar te doen. wat hij zegt thuis daar ben ik wel 100% van zeker, ik heb het niet van hem maar van gezamenlijke vrienden die weer vrienden van zijn van hun vrienden.


ja ik zie de rode vlaggen wel, hoor.
ben heel nuchter van nature, maar denk dat de gevoelens en emoties dit zo waar maken. 😞

Mwah, vwb de 1e en 2e vetgedrukte woorden, dat geloof ik niet zo. Als je het nl écht meende, dan had je alle contact wel na de 1e keer uitkomen definitief verbroken. Ik denk eerder dat je haar ‘zielig’ noemt, omdat ze niet besluit zelf bij hem weg te gaan! 

Verder eens met vele anderen hier, je ziet de vele rode vlaggen echt niet, maar steekt het op gevoelens en emoties. Al zijn woorden zijn gebaseerd op lucht, geloof je nu werkelijk dat deze man dit niet allemaal al tig keer naar zijn zgn andere ‘ware liefjes’ heeft uitgesproken? Blijkbaar bereikt hij er wel zijn doel mee, want je staat (zo te lezen) wederom op het punt om te zwichten. 

Zo’n onbetrouwbare man zul je nooit voor jezelf alleen hebben, waarschijnlijk is dat inmiddels al wel duidelijk voor zijn vrouw. Echter, zij heeft kinderen met hem en kiest er dus voor het vreemdgaan op de koop toe te nemen. Heel wat anders dan jouw situatie, waarbij je jouw kind(eren) er in meesleurt, sta daar eens wat meer bij stil, wellicht helpt dat om zo’n stalker definitief uit je (en je kinderen’) leven te bannen! Echte liefde is écht wat anders hoor!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.